REKLAMABanner Główny_Polpak_ 10.05-24.05.2021
Warning: getimagesize(https://www.wiadomoscihandlowe.pl/img/artykuly/67684_revlon-z wynikami-pierwszego-kwartalu-202_1.jpg): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 400 Bad request in /home/vhost/wiadomoscikosmetyczne.pl/public_html/includes/klasy/class.artykuly.php on line 1376

PRODUCENCI I MARKI

Biznes

Prawo i finanse

 

14 maja 2021, 13:50



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹

Revlon opublikował swoje wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2021 r., pokazując wzrost w segmencie perfum i Elizabeth Arden pomimo spadku sprzedaży kosmetyków kolorowych. Jednak całkowita sprzedaż netto koncernu spadła o 1,8%, ponieważ nowojorski gigant kosmetyczny nadal odczuwa wpływ pandemii.

REKLAMAIX FBK_Baner w artykule_23.04.-22.06.2021
Revlon stał na skraju bankructwa, ale powoli odbudowuje swoją pozycję

Revlon stał na skraju bankructwa, ale powoli odbudowuje swoją pozycję (fot. FB Revlon)

Amerykański gigant kosmetyczny odnotował sprzedaż netto w wysokości 445 mln dol. w pierwszym kwartale 2021 r., co oznacza 1,8% spadek w porównaniu z tym samym okresem poprzedniego roku. Jednak sprzedaż e-commerce wzrosła o 5% we wszystkich regionach, a firma odnotowała również dwucyfrowy wzrost sprzedaży w oddziałach Elizabeth Arden i perfum.

Elizabeth Arden zanotowała wzrost sprzedaży netto o prawie 18% w porównaniu z rokiem poprzednim, osiągając 112 mln dol., przy czym wzrost napędzały produkty do pielęgnacji skóry Ceramide i Cica Glow marki, a także kolekcja zapachów Green Tea na rynku amerykańskim i azjatyckim.

W międzyczasie dział perfumeryjny firmy - w skład którego wchodzą zapachy celebrytów, takie jak Britney Spears, Christina Aguilera i Elizabeth Taylor - również odnotował wzrost o 13% do 74,8 mln dol., który napędziła wysoka sprzedaż zapachów Juicy Couture, Curve i John Varvatos w USA.

Reszta portfolio firmy nie radziła sobie jednak tak dobrze - marka Revlon odnotowała spadek o prawie 11% do 162 mln dol., ponieważ sprzedaż kosmetyków kolorowych nadal spadała na wszystkich rynkach.

Komentując te wyniki, Debra Perelman, prezes i dyrektor generalna Revlon, powiedziała: - Jestem zadowolona z ciągłej, sekwencyjnej poprawy w naszej działalności, ponieważ nadal wychodzimy z Covid-19, korzystając jednocześnie z wyczerpujących strategii restrukturyzacyjnych, które po raz pierwszy wdrożyliśmy w 2018 roku. Rynki na całym świecie wciąż się otwierają, a ograniczenia dotyczące COVID-19 rozluźniają, więc jesteśmy optymistami co do odbicia się kanału masowego, zwłaszcza w kategorii kosmetyków kolorowych.

.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony