StoryEditor
Producenci
12.08.2019 00:00

Rossmann stawia na rozwój w nowych kategoriach kosmetyków

Zgodnie z trendami kosmetycznymi, które koncentrują się na naturze i ekologii, sieć drogerii Rossmann intensywnie rozwija kategorię produktów naturalnych, szczególnie w pielęgnacji włosów. Nowe marki kosmetyczne i ich innowacyjne produkty są dostępne w drogeriach sieci od 1 sierpnia 2019.

Biovène

Po raz pierwszy na polskim rynku będzie dostępna marka Biovène. Filozofia Biovène opiera się na zasadzie, że natura i nauka w połączeniu tworzą niedrogie, ale ekskluzywne produkty kosmetyczne. Najczystsze składniki pochodzą z natury, aby uwolnić pełen ich potencjał.

Już od 1 sierpnia 2019 roku barcelońskie nowości marki będą dostępne w Drogeriach Rossmann. np. szampon w kostce Shampoo in-a-Bar czyli wysoce skoncentrowany i pełen naturalnych składników i olejków eterycznych szampon, który mimo swojego niewielkiego rozmiaru starcza aż na ok 75 myć, co równa się 3 butelkom standardowego szamponu.

Całkowitą nowością na polskim rynku jest też suchy szampon w chusteczkach, który jest idealny do torebki. Odświeżenie fryzury dzięki naturalnym ryżowym chusteczkom jest możliwe, bo absorbują nadmiar sebum i zmniejszają skłonność do elektryzowania się włosów.

Z kolei innowacyjna formuła maseczki ukrytej w czepku, który łatwo nakłada się na włosy i wmasowuje. Znikają włosy odwodnione, matowe i „tępe“ dzięki tej intensywnej kuracji odżywczej odzyskując lśniący połysk, miękkość i gładkość w dotyku.

Kolejna nowość to innowacyjna formuła maseczki ukrytej w czepku, która stanowi alternatywę do zabiegu termicznego Gueisha stosowanego w najlepszych salonach kosmetycznych. Oferuje składniki pielęgnujące, nawilżające i odżywiające zniszczone włosy. Maska chroni, odżywia i redukuje skłonność do łupieżu.

Jest też formuła maseczki ukrytej w czepku będąca zabiegiem regenerującym na bazie oleju. Przywróci blask włosom, które staną się bardziej miękkie, mocniejsze i zdrowsze. Maska nawilża, odżywia i kontroluje wypadanie włosów.

Hungry Hair

Zniszczone włosy można też "nakarmić" zdrowymi i naturalnymi składnikami zawartymi w linii Hungry Hair.
Produkty bazują na super foods, czyli składnikach odżywczych pochodzenia naturalnego, są bogate w antyoksydanty, zawierają substancje energetyzujące, odświeżające i tonizujące, a więc samo dobro dla Twoich włosów. 

Hungry Hair fast detox smoothie oczyszcza i odżywia skórę głowy oraz włosy, zapewniając im zdrowy i świeży wygląd. Składniki zaliczane do superfoods zawarte w formule takie jak jarmuż, niezwykle bogaty w witaminę C oraz kwasy Omega, dodaje włosom witalności, wyciąg z moringi oczyszcza włosy, a esencja z maca podnosi poziom nawilżenia. Inne smoothie mają też zaliczane do superfoods składniki, takie jak ekstrakt camu camu, niezwykle bogaty w witaminę C oraz kwasy Omega, który dodaje włosom witalności, wyciąg z jagód acai wspomaga odświeżenie, a kompleks witamin A, E i PP przyczynia się do poprawy ich kondycji.

Oh! My Sexy Hair

Maseczki do włosów Oh! My Sexy Hair też dostępne są w drogeriach Rossmann od 1.08.2019 roku. To m.in. maseczka ekstremalnie nawilżająca z białym pyłkiem brokatowym i maseczka regenerująca ze złotym pyłkiem brokatowym. Brokatowa maseczka do włosów z oszołamiającym efektem wow nawilża, wygładza i nadaje im niepowtarzalnego blasku, zwłaszcza w słoneczne dni. Owocowe ekstrakty roślinne z maliny, truskawki, brzoskwini i jabłka wspomagają ochronę koloru włosów, sprawiając, że są mniej podatne na uszkodzenia. Marokański olej arganowy natychmiastowo regeneruje mikrouszkodzenia, aksamitnie wygładza włosy sprawiając, że odzyskują zdrowy blask.
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Unilever: nasz nowy magazyn w Poznaniu wytrzyma sztorm
Unilever mat.pras.

Unilever wprowadza zaawansowaną automatyzację i optymalizację procesów logistycznych w swojej fabryce w Poznaniu. W ramach inwestycji o wartości blisko 100 mln złotych powstanie w pełni zautomatyzowany magazyn wysokiego składowania oraz nowoczesna hala wysyłek. Zakończenie inwestycji planowane jest na 2027 rok.

Unilever realizuje kompleksową transformację logistyczną w fabryce w Poznaniu – jednym z kluczowych zakładów produkcyjnych firmy w Europie. Inwestycja o wartości blisko 100 mln złotych obejmuje budowę w pełni zautomatyzowanego magazynu wysokiego składowania o pojemności 9,6 tys. palet oraz nowej hali wysyłek, która stanie się punktem załadunkowo-rozładunkowym.

Magazyn jak wieżowiec

Prace przygotowawcze są już zakończone, główna faza budowy rusza z początkiem grudnia, a zakończenie robót budowlanych przewidziane jest na koniec 2026 roku – z pełnym uruchomieniem i integracją systemów w połowie 2027 roku. W ramach projektu przebudowie ulegnie ponad 25 proc terenu fabryki, co umożliwi stworzenie nowego układu logistycznego i infrastrukturalnego dopasowanego do przyszłych potrzeb operacyjnych.

Magazyn wysokiego składowania o wysokości 36 metrów – tyle, co dziesięciopiętrowy wieżowiec – zostanie wyposażony w zaawansowane systemy automatycznego przechowywania i pobierania towarów. W magazynie zostaną zainstalowane trzy samojezdne w pełni autonomiczne windy o wysokości 34 metrów, obsługujące regały magazynowe. Cała konstrukcja została zaprojektowana tak, aby wytrzymać prędkość wiatru ponad 140 km/h, więcej niż 12-stopniowy huragan w skali Beauforta.

Ta inwestycja to dla naszej fabryki znaczące i angażujące przedsięwzięcie, które stanowi ważny krok w dalszym rozwoju zakładu. Tworzymy inteligentny, zintegrowany ekosystem logistyczny dla całej fabryki. Dzięki połączeniu automatyzacji i harmonizacji procesów podniesiemy naszą efektywność i elastyczność operacyjną. To krok, który zwiększy stabilność naszego łańcucha dostaw i pozwoli nam jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby partnerów biznesowych – komentuje Przemysław Fejfer, dyrektor fabryki w Poznaniu, Unilever.

Nowa hala wysyłek – centrum transportowe fabryki

Nowa hala wysyłek, wyposażona w dziewięć wielofunkcyjnych doków, zwiększy efektywność obsługi transportów oraz umożliwi sprawną organizację i koordynację ruchu ciężarówek w jednym miejscu. Inwestycja przyczyni się do optymalizacji procesów logistycznych i stworzy możliwości dalszej automatyzacji operacji.

image

Joanna Orzechowska, Unilever: Dobra rolka na TikToku potrafi wyczyścić półki z towaru [FBK 2025]

Unilever jest jednym z wiodących, światowych dostawców produktów Beauty & Wellbeing, Personal Care, Home Care, Foods i Ice Cream, który prowadzi sprzedaż na terenie 190 krajów, docierając do 3,4 mld konsumentów dziennie. Zatrudnia 128 tys. pracowników. Przychody ze sprzedaży w 2024 r. wyniosły 60,8 mld euro. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
03.12.2025 13:12
LVMH dodaje do portfolio udziały w niszowej marce BDK Parfums
Strategia BDK zakłada otwarcie wielu nowych butików, począwszy od 2026 rokuIG_bdkparfumsparis

Fundusz inwestycyjny LVMH Luxury Ventures zainwestował w mniejszościowy pakiet udziałów we francuskiej niszowej marce perfumeryjnej – BDK Parfums. Krok ten ma ułatwić BDK międzynarodową ekspansję, w tym otwieranie flagowych butików oraz rozbudowę oferty.

Transakcja została sfinalizowana 26 listopada, ale nie ujawniono jej szczegółów. BDK Parfums po raz pierwszy otworzyło się na opcję inwestorów zewnętrznych. 

Jak wskazują eksperci, nie stało się to w przypadkowym momencie. Z danych Fortune Business Insights, opublikowanych w listopadzie, globalny rynek perfum, którego wartość szacowana jest na 50,46 mld dolarów w 2024 roku, ma wzrosnąć do 53,04 mld dolarów w 2025 roku. Perfumy niszowe są istotnym elementem, napędzającym ten wzrost od ponad roku. 

image
IG_bdkparfumsparis

Francuska marka perfumeryjna koncentruje się na rynku azjatyckim, szczególnie na Japonii i Korei Południowej. Jest już obecna na blisko 40 rynkach. Głównym rynkiem zbytu dla marki BDK jest Francja, a także USA i Niemcy. Kolejnym ważnym rynkiem jest Bliski Wschód, gdzie wkrótce planowane jest otwarcie butiku w Dubaju. Również sprzedaż w Wielkiej Brytanii rośnie dynamicznie. BDK niedawno uruchomiło swoją działalność również w Tajlandii, Wietnamie, Malezji i Indonezji.

Strategia BDK zakłada otwarcie wielu nowych butików, począwszy od 2026 roku. Marka otworzyła swój pierwszy flagowy sklep w styczniu 2024 roku przy rue Saint-Honoré w Paryżu. BDK planuje również zainwestować w swój sklep internetowy, który obecnie generuje około 10 proc. przychodów marki.

image

Nisza jako strategia. Gdy niezależność staje się trendem

Marka BDK kontynuuje wzrost na rynku, odnotowując w 2025 roku 45-procentowy wzrost sprzedaży. LVMH Luxury Ventures nabyło udziały w BDK w czasie, gdy wielu inwestorów jest mocno zainteresowanych niszowymi markami perfum, co udowodniła m.in. sprzedaż Kering Beauty and Creed firmie L‘Oréal w październiku br.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
04. grudzień 2025 10:06