
Beauty


Zdrowie Dr Agnes Frankel X Vichy Hormonall – kobiety, hormony, zdrowie W warszawskiej restauracji Pod Gigantami odbyło się wyjątkowe wydarzenie, zainicjowane i zorganizowane przez dr n. med. Agnes Frankel, lekarkę, ekspertkę medycyny estetycznej i anti-aging, założycielkę Dr. Frankel‘s Clinic. Spotkanie poświęcone było świadomości hormonalnej kobiet i wpływowi hormonów na zdrowie, urodę oraz samopoczucie. 11.10.2025

Rynek i trendy Raport Oriflame: Piękno a znaczenie dobrego samopoczucia emocjonalnego Firma Oriflame opublikowała swój pierwszy raport Beauty & Wellbeing, ujawniający znaczącą zmianę w sposobie postrzegania i definiowania piękna przez kobiety na całym świecie. Opierając się na badaniach przeprowadzonych wśród 3,5 tys. kobiet w siedmiu krajach, raport podkreśla kluczową rolę, jaką piękno odgrywa w budowaniu dobrego samopoczucia emocjonalnego, pewności siebie i codziennej dbałości o siebie. 09.10.2025

Zdrowie Różowy Październik: kampania DOTYKAM=WYGRYWAM ruszyła po raz 14! 1 dnia października, miesiąca świadomości raka piersi, którego symbolem jest różowa wstążka, w hotelu Sheraton Grand w Warszawie odbyło się spotkanie prasowe inaugurujące 14. edycję społecznej ogólnopolskiej kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM, której celem jest profilaktyka raka piersi. Hasłem przewodnim tegorocznej akcji jest: Przykładem ratujesz, bo troska zaczyna się od dotyku i potrafi uratować życie. 03.10.2025

Makijaż Marki L’Oréal Paris i Mugler połączyły siły – efektem jest limitowana kolekcja kosmetyków L’Oréal Paris wraz z domem mody Mugler zaprezentowali limitowaną kolekcję, która celebruje kreatywność i ekspresję. Kolekcja redefiniuje makijaż jako narzędzie przemiany – od dziennego do wieczorowego, od naturalnego blasku po odważny glam. Każdy produkt został zaprojektowany w taki sposób, by umożliwiać warstwowanie, miksowanie i eksperymentowanie, tworząc nieskończone możliwości wyrażenia siebie poprzez kolor, fakturę ... 03.10.2025

Beauty Opcja Natura – gdy siła natury spotyka rzemiosło „Natura się nie podrabia. Można ją tylko czerpać i pakować do słoików oraz buteleczek tak, by każdy składnik mógł pracować dla skóry” – mówi Agata, biolog, harcerka z serca, miłośniczka przyrody i założycielka rodzinnej manufaktury kosmetyków naturalnych. „W Opcji Natura stawiamy na autentyczność, prostotę i rzemiosło. Bo za każdym naszym kosmetykiem stoją ludzkie ręce, historie i wartości.” 03.10.2025

Producenci Nowa polska marka stawia na kolagen morski, wspiera ją Ania Mucha W kampanii inauguracyjnej marki Glam4YOU, odbywającej się pod hasłem „Postaw na piękno. Bez kompromisów” występuje Anna Mucha, popularna aktorka, mająca na Instagramie ponad 1 mln obserwujących. W pierwszej kampanii marki Mucha pokazuje, jak produkty z kolagenem mogą stać się naturalnym elementem codziennej suplementacji. 23.09.2025

Twarz Fluff Faces – pierwsze „blind boxy” w polskiej branży kosmetycznej trafiły do sprzedaży! Polska marka Fluff po raz kolejny wyznacza trendy, łącząc świat pielęgnacji z doświadczeniem zabawy. Najnowszy projekt Fluff Faces to kolekcja mleczek do twarzy sprzedawanych w formie blind boxów, do tej pory kojarzących się głównie z gadżetami czy figurkami kolekcjonerskimi. 22.09.2025

