7 czerwca 2023
Nowy sklep Hebe zlokalizowany w Centrum Handlowym Atrium Promenada przy ul. Ostrobramskiej w Warszawie został otwarty 7 czerwca. To już kolejna warszawska lokalizacja...
14 kwietnia 2023
Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego...
7 grudnia 2022
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
Konsultantki Avon mogą współpracować także z drogeriami i coraz chętniej z tego korzystają. Biorą udział w targach branżowych, gdzie zachęcają detalistów do...
6 czerwca 2023
Atrakcyjne ceny i wyprzedaże stały się kluczowym czynnikiem wyboru centrum handlowego. Dogodna lokalizacja nie jest już tak ważna. Kosmetyki i perfumy znalazły się...
2 czerwca 2023
31 maja 2023
29 maja 2023
5 czerwca 2023
Bez względu na to, czy jest kryzys, czy go nie ma, sprzedaż produktów kosmetycznych nie zmienia się znacząco. To branża dosyć odporna – stwierdził Karol Szmich,...
1 czerwca 2023
23 maja 2023
16 maja 2023
PERŁY RYNKU KOSMETYCZNEGO
Pielęgnacja
TESTOWANE PRZEZ WK
SUROWCE
STREFA URODY
OMO – wbrew pozorom nie chodzi o popularny proszek do prania, a o sposób pielęgnacji włosów odżywka-mycie-odżywka, który wylansowały blogerki.
W czwartek 25-go maja w lubelskiej drogerii Rossmann zadebiutowała AA Wings of Color. To pierwsza pełna gama kosmetyków do makijażu marki AA.
Około 10-15 proc. dorosłych Polaków ma problemy z nietrzymaniem moczu. To osoby, które mogą być zainteresowane specjalistycznymi artykułami higienicznymi. Marka
Kosmetyki do pielęgnacji ciała są powszechnie kupowane i używane przez Polaków. 77 proc. gospodarstw domowych kupuje produkty z tej kategorii co najmniej raz w roku.
Kategorie związane z koloryzacją, pielęgnacją i stylizacją włosów są jednymi z najważniejszych z punktu widzenia drogerii. – Obok produktów do
Większość sprzedawców ma trudności z podjęciem decyzji, czy polecić konsumentce farbę do włosów, czy hennę ziołową. Doradcy dużo więcej wiedzą o
Pełen blasku, nasycony kolor włosów, który tak zachwyca zaraz po farbowaniu, niestety blednie z każdym kolejnym dniem. Już po tygodniu czy dwóch
W Polsce największą część rynku produktów do włosów stanowią kosmetyki pielęgnacyjne, które odpowiadają za niemal 19 proc. wartości sprzedaży w tej
Odżywianie włosów to drugi, najważniejszy po myciu etap ich pielęgnacji. Odżywka zamyka łuski włosów. Stają się one gładsze, bardziej błyszczące i lepiej
Kosmetyki do włosów osłabionych i zapobiegające wypadaniu włosów znajdują ciągle nowych nabywców. Konsumenci chętnie sięgają po kuracje o
Używają ich nastolatki i osoby dojrzałe. Kobiety i coraz częściej mężczyźni. Kategoria rośnie dzięki nowym wariantom produktów. W drogeriach stała się hitem i
Moda na aktywność fizyczną zaczyna przekładać się na rynek kosmetyczny. Dotychczas pojawiały się pojedyncze kosmetyki funkcjonalne dla osób lubiących ruch, a nawet