Beauty
Zapachy “Świat Arabskich Perfum” i pierwszy polski event z marką Armaf Armaf to marka perfumeryjna, wywodząca się ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, należąca do Sterling Parfums Industries. Dystrybutorem perfum w naszym kraju jest firma Parfum Company Sp. z o.o. S.K.A., która pod hasłem "Świat Arabskich Perfum" zorganizowała swoje 18. urodziny z dumą prezentując Armaf w hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie. Wśród zaproszonych gości znalazła się redakcja Wiadomości Kosmetycznych. 30.10.2025
Beauty Gabona podbija polski rynek beauty. Koreańskie marki w największych sieciach handlowych Polski rynek beauty coraz mocniej otwiera się na azjatyckie innowacje. Trend K-beauty, który kilka lat temu szturmem zdobył social media i sklepy internetowe, dziś na dobre zadomowił się także w polskim retailu. Za tym sukcesem stoi Gabona — jeden z kluczowych dystrybutorów marek kosmetycznych