REKLAMAKongres Rynku FMCG - baner główny (maj 2019)

KONSUMENT i TRENDY

TRENDY

 

6 maja 2019, 11:24



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Coraz ​​więcej Koreańczyków uważa, że ​​lepiej jest cieszyć się życiem samemu niż stresować się dążeniem do spełniania oczekiwań innych ludzi

Coraz ​​więcej Koreańczyków uważa, że ​​lepiej jest cieszyć się życiem samemu niż stresować się dążeniem do spełniania oczekiwań innych ludzi (fot. adobe stock)

W Korei Południowej coraz częściej mówi się, że młodsi konsumenci prowadzą minimalistyczny styl życia i odrzucają niepotrzebne marnotrawstwo. Deklarują, że czują się szczęśliwsi, gdy kupują tylko niezbędne produkty. W odpowiedzi na ten trend firmy oferują prostsze kosmetyki, a procedury pielęgnacyjne stają się mniej skomplikowane.

REKLAMATrend Safari - belka w artykułach maj 2019

Tendencja konsumpcyjna wśród młodszych konsumentów polega na zakupie małych, łatwych w użyciu produktów po rozsądnych cenach zamiast nabywania produktów w opakowaniach, które mają służyć całej rodzinie przez jak najdłuższy czas. – Widzimy, że coraz więcej z nich przyjmuje minimalistyczny styl życia, co można przypisać powstaniu plemienia zwanego Honjok, czyli samotnik – zwraca uwagę Hwa Jun Lee, starszy analityk w firmie badawczej Mintel.

Honjok to osoba, która woli pracować, jeść, spędzać czas wolny, robić zakupy i podróżować samotnie. W mediach społecznościowych i doniesieniach prasowych rozpowszechnia się pogląd, że coraz ​​więcej Koreańczyków uważa, że ​​lepiej jest cieszyć się życiem samemu niż stresować się dążeniem do spełniania oczekiwań innych ludzi.

Taka postawa tworzy wyzwanie dla firm i marek, aby zaspokoić potrzeby rosnącego w Korei plemienia minimalistów i Honjoksów na jak najprostsze produkty. Z tego też powodu trend K-Beauty zaczyna powoli odchodzić od złożonych zabiegów pielęgnacyjnych i produktów nakładanych warstwowo, z których dotychczas słynął. Minimalizm jest bowiem prezentowany na wiele sposobów, od upraszczania procedur pielęgnacji skóry po uniwersalne produkty kosmetyczne i prostsze, mniejsze opakowania.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony