Beauty
Nisza coraz częściej oznacza „perfumy, które wyglądają na niszowe”, a nie „perfumy, które powstały poza systemem”

Zapachy Nisza jako strategia. Gdy niezależność staje się trendem Byredo w rękach Puig, Le Labo pod szyldem Estée Lauder, prawa do marki Serge Lutens przejęte przez Shiseido. Lista kultowych marek niszowych perfum trafiających do korporacyjnych portfeli wydłuża się z każdym rokiem. Niezależność przestała być warunkiem niszy, a sama nisza stała się narzędziem w rękach wielkich. Dział perfum przechodzi transformację, w której duch rzemiosła i eksperymentu coraz częściej spotyka się z ... 30.06.2025

– Gliss wspiera kobiety w tym, co naprawdę ważne – w trosce o zdrowie i budowaniu świadomości wokół profilaktyki raka piersi – podkreśla Aleksandra Gawlas-Wilińska, dyrektorka marketingu HCB firmy Henkel, ambasadorka Różowego Patrolu Gliss

Targi i konferencje Badanie Henkel: Polki a profilaktyka raka piersi. Zaangażowanie marek w kwestie prozdrowotne Z najnowszego badania, zrealizowanego na zlecenie Henkel Polska przez Maison&Partners „Polki a profilaktyka raka piersi – motywacje, bariery oraz opinie o zaangażowaniu marek w kwestie prozdrowotne” wynika, że kobiety podejmują działania profilaktyczne nie dlatego, że muszą, ale dlatego, że chcą – z odpowiedzialności, troski o zdrowie i chęci życia w pełni. To wyraz świadomego wyboru. 27.06.2025

Współpraca w szczytnym celu. Jak firmy B Corp wspierają rodziców noworodków po trudnej diagnozie Artykuł sponsorowany

Dziecko Współpraca w szczytnym celu. Jak firmy B Corp wspierają rodziców noworodków po trudnej diagnozie W obliczu diagnozy niepełnosprawności, czy choroby dziecka, życie rodziny zmienia się z dnia na dzień. Wraz z informacją pojawia się strach, samotność i potrzeba nie tylko opieki medycznej, ale też emocjonalnego wsparcia i rzetelnej informacji. Odpowiedzią na te potrzeby jest Powitalnik – czuły poradnik stworzony przez Fundację Mudita. By publikacja mogła realnie wspierać rodziców i być przystępna w formie, nieoceniona ... 26.06.2025

Ben Gorham, twórca marki Byredo

Producenci Ben Gorham, założyciel Byredo, odchodzi z firmy. Czy to koniec epoki dla perfumowej niszy? Ben Gorham, twórca szwedzkiej niszowej marki perfumeryjnej Byredo, opuści firmę pod koniec czerwca. Gorham, który założył Byredo w 2006 roku, stał na czele tej kultowej marki od samego początku. Jego odejście jest związane z przejęciem firmy przez koncern Puig. To kolejna marka niszowych perfum, która w ostatnich latach trafiła w ręce dużego koncernu - wcześniej taki los spotkał m.in. Toma Forda, Annick Goutal, L‘Artisan ... 20.06.2025

Gładkie włosy bez plątania? Poznaj nowość, o którym mówi cały internet – OnlyBio x invisibobble
Artykuł sponsorowany

Włosy Gładkie włosy bez plątania? Poznaj nowość, o którym mówi cały internet – OnlyBio x invisibobble Czy pamiętasz ten poranek, kiedy miałaś idealny plan na fryzurę, ale Twoje włosy postanowiły żyć własnym życiem? Tak, te wiecznie plączące się końcówki, matowe pasma, które po każdej nocy zamieniają się w niemożliwy do opanowania chaos. Znasz to uczucie? My też. I właśnie dlatego powstała limitowana linia, która może odmienić Twoją codzienność. 18.06.2025

Czym są i jak działają antyoksydanty w kosmetykach? Artykuł sponsorowany

Rynek i trendy Czym są i jak działają antyoksydanty w kosmetykach? Gdyby ktoś kilka dekad temu powiedział, że codzienna pielęgnacja skóry będzie polegała na neutralizowaniu cząsteczek powstających przez promieniowanie UV i zanieczyszczenia – wielu po prostu by w to nie uwierzyło. Dziś wiemy, że to właśnie antyoksydanty w kosmetykach odpowiadają za najbardziej skuteczne wsparcie skóry w walce ze stresem oksydacyjnym i skutkami starzenia. Na jakie substancje stawiają najlepsi producenci ... 13.06.2025

