19 sierpnia 2022
Amazon, gigant e-commerce rozszerza swoją obecność na japońskim rynku kosmetycznym poprzez sojusz biznesowy z Istyle, który jest właścicielem i operatorem sklepu @Cosme...
18 sierpnia 2022
17 sierpnia 2022
8 czerwca 2022
Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową...
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
Guerlain wprowadza możliwość uzupełniania luksusowych perfum. Takie opakowanie do ponownego napełniania mają perfumy z kolekcji Aqua Allegoria. To działanie wspierające...
Amerykańscy konsumenci, których roczne dochody w gospodarstwie domowym przekraczają 100 000 USD wydali prawie 9 miliardów USD na produkty kosmetyczne w pierwszej...
16 sierpnia 2022
8 sierpnia 2022
3 sierpnia 2022
Polski rynek kosmetyczny jest nasycony, ale nadal jest na nim miejsce na nowe, interesujące marki. Takie nowości sprowadza do Polski firma Milton CDI, w której portfolio...
10 sierpnia 2022
5 sierpnia 2022
4 sierpnia 2022
PRODUCENCI I MARKI
Inwestycje
Biznes
Badania i rozwój
21 stycznia 2021, 09:32
Przegląd prasy
Nowa marka będzie skierowana do osób starszych (fot. Adobe)
Spółka joint venture utworzona przez Shiseido i Ya-Man, Effectim, ma wprowadzić na wiosnę nową markę produktów do pielęgnacji osób starszych w Japonii i Chinach - informuje Global Cosmetic News.
Marka jest opisywana jako „partner życiowy dla elastycznej skóry” i ma wykorzystywać najnowocześniejsze technologie analizy skóry, kosmetyków i urządzeń upiększających, aby zapewnić bardziej spersonalizowaną skuteczność.
Klientom odwiedzającym markę w sklepie zostanie zaoferowana trójwymiarowa analiza skóry przeprowadzona za pośrednictwem dedykowanej kapsuły, a następnie doradztwo przeszkolonego konsultanta. Asortyment obejmuje urządzenie 3D Beauty Lifting Activator, serum, aktywator pod oczy i krem pod oczy.
To projekt w ramach szerszej misji Shiseido, polegającej na połączeniu wiedzy specjalistycznej z partnerami biznesowymi w celu stworzenia innowacyjnych modeli biznesowych.
Shiseido ogłosiła wyniki finansowe za pierwszą połowę 2022 r. Są one nieco gorsze niż w
Henkel poinformował, że z sukcesem zakończył przejęcie biznesu fryzjerskiego Shiseido, w
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
13 lipca 2022
zdjęć: 20
31 maja 2022
zdjęć: 92
12 maja 2022
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
15 lipca 2022
8 lipca 2022
28 czerwca 2022
15 czerwca 2022
26 maja 2022