PRODUCENCI I MARKI

Biznes

 

4 listopada 2014, 21:56



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹

5 listopada rusza kampania reklamowa nowej serii produktów Garnier Centrum Innowacji dedykowana dla sieci drogerii Sekret Urody. Widzowie będą mogli zobaczyć spoty na kanałach TVN, TVN24 oraz TVN Style w przerwach najpopularniejszych programów, takich jak m. in. Dzień Dobry TVN.

W akcję zaangażowani są koordynatorzy sieci oraz przedstawiciele operatorów sieci (firmy dystrybucyjne Sonia, T&T Davi, Del-art), którzy z okazji kampanii budują dystrybucję produktów i przygotowują specjalne ekspozycje w drogeriach. Firma L’Oréal Polska, poza spotem, przygotowała specjalnie dla sieci Sekret Urody akcję szkoleniowo-marketingową wspierającą wprowadzenie nowych produktów na rynek. Akcja potrwa do końca listopada. Sekret Urody to sieć franczyzowa zrzeszająca obecnie 144 placówki.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony