REKLAMAŻabka webinarium Banner Główny

PRODUCENCI I MARKI

Biznes

 

4 listopada 2014, 21:55



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹

Telewizja, internet oraz prasa to kanały wybrane przez markę Kolastyna do promocji nowej linii do pielęgnacji twarzy Kolastyna Energy Touch.

Seria składa się z produktów nawilżających o zróżnicowanych konsystencjach, przeznaczonych do pielęgnacji różnych typów cery. Sponsoring programów w stacji TVN zaplanowano na cały listopad. Kampania VoD w interniecie będzie prowadzona od listopada do połowy grudnia. Szeroką obecność w prasie kobiecej zaplanowano od listopada do końca roku.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony