Beauty
Zapachy Beauty World Middle East 2025: perfumowe trendy w sercu Orientu Beauty World Middle East (BWME) to największe w regionie targi, obejmujące sektor perfumeryjny, kosmetyczny, fryzjerski i wellness. Tegoroczna edycja, która zgromadziła ponad 2,4 tys. wystawców w aż 22 halach, stając się kluczowym barometrem globalnych trendów zapachowych. Zespół Parfum Company powrócił z BWME 2025 z fascynującymi odkryciami i precyzyjną diagnozą rynkową, która zdefiniuje nadchodzący sezon w branży. 27.11.2025
Twarz Melasyl: jedną z największych innowacji kosmetycznych 2025 wg magazynu Time Świat beauty w każdym roku prezentuje innowacyjne rozwiązania, które sprawiają, że pielęgnacja staje się jeszcze bardziej efektywna. Najlepsze z nich zyskują rozgłos nie tylko za sprawą opinii wystawianych na temat kosmetyków, w których je zawarto, ale również z pomocą mediów. Magazyn Time również przykłada do tego swoją cegiełkę ogłaszając największe innowacje roku. 26.11.2025
Targi i konferencje Meeting with Science: nauka w służbie piękna Skuteczna pielęgnacja to nie trend ani slogan, to nauka w służbie piękna – udowodniło to spotkanie „Meeting with Science”, podczas którego inicjatorka spotkania dr n. med. Agnes Frankel oraz Olivia Roumain, międzynarodowa ekspertka i główny szkoleniowiec marki Revision Skincare pokazały, że prawdziwe efekty w pielęgnacji zaczynają się tam, gdzie kończą się marketingowe obietnice, a zaczyna rzetelna wiedza, rygorystyczne ... 24.11.2025
Beauty Co napędza branżę beatuy? Trendy z Beautyworld Middle East 2025 Tegoroczna edycja Beautyworld Middle East bardzo wyraźnie pokazała, w jakim kierunku przesuwa się globalna i regionalna strategia marek. W rozmowach branżowych, prezentacjach i nowościach produktowych powtarzały się określone motywy, które wspólnie budują obraz tego, co będzie kształtować rynek w 2025/2026. 21.11.2025
Rynek i trendy Japońscy pracodawcy łagodzą przepisy: pracownicy mogą już farbować włosy i malować paznokcie Coraz więcej japońskich firm łagodzi przepisy w obliczu kryzysu demograficznego na rynku pracy – opisuje Reuters. Sieć dyskontów spożywczo-przemysłowo-drogeryjnych Don Quijote już trzy lata temu złagodziła przepisy, dotyczące zakazu farbowania włosów i zdobienia paznokci przez pracowników. Efekt? Obecnie prawie jedna czwarta pracowników sieci ma już kolorowe włosy, a ponad połowa (55 proc.) ma włosy inne niż czarne. 17.11.2025
Biznes Estée Lauder inwestuje na rynku meksykańskim – stawia na niszową markę perfumeryjną Firma Estée Lauder Companies poinformowała o nabyciu mniejszościowego pakietu udziałów w meksykańskiej marce luksusowych perfum XINÚ, charakteryzującej się łączeniem regionalnego, lokalnego dziedzictwa z nowoczesnym wzornictwem. To pierwsza inwestycja amerykańskiego koncernu w markę pochodzącą z Ameryki Łacińskiej. 14.11.2025
Zapachy Hair perfumes: dynamika rynku i czynniki wzrostu kategorii Choć perfumy do włosów pozostają wciąż niszową kategorią na rynku beauty, ich rozwój w ostatnich latach potwierdza rosnące znaczenie formatu, który łączy zapach i pielęgnację. Według raportu Market Intelo (2024), globalny rynek hair perfume mists osiągnął wartość ok. 482 mln USD, a do 2033 roku prognozuje się jego wzrost do ponad 1 mld USD, co odpowiada średniorocznej stopie wzrostu (CAGR) na poziomie 8,7 proc. To tempo ... 14.11.2025
Bariera hydrolipidowa pod lupą: które składniki realnie ją odbudowują Bariera hydrolipidowa, często określana jako płaszcz hydrolipidowy, stanowi kluczową strukturę ochronną Twojej skóry, odpowiadającą za jej nawilżenie i obronę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Jej uszkodzenie prowadzi do dużego dyskomfortu, suchości, podrażnień i problemów z cerą. Dowiedz się, czym dokładnie jest BHL, jakie są przyczyny jej osłabienia oraz jak skutecznie ją odbudować i chronić, aby cieszyć się ... 13.11.2025
Zapachy Damskie perfumy marki Tom Ford – luksus, zmysłowość i elegancja Tom Ford to marka, która od lat kojarzy się z luksusem, wyrafinowanym stylem i ponadczasową klasą. Założona w 2005 roku przez amerykańskiego projektanta mody Toma Forda, szybko zdobyła uznanie na całym świecie, a jej perfumy stały się synonimem ekskluzywności i zmysłowości. W tym artykule przybliżymy Ci charakterystyczne cechy damskich zapachów Tom Ford, podpowiemy, jak dobierać perfumy do osobowości i okazji, a także ... 12.11.2025
Zapachy Perfumy do włosów: od zapachowego dodatku do strategicznej kategorii beauty Hair perfumes przeszły drogę z półki „nice to have” do jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się kategorii na styku pielęgnacji i zapachu. Jeszcze do niedawna traktowane jako lekki dodatek do klasycznych perfum, dziś stają się pełnoprawnym segmentem, w którym perfumowe kompozycje spotykają się z funkcjonalnymi korzyściami dla włosów. Rosnące zainteresowanie holistyczną pielęgnacją i trendem layeringu sprawia, ... 12.11.2025
Manicure Jaka lampa do hybryd? Podpowiadamy Dobrze utwardzony lakier to podstawa trwałego i estetycznego manicure hybrydowego. Nawet najlepsze produkty nie zrobią jednak różnicy, jeśli lampa nie poradzi sobie z ich prawidłowym utwardzeniem. 30.10.2025
Zapachy “Świat Arabskich Perfum” i pierwszy polski event z marką Armaf Armaf to marka perfumeryjna, wywodząca się ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, należąca do Sterling Parfums Industries. Dystrybutorem perfum w naszym kraju jest firma Parfum Company Sp. z o.o. S.K.A., która pod hasłem "Świat Arabskich Perfum" zorganizowała swoje 18. urodziny z dumą prezentując Armaf w hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie. Wśród zaproszonych gości znalazła się redakcja Wiadomości Kosmetycznych. 30.10.2025
Beauty Gabona podbija polski rynek beauty. Koreańskie marki w największych sieciach handlowych Polski rynek beauty coraz mocniej otwiera się na azjatyckie innowacje. Trend K-beauty, który kilka lat temu szturmem zdobył social media i sklepy internetowe, dziś na dobre zadomowił się także w polskim retailu. Za tym sukcesem stoi Gabona — jeden z kluczowych dystrybutorów marek kosmetycznych w Polsce, który w ostatnich miesiącach dokonał spektakularnej ekspansji koreańskich brandów w największych sieciach drogeryjnych i ... 29.10.2025
Twarz Z PERFECTA PRO age FACTOR CZAS DZIAŁA NA TWOJĄ KORZYŚĆ PERFECTA PRO age FACTOR to innowacyjna linia pielęgnacyjna, która wspiera naturalne piękno skóry i aktywuje jej wewnętrzny potencjał. Synergiczne działanie pięciu bioaktywnych czynników wzrostu w połączeniu z precyzyjnie dobranymi składnikami aktywnymi – takimi jak peptydy i ceramidy – zapewnia wielowymiarowe efekty: wspomaga odbudowę skóry, wygładza ją i wyraźnie redukuje widoczność oznak starzenia. To połączenie ... 28.10.2025
Twarz THERAMID — skoncentrowane produkty dla gładszej i bardziej promiennej skóry Marka Theramid to prawdziwe odkrycie w świecie świadomej pielęgnacji. Powstała w hiszpańskim laboratorium Niche Beauty Lab, które od początku swojej działalności kieruje się ideą „from the lab to you” — czyli tworzenia formuł bezpośrednio w oparciu o badania naukowe, a nie chwilowe trendy 23.10.2025
Producenci Nowość! Limitowana seria Volume OnlyBio- idealny blowout bez zniszczeń OnlyBio wchodzi na nowy poziom pielęgnacji i stylizacji włosów! Marka prezentuje limitowaną linię Hair in Balance Volume OnlyBio, z której flagowy produkt Volume Spray termoochronny jest rekomendowany przez markę Shark Beauty – światowego eksperta od stylizacji włosów. To połączenie nauki, natury i technologii, które pozwala uzyskać maksymalną objętość, blask i ochronę bez ryzyka zniszczeń – nawet przy stylizacji na ... 22.10.2025
Mężczyzna RALLS. – polska marka męskiej pielęgnacji premium, która podbija Europę RALLS. to jedna z najszybciej rosnących polskich marek męskiej pielęgnacji. Od początku łączy profesjonalizm kosmetyki dermatologicznej i barberskiej z codziennymi potrzebami nowoczesnych mężczyzn. Marka konsekwentnie buduje wizerunek premium, pokazując, że codzienna pielęgnacja może być naturalną częścią męskiej rutyny. 21.10.2025
Marketing i media Pasja, sport i naturalność: Iga Świątek w kampanii Lancôme z Notino Lancôme od lat inspiruje kobiety do odkrywania i wyrażania swojego piękna. Najnowsza współpraca z Igą Świątek, ambasadorką marki, to wyjątkowe spotkanie świata sportu i sztuki makijażu. Utalentowana, pełna pasji i autentyczności Iga pokazuje, że piękno to nie perfekcja, lecz harmonia siły i naturalności. 21.10.2025
E-commerce Drogeria Roku 2025 – poznaliśmy laureatów! Oto wyniki Podczas uroczystej gali wieńczącej Forum Branży Kosmetycznej 2025 ogłosiliśmy wyniki Drogerii Roku 2025. Poznaj listę laureatów, czyli najlepszych miejsc sprzedaży kosmetyków w Polsce według konsumentów. 16.10.2025
Drogerie Agata Ptak, Lula Pink: Estetyka sex shopowa nie sprzeda się w drogeriach [FBK 2025] - Temat sexual wellness do dzisiaj wyrzuca ludzi z papci. Rozumiem te obawy. Potraktujmy tę kategorię jako element generalnego self care premium — mówiła podczas Forum Branży Kosmetycznej 2025 Agata Ptak, współwłaścicielka Lula Pink. 16.10.2025
E-commerce Agata Jasińska, Amazon: Beauty to najszybciej u nas rosnąca globalnie kategoria [FBK 2025] - Kategoria Beauty jest dla nas bardzo ważna, ponieważ jest najszybciej rosnącą kategorią globalną w Amazonie. Jeśli chodzi o Amazon.pl, to beauty jest nie tylko najszybciej rosnącą, ale również największą kategorią w segmencie dóbr konsumpcyjnych - mówiła podczas Forum Branży Kosmetycznej 2025 Agata Jasińska, menedżerka ds. usług handlowych Amazon.pl. 16.10.2025
E-commerce Dagmara Gołek, Allegro: Co trzeci zakup kosmetyków na Allegro jest spontaniczny [FBK 2025] - Aż 45 proc. wszystkich respondentów zaczyna poszukania produktów od platform handlowych. Zapytaliśmy, których konkretnie i trzy czwarte osób odpowiedziało, że właśnie Allegro. Osoby, które wskazały Allegro, stanowią 36 proc. wszystkich badanych. Na drugim miejscu wskazano wyszukiwarkę Google‘a - mówiła podczas Forum Branży Kosmetycznej 2025 Dagmara Gołek, group category manager beauty w Allegro. 16.10.2025