Sophie Trelles-Tvede, założycielka Invisibobble, która gościła na spotkaniu dla mediów, zorganizowanym przez OnlyBio w warszawskiej restauracji Belvedere z okazji inauguracji wspólnego projektu

Włosy Marki OnlyBio i Invisibobble połączyły siły w ramach międzynarodowej współpracy OnlyBio, jedna z najpopularniejszych na polskim rynku marek do pielęgnacji włosów i skóry głowy, połączyła siły z globalnym brandem Invisibobble – twórcą gumek sprężynek, które zrewolucjonizowały podejście do stylizacji włosów. Efektem tej współpracy jest limitowana linia produktów: OnlyBio x invisibobble – kompletna gama wegańskich kosmetyków do pielęgnacji włosów, która ułatwia rozczesywanie, nadaje blasku i ... 09.06.2025

Shakira i jej nowa marka kosmetyków do włosów Isima. Czy okaże się konkurencją dla Beyonce i Cécred?

Włosy Uważasz, że wciąż za mało marek celebryckich? Spokojnie, kolejna na horyzoncie… Tym razem marką kosmetyków do pielęgnacji włosów chce nas zaskoczyć kolumbijska piosenkarka Shakira. Pierwsze doniesienia o marce Isima pojawiły się kilkanaście dni temu, ale artystka (a raczej jej marketingowcy) serwują kolejne informacje w bardzo skąpych dawkach. Pojawiły się pierwsze zajawki na profilu Instagramowym, a strona www prezentuje zaledwie logo i możliwość zapisania się do newslettera. 04.06.2025

Rok 2025 jest ekscytującym czasem dla branży kosmetycznej, ponieważ na rynek trafia więcej innowacyjnych produktów - podkreśla w swoim raporcie Zalando

Rynek i trendy Raport Zalando: Kluczowe trendy w dziedzinie urody, inspirujące w 2025 roku. Które kosmetyki są na topie? Zalando opublikowało swój pierwszy raport “Beauty in Brief", oparty na danych, pokazujący ewoluujące zachowania konsumentów, trendy i inspiracje oraz wzorce kulturowe, które stoją za zmianami w branży kosmetycznej i beauty w 2025 roku. Z raportu dowiadujemy się m.in., czy K-beauty jest nadal rozwojowym trendem, oraz jakich kosmetyków do pielęgnacji i makijażu będą poszukiwać w tym roku konsumenci. 04.06.2025

Niewidzialny składnik sukcesu. Feromony PheroStrong jako element nowoczesnej pielęgnacji i wizerunku Artykuł sponsorowany

Zapachy Niewidzialny składnik sukcesu. Feromony PheroStrong jako element nowoczesnej pielęgnacji i wizerunku Współczesny konsument nie szuka już wyłącznie pielęgnacji skóry, klasycznych zapachów – coraz częściej oczekuje od kosmetyków czegoś więcej. Chce produktów, które wspierają emocjonalny komfort, wizerunek, a także jakość relacji interpersonalnych. Z tego podejścia wyłania się dynamicznie rosnący segment: perfum z feromonami, które działają nie tylko „na zewnątrz”, ale również na poziomie odbioru społecznego i ... 02.06.2025

Tydzień Godnego Porodu: o sile decyzji i prawie do szacunku Artykuł sponsorowany

Zdrowie Tydzień Godnego Porodu: o sile decyzji i prawie do szacunku W dniach 19-25 maja 2025 roku w całej Polsce odbywać się będzie Tydzień Godnego Porodu – ogólnopolska inicjatywa organizowana przez Fundację Rodzić po Ludzku w ramach Międzynarodowego Tygodnia Godnego Porodu. Tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem: „Plan porodu – poznaję moje potrzeby i prawa”, a partnerem ogólnopolskim wydarzenia została marka Mustela która od lat wspiera rodziców, inwestując w rozwój produktów ... 19.05.2025

30. czerwiec 2025 08:47