REKLAMANatura Medica_glowny

PRODUCENCI I MARKI

Biznes

 

16 kwietnia 2013, 11:53



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹

Agnieszka Barej (na zdjęciu z lewej) objęła funkcję brand managera, a Agata Dzięcielewska – brand operations integration managera w pionie marketingowym Procter&Gamble Polska. Barej pracuje w koncernie od ośmiu, a Dzięcielewska od dwóch lat. Agnieszka Barej będzie odpowiadać za marki Gillette, Old Spice i Venus.

REKLAMAKAiN - belka w artykułach (lipiec 2019)

Jednocześnie zachowuje swoje dotychczasowe obowiązki media planning & operations leadera na Europę Centralną. Wcześniej pełniła funkcje m.in. communication managera kategorii kosmetyków dla dzieci i kobiet oraz brand managera Lenor na północną część Europy Środkowej. Agata Dzięcielewska jako brand operations integration manager będzie odpowiadać za kategorię produktów do pielęgnacji włosów i skóry w Europie Środkowej. Poprzednio pełniła funkcję commercial operations managera produktów do pielęgnacji skóry w Europie Środkowej.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony