Na forum unijnym w kwietniu br. zapadła decyzja dotycząca wprowadzenia zakazu stosowania metyloizotiazolinonu (MIT) w produktach niespłukiwanych. Rozwiązania prawne przewidują zaledwie sześciomiesięczny okres przejściowy na wprowadzenie do obrotu i udostępnienie na rynku produktów kosmetycznych zgodnych z rozporządzeniem. Oznacza to, że zakaz może zacząć obowiązywać już od lutego 2017 r. – przypomniało Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego. Trwające konsultacje publiczne dotyczące stosowania konserwantu MIT w produktach spłukiwanych przewidują: ograniczenie stężenia do 15 ppm, wprowadzenie dodatkowego oznakowania na opakowaniu o treści „Zawiera metyloizotiazolinon”, sześciomiesięczny okres przejściowy na wprowadzenie do obrotu produktów zgodnych z przepisami rozporządzenia, oraz dziewięciomiesięczny okres przejściowy na wycofanie z rynku produktów niezgodnych z przepisami rozporządzenia.
Revlon awansował Amber Garrison, doświadczoną w branży beauty managerkę, na stanowisko szefowej marki Elizabeth Arden. Garrison, mająca ponad 20-letnie doświadczenie w tej branży, będzie globalnie zarządzać kategorią perfum. Informacja o tej zmianie personalnej zbiega się ze 115. rocznicą marki Elizabeth Arden.
Garrison w ostatnim czasie pełniła funkcję globalnej prezes marki Origins w The Estée Lauder Companies, gdzie zarządzała procesami innowacji i przyspieszenia rozwoju cyfrowego. Wcześniej pracowała w Boston Consulting Group, gdzie zdobyła doświadczenie w zakresie transformacji marek i globalnej strategii.
– W imieniu zarządu i zespołu managerskiego z radością witam Amber w firmie Revlon. Wniesie ona strategiczną jasność, błyskotliwość w budowaniu marki i głębokie zrozumienie konsumentów. Będzie ona solidnym uzupełnieniem naszego zespołu i naszej globalnej działalności perfumeryjnej. Z Amber na pokładzie umacniamy światowej klasy zespół managerów, który kształtuje kolejny rozdział Revlon – komentuje Michelle Peluso, dyrektor generalna Revlon.
Informacja zbiega się ze 115. rocznicą marki Elizabeth Arden, któremu towarzyszy nowa strategia transformacji i innowacji marki.
– W segmencie zapachów portfolio Revlon nadal tworzy dynamikę, którą przyspieszymy, tworząc niezapomniane doznania zapachowe, intrygujące wiele pokoleń. Nie mogę się doczekać, aby dołączyć do zespołu i wspólnie kształtować przyszłość – mówi Amber Garrison, podkreślając, że jest zaszczycona, mogąc brać udział w kolejnym rozdziale historii i dziedzictwa Elizabeth Arden.
W tym tygodniu w warszawskiej restauracji Belvedere, w otoczeniu przyrody, odbył się event zorganizowany przez markę Herbal Care. Goście mogli się dowiedzieli się, jakie zmiany zaszły w tej marce, która postawiła na naturę. Spotkanie poprowadziła propagatorka naturalnego stylu życia – dziennikarka Agnieszka Cegielska, a gościem specjalnym był botanik, pasjonat roślin – dr Artur Zagajewski.
W ostatnim czasie marka Herbal Care, należąca do Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona, przeszła metamorfozę. Obecna na polskim rynku od 2007 roku chce być jeszcze bliżej swoich odbiorców: bardziej zrozumiała i funkcjonalna, ale nadal tak samo wierna roślinnym składnikom i zielarskim tradycjom. To właśnie te zmiany były tematem spotkania w sercu Łazienek Królewskich w Warszawie.
Podczas części oficjalnej spotkania Barbara Barcikowska, z organizującej wydarzenie agencji Quality Public Relations, opowiedziała zaproszonym dziennikarzom i influencerom, że wprowadzone zmiany to krok naprzód, który rozwija dotychczasową tożsamość marki, lecz ją rozwija. Herbal Care ma teraz zmieniony logotyp, minimalistyczną grafikę oraz butelki z zamknięciem typu disc-top.
Marka stawia nie tylko na redesign, ale także wprowadza do oferty nowe propozycje. O najczęstszych problemach i potrzebach związanych z włosami i twarzą opowiedziała gościom Ewelina Zięba, Liderka Zespołu Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona. Rozmowa ta była doskonałym wprowadzeniem do wystąpienia gościa specjalnego, zwanego „ulubionym botanikiem Polaków” – Artura Zagajewskiego. Przybliżył on gościom fascynujący świat roślin, które nas otaczają, podzielił się również ciekawostkami.
Na zaproszonych dziennikarzy i influencerów czekały także liczne atrakcje, związane z roślinami. Goście mogli wykonać własną „lasagne kwiatową” w doniczce podczas warsztatów, co było kreatywnym nawiązaniem do natury marki. Przygotowano dla nich również specjalne punkty do zdjęć: ściankę oraz efektowne lustro w pięknej kwiatowej aranżacji, za co otrzymywali personalizowane upominki.