Twarz Skóra potrzebuje wody – nie tylko latem Latem dbamy o skórę niemal odruchowo – słońce, wysokie temperatury i klimatyzacja przypominają, że potrzebuje ona dodatkowej troski. Jesienią i zimą często o tym zapominamy, a to właśnie wtedy cera cierpi najbardziej, bowiem suche powietrze z kaloryferów, zimny wiatr i nagłe zmiany temperatur sprawiają, że skóra traci wilgoć szybciej niż podczas upałów. Jakie są tego efekty? 18.09.2025

Wyposażenie i technologie Francuski dom perfumeryjny stawia na neuronaukę oraz AI Francuska marka perfumeryjna Initio Parfums Privés pochwaliła się swoim innowacyjnym projektem o nazwie Feel Lab Experience, mającym łączyć wiedzę o perfumach z neuronauką i sztuczną inteligencją. Koncept, opracowany we współpracy z Feel‘Tech by Micropole, BrainCo i Harvard Innovation Lab, zachęca klientów do eksploracji swoich emocjonalnych wrażeń i reakcji na zapachy. 17.09.2025

Ciało Problem estetyczny i zdrowotny. Jak pozbyć się blizn? Blizna to zmiana skórna, która powstaje na skutek znaczącego uszkodzenia skóry właściwej. Dla wielu osób blizny są nie tylko problemem estetycznym, ale również zdrowotnym, będąc źródłem dyskomfortu lub kompleksów. Jak prawidłowo dbać o blizny i jakie metody ich leczenia są obecnie dostępne? Na te pytania odpowiadają eksperci. 17.09.2025

Zapachy Olejkowa baza perfum: tradycja i współczesny trend bezalkoholowych formuł Perfumy w formie olejków mają długą i fascynującą historię. Ich korzenie sięgają starożytnych cywilizacji: Egiptu, Mezopotamii, Indii czy Półwyspu Arabskiego, gdzie wonne oleje pełniły rolę zarówno w rytuałach religijnych, jak i w codziennej pielęgnacji. Obecnie olejkowe kompozycje coraz mocniej zaznaczają swoją obecność na rynku światowym, korzystając z mody na orientalne inspiracje i poszukiwanie bardziej intymnych ... 17.09.2025

Włosy Pollena Ewa z kolejnym wyróżnieniem – linia EVA NATURA INTENSYWNE NAWILŻANIE nagrodzona w plebiscycie Perły Rynku Kosmetycznego Firma Pollena Ewa ponownie znalazła się w gronie laureatów prestiżowego plebiscytu Perły Rynku Kosmetycznego. Jury doceniło linię szamponów i odżywek EVA NATURA INTENSYWNE NAWILŻANIE, wyróżniając podejście marki do pielęgnacji włosów podążające za trendami i potrzebami konsumentów. 16.09.2025

Zdrowie Ysto Collagen Smart – bardzo dobry i opłacalny kolagen Portal Wybieramykolagen.pl ocenił nowy kolagen do picia – Ysto Collagen Smart. Ten suplement diety to 2 kolageny w 1 produkcie (rybi i wieprzowy). Zawiera również biotynę dla włosów, cynk dla skóry i paznokci oraz witaminę C z ekstraktu z dzikiej róży, która wspiera prawidłową produkcję kolagenu. Kolagen w proszku do rozpuszczenia w wodzie zapewnia wygodne stosowanie i ma atrakcyjny, jagodowy smak. 16.09.2025

Hebe i “urodomaniaczki” – o pielęgnacyjnych błędach i grzechach młodości Czy pamiętasz swoje pierwsze kosmetyczne eksperymenty? Golenie nóg na sucho, zasuszanie wyprysków pastą do zębów, codzienne prostowanie włosów bez termoochrony czy spanie w pełnym makijażu – to błędy, omawiany w najnowszym odcinku „Urodomaniaczek by hebe”. Aleksandra Cedro wraz z prowadzącymi wraca do dawnych historii z humorem i dystansem, pokazując przy tym, jak dziś wygląda skuteczna i bezpieczna pielęgnacja – ... 15.09.2025

Targi i konferencje Clarins prezentuje krem z roślinną alternatywą dla retinolu W czwartek 11 września w warszawskiej restauracji Barbara marka Clarins Polska zaprezentowała swoją nowość – krem do pielęgnacji oczu, zawierający roślinną alternatywę retinolu. Wśród gości eventu nie mogło zabraknąć ambasadorki marki w naszym kraju, czyli Małgorzaty Rozenek-Majdan. 15.09.2025

Dom Scentbird: Gourmandy i cytrusy zdominują rynek świec zapachowych w 2026 roku Według prognoz platformy Scentbird, rok 2026 w kategorii home fragrance będzie należał do nut gourmand, cytrusowych oraz piżmowych. Dane Spate’s Popularity Index wskazują, że szczególnie popularne stają się kompozycje gourmand i mleczne, które obecnie dominują w całej kategorii zapachowej. 12.09.2025

Zapachy Dwie odsłony layeringu: między bliskowschodnim rytuałem a globalną interpretacją Na Bliskim Wschodzie layering, czyli sztuka łączenia kilku zapachów, jest praktyką głęboko zakorzenioną w codziennych rytuałach. Od wieków łączy się tam perfumy olejowe, kadzidła, bakhoor i wody perfumowane, tworząc aromaty, które nie tylko podkreślają indywidualny styl, lecz także wyrażają gościnność, czystość, status społeczny i przynależność kulturową. 26.08.2025

Makijaż Rusza kampania promocyjna kosmetyków do makijażu LV Kilka dni temu Louis Vuitton poinformował o zbliżającej się premierze swojej pierwszej linii kosmetyków do makijażu La Beauté, stworzonych we współpracy z legendarną makijażystką i wizażystką Pat McGrath. Teraz francuski dom mody pokazał pierwsze filmy reklamowe z udziałem modelek. 25.08.2025

Makijaż Louis Vuitton wkracza na rynek luksusowych kosmetyków, licząc na poprawę wyników Współtwórczynią linii kosmetyków La Beauté Louis Vuitton jest Pat McGrath – legendarna wizażystka, która o obejmie stanowisko dyrektor kreatywnej marki. Premiera ma miejsce w okresie, gdy koncern LVMH notuje słabe wyniki na rynku dóbr luksusowych. Wprowadzenie luksusowej linii kosmetycznej to sprawdzony sposób na zwiększenie przychodów – wskazują eksperci. 21.08.2025

Wywiady Agnieszka Niedziałek, Hairy Tale Cosmetics: Chcę kreować takie produkty, które działają – i o których można ciekawie opowiadać Agnieszka Niedziałek swoją obecność we włosowym świecie zaczęła z przytupem: od spalenia sobie włosów nieudanym zabiegiem. Zamiast rozpaczać, zaczęła metodycznie przywracać im kondycję, testując na sobie różne metody. Robiła to na tyle skutecznie, że przez lata prowadziła najpopularniejszy w Polsce kanał włosingowy na YouTube, popularyzując takie metody pielęgnacji włosów, jak olejowanie, henna czy wcierki. Co stało ... 19.08.2025

Twarz Profilaktyka anti-aging: jakie składniki są kluczem rutyny pielęgnacyjnej? Starzenie się skóry to naturalny, biologiczny proces, którego całkowicie nie da się zatrzymać – ale z pewnością można go spowolnić. Kluczem do zachowania zdrowego, promiennego wyglądu skóry przez długie lata jest świadoma i regularna pielęgnacja, oparta na profilaktyce przeciwstarzeniowej – i kilku kluczowych składnikach kosmetycznych. 19.08.2025

Zapachy Marka Escentric Molecules kończy 20 lat. Odmieniła filozofię perfumiarstwa Niszowa marka perfumeryjna, stworzona przez perfumiarza Gezę Schoena, bardzo mocno zmieniła tradycyjne podejście do tworzenia perfum, kwestionując całą filozofię, związaną z tym procesem. Niedługo minie 20 lat od wkroczenia na rynek pierwszej kompozycji, złożonej wyłącznie z jednej syntetycznej molekuły – mowa tu o Molecule 01, pierwszym dziele marki Escentric Molecules. 14.08.2025
