REKLAMAHeinz Glas Banner Główny październik 2020
Warning: getimagesize(https://www.wiadomoscihandlowe.pl/img/artykuly/65935_unilever-usuwa produkty-petrochemiczne-ze_1.jpg): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 400 Bad request in /home/vhost/wiadomoscikosmetyczne.pl/public_html/includes/klasy/class.artykuly.php on line 1376

PRODUCENCI I MARKI

Inwestycje

Biznes

Innowacje

 

7 września 2020, 08:44



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹

Firma Unilever ogłosiła plan zredukowania chemii w jej portfolio produktów czyszczących. Nowa strategia, nazwana Clean Future, sprawi, że najpopularniejsze marki produktów do czyszczenia i prania będą miały mniejszą emisję dwutlenku węgla i mniej odpadów, bez uszczerbku dla wydajności.

REKLAMA
Zakaz petrochemikaliów opiera się na szerszej misji firmy w zakresie zrównoważonego rozwoju

Zakaz petrochemikaliów opiera się na szerszej misji firmy w zakresie zrównoważonego rozwoju (fot. FB Unilever)

Anglo-holenderski gigant FMCG zobowiązał się zakończyć swoją zależność od niewymienialnych paliw kopalnych i zdecydował się na odnawialne lub poddane recyklingowi źródła węgla, a także wykorzysta postęp w niskoemisyjnej chemii, aby pomóc w ochronie, odtwarzaniu i regeneracji zasobów naturalnych Ziemi.

Cały węgiel pochodzący z paliw kopalnych w preparatach do pielęgnacji domu Unilevera zostanie zastąpiony węglem odnawialnym lub pochodzącym z recyklingu do 2030 r.

Zakaz petrochemikaliów opiera się na szerszej misji firmy w zakresie zrównoważonego rozwoju, która obejmuje osiągnięcie łańcucha dostaw wolnego od wylesiania do 2023 r., zerowej emisji dwutlenku węgla netto do 2039 r. i zmniejszenie o połowę wykorzystania pierwotnych opakowań z tworzyw sztucznych do 2025 r.  

- Czysta przyszłość to sposób, w jaki zasadniczo zmieniamy sposób tworzenia, produkcji i pakowania niektórych z najbardziej znanych na świecie produktów do czyszczenia i prania - komentuje Peter ter Kulve, szef działu home care koncernu.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony