REKLAMAJARS - baner główny (09.12.-20.12.2019 r.)

29 listopada 2019, 12:42



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
W ciągu 3 lat wartość rynku pielęgnacji skóry w regionie Azji i Pacyfiku sięgnie 86,5 mld dol.

W ciągu 3 lat wartość rynku pielęgnacji skóry w regionie Azji i Pacyfiku sięgnie 86,5 mld dol. (fot. Adobe)

Według raportu Euromonitora globalna wartość detaliczna rynku produktów do pielęgnacji skóry w 2018 r. wyniosła 134,6 mld dol., z czego około połowę wypracował region Azji i Pacyfiku (69,9 mld dol). Szacuje się, że rynek wzrośnie o kolejne 3,4 proc., osiągając wartość 159,5 mld dol. do 2023 r., a sam region Azji i Pacyfiku osiągnie 86,5 mld dol.

REKLAMA

Dzięki dużej gęstości zaludnienia, zmianom stylu życia konsumentów i wzrostowi lokalnych marek, Chiny stały się największym rynkiem produktów kosmetycznych i higieny osobistej w Azji i Pacyfiku. W ostatnich latach sektor wykazuje stały wzrost. Na chińskim rynku kosmetyków i produktów do higieny osobistej pojawia się wiele innowacji i rodzą się trendy napędzanych przez tamtejszych konsumentów. Oto najważniejsze z nich.

Zrównoważony rozwój

Na całym świecie dyskusje na temat zagadnień ochrony środowiska zdominowały nagłówki prasowe. Konsumenci zwracają coraz większą uwagę na swój wpływ na planetę. Dla firm z branży kosmetycznej i higieny osobistej popyt konsumentów na ekologiczne produkty jest wyraźnym sygnałem dla firm do uruchomienia procesów i wprowadzenia innowacji w celu osiągnięcia celów zrównoważonego rozwoju. Chodzi o ekorozwój, w którym potrzeby obecnego pokolenia mogą być zaspokojone bez umniejszania szans przyszłych pokoleń na ich zaspokojenie.

Niestandardowa pielęgnacja skóry

Rynek produktów do pielęgnacji skóry jest pełen „uniwersalnych kosmetyków”, a konsumenci są coraz bardziej sfrustrowani ofertami na rynku masowym, które nie są w stanie zaspokoić ich specyficznych potrzeb. Rosnąca liczba marek oferuje obecnie niestandardowe rozwiązania pozwalające konsumentom dostosować systemy pielęgnacji skóry do ich indywidualnych potrzeb i ta tendencja będzie się utrzymywać wraz ze wzrostem tempa rozwoju rynku beauty.

Marketing doświadczalny

Eksperymentalny marketing umacnia więź między konsumentami i markami poprzez opracowanie bardziej angażujących produktów i bardziej spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zarówno marki tradycyjne, jak i dostępne wyłącznie w internecie aktywnie szukają rozwiązań multichannel, które spodoba się konsumentom poszukującym dynamicznych doświadczeń.

Sztuczna inteligencja

Wraz z postępem technologicznym, sztuczna inteligencja (AI) szybko zmienia nasz sposób myślenia, pracy i interakcji ze światem  kosmetycznym. Sztuczna inteligencja zmienia zasady gry w branży kosmetycznej i higieny osobistej. Aplikacje, takie jak platformy analizy skóry, które oceniają stan skóry i oferują porady dotyczące jej pielęgnacji - zmieniają sposób, w jaki konsumenci dokonują zakupów i podejmują decyzje zakupowe.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony