24 czerwca 2022
Sephora Wonderland to spotkanie z kosmetycznymi markami premium obecnymi w tej największej na świecie sieci perfumerii. Zorganizowane jest w formie trzydniowych targów. Wystawia...
23 czerwca 2022
22 czerwca 2022
21 czerwca 2022
8 czerwca 2022
Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową...
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
OnlyBio zaprezontowała innowacyjną aplikację mobilną, która umożliwia zbudowanie i zaplanowanie indywidualnego programu pielęgnacji włosów. OnlyBio Stories to...
Ostatnie wyniki badania NPD pokazują, że kobiety, przynajmniej te w Stanach Zjednoczonych wróciły do swoich dawnych nawyków związanych z makijażem – a nawet...
31 maja 2022
– Francuska grupa kosmetyczna L'Oréal jak dotąd nie widzi żadnego wpływu inflacji na zakupy produktów kosmetycznych – powiedział wczoraj...
30 maja 2022
18 maja 2022
4 maja 2022
2 maja 2022
PRODUCENCI I MARKI
PRZEJĘCIA
Inwestycje
Biznes
WYWIADY I OPINIE
L'Oréal Warsaw Plant już od 25 lat produkuje w Polsce kosmetyki marek z portfolio Grupy L’Oréal takich jak: Garnier, L’Oréal Paris, Mixa, Maybelline oraz Lascad. Dzięki inwestycjom i innowacjom fabryka stała się jednym z najnowocześniejszych zakładów nie tylko w koncernie, ale w całej branży beauty. Swoje urodziny
Marka True men skin care rozpoczęła współpracę z Aelia Duty Free, największym operatorem sieci sklepów wolnocłowych na lotniskach w Polsce. W pierwszej kolejności produkty trafią do sklepów zlokalizowanych na lotniskach w Warszawie, Krakowie i Gdańsku.
Coty ogłosiło wyniki za trzeci kwartał roku obrotowego 2022 (zakończonego 31 marca 2022 r.). Zgodnie z nimi dobrze radzą sobie zapachy i produkty Prestiż. Rośnie też sprzedaż i udziały marek makijażowych. To m.in. efekt repozycjonowania brendów takich jak CoverGirl, Rimmel i Max Factor, a ostatnio Bourjois. Firma już zapowiada podobne działania dla marki
Branże kosmetyczne i farmaceutyczne stale się rozwijają. Pojawiają się coraz to nowe produkty, a nawet całe serie, począwszy od szamponów, odżywek, olejków, balsamów i emulsji, a kończąc na bardziej wymagających procesowo kremach i pastach. Chcąc osiągnąć sukces na tak wymagającym rynku, należy zadbać nie tylko o najwyższej jakości
Dr Irena Eris S.A., polska rodzinna firma z niemal 40-letnią tradycją na rynku kosmetycznym, złożyła prospekt w Komisji Nadzoru Finansowego w związku z rozważaną ofertą publiczną akcji i debiutem na GPW. Finalne decyzje co do wejścia na giełdę zapadną w ciągu kilku miesięcy – zapowiada Paweł Orfinger, prezes zarządu spółki.
Rituals Cosmetics otworzy kolejny, trzeci sklep w Warszawie, a siódmy w Polsce. Miejscem jest Galeria Mokotów, gdzie inspirowane starożytnymi kulturami Wschodu kosmetyki będzie można kupować od środy 30 marca. Natomiast tydzień później holenderska marka dołączy, ze swoim ósmym sklepem, do listy najemców Blue City.
Mary Kay, amerykańska firma kosmetyczna, jedna z największych na świecie firm z branży sprzedaży bezpośredniej, ulokowała się w Diamond Business Park Ursus w Warszawie. Firma wynajęła w obiekcie 1890 mkw. powierzchni magazynowo-biurowej.
Sarantis Polska, spółka zależna w 100 proc. od Grupy Sarantis, przejęła Stella Pack – polską firmę produkującą artykuły gospodarstwa domowego z plastiku z recyklingu. Przejęcie to wpisuje się w portfolio grupy i jest zgodne z planem strategicznym oraz zwiększaniem zasięgu geograficznego – poinformowała spółka.