REKLAMAFBK 2019 - baner główny (sierpień 2019)
Stoisko Golden Rose w Galerii Agora w Bytomiu

Stoisko Golden Rose w Galerii Agora w Bytomiu (fot. materiały prasowe)

Ostatnie 2-3 lata były szczególnie udane dla firmy Golden Rose, która poszerzyła swoją dystrybucję o własne stoiska i sklepy. Równocześnie bardzo rozwinęła franczyzę. W tej chwili ma już 80 lokalizacji i wciąż przybywają kolejne.

Firma Golden Rose specjalizująca się w kosmetykach do makijażu, poszerzyła swoją dystrybucję o własne stoiska i sklepy. Równocześnie bardzo rozwinęła franczyzę. Obecnie prowadzi już 80 takich punktów. – Jesteśmy już w każdym województwie. Teraz dążymy do tego, aby zaistnieć w każdym dużym mieście – mówi Urszula Sypniewska, kierownik ds. marketingu i PR w Golden Rose.
Marka co miesiąc wprowadza nowości. W 2016 roku było ich 20. – Niestety konsumentki nie są lojalne. Aby na rynku zaistnieć, a potem z sukcesem na nim funkcjonować, trzeba stale podążać za trendami i odpowiadać na potrzeby klientek – dodaje Urszula Sypniewska.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony