23 kwietnia 2021
Blisko połowy dziewcząt w Irlandii w wieku od 12 do 19 lat nie stać na zakup środków higienicznych, które są niezbędne w czasie okresu. Z problemem ubóstwa...
22 kwietnia 2021
9 marca 2021
Analiza ponad 16 tys. gazetek promocyjnych wykazała, że w ub.r. sieci handlowe wydały o 19,5 proc. mniej takich publikacji niż w 2019 roku. Do tego skróciły liczbę ich...
4 lutego 2021
8 stycznia 2021
22 grudnia 2020
14 grudnia 2020
Wielu konsumentów nie potrafi określić, czym jest kosmetyk naturalny, a dla sporej grupy jest to po prostu… kosmetyk droższy – wynika z najnowszego raportu Green...
W jaki sposób trendy na globalnym rynku kosmetyków i produktów do pielęgnacji w roku 2021 będą się zmieniać, ewoluować, przyspieszać i spowalniać przez...
21 kwietnia 2021
20 kwietnia 2021
19 kwietnia 2021
Jeżeli sieć Dm planuje przede wszystkim pracować na marce własnej, będzie to zapewne zła wiadomość dla firm oferujących produkty markowe. W dodatku niemieckie brandy, także...
PRODUCENCI I MARKI
PRZEJĘCIA
Inwestycje
Biznes
WYWIADY I OPINIE
Według South China Morning Post, chiński Kanton rozpoczął w Guangzhou budowę Beauty and Healthcare Industrial Park o powierzchni 10,22 km kw. - ogromnego parku przemysłowego z fabrykami kosmetyków.
Firma Adara, zajmująca się dostarczaniem składników dla przemysłu kosmetycznego i farmacji, wynajęła 800 mkw. powierzchni magazynowo-biurowej w kompleksie 7R City Flex Warsaw Airport I.
Procter & Gamble przejął australijską markę Voost. Oferuje ona musujące witaminy, minerały i suplementy diety – podał portal businessnewsaustralia.com
Krynica Vitamin, producent napojów, ale także środków do dezynfekcji, planuje wydać na inwestycje w 2021 roku nawet 40 milionów złotych. Wśród najważniejszych planów jest m.in. rozbudowa części chemiczno-kosmetycznej w zakładzie w Niechcicach. Firma na początek będzie tam produkować środki do dezynfekcji, ale już tworzy pierwsze
Firma kosmetyczna Miraculum w marcu 2021 roku osiągnęła ponad 2 mln zł przychodów. Jest to wzrost względem analogicznego okresu ub. roku o 9 proc. W marcu spółka rozpoczęła współpracę z sieciami drogeryjnymi na Ukrainie i w Hiszpanii, poszerzyła również dostępność kosmetyków w USA. Na rynku polskim trwa akcja
Izraelska firma kosmetyczna Lavido otworzyła swój pierwszy stacjonarny sklep w Polsce. Wybrała ulicę Mokotowską w Warszawie, przy której chętnie lokują się luksusowe i niszowe marki.
Lajuu by Weronika Rosati to nowa marka kosmetyków, która w sprzedaży pojawi się w maju. Jednak już na kwiecień jej właściciel zapowiada kampanię crowdfundingową, dzięki której chce pozyskać niemal 1 milion złotych na rozwój biznesu.
Do rynków szczególnie atrakcyjnych z perspektywy wzrostu eksportu polskich produktów zaliczają się Japonia, Korea Południowa oraz Kanada - takie wnioski płyną z najnowszego raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego „Polska a strefy wolnego handlu. Powolne wykorzystanie liberalizacji”.