REKLAMANatura Medica_glowny
Marka Gucci postawiła na modelki z niedoskonałym uzębieniem

Marka Gucci postawiła na modelki z niedoskonałym uzębieniem (fot. FB Gucci)

Kampania promująca nową kolekcję szminek Gucci została pochwalona za „demokratyzację niedoskonałości zębów” - występujące w niej modelki nie prezentują idealnego i często nierealnego uśmiechu.

REKLAMAKAiN - belka w artykułach (lipiec 2019)

To kolejny przykład kampanii włączającej, która uwzględnia tym razem fakt, że nie wszyscy konsumenci produktów kosmetycznych mają perfekcyjny uśmiech i idealnie równe, śnieżnobiałe zęby. 

Tym razem marka Gucci wybrała do sesji swojej najnowszej kampanii modelki z krzywymi zębami, w tym Mae Lapres, Achok Majak, Ellię Sophię i Dani Miller.

Widać w niej skadrowane zdjęcia ust, które są dalekie od promowanego dotąd ideału. Ujęcie uśmiechu modelki Dani Miller z brakującymi siekaczami do tej pory zebrało na Instagramie ponad 700 000 polubień.

 - Chodzi o stworzenie reprezentacji zbliżonej do rzeczywistości z ludzkiego punktu widzenia, jakkolwiek pozornie dziwnej. Ale dziwność jest ludzka, więc jest piękna - powiedział stylista Alessandro Michele, dyrektor kreatywny Gucci. 
 

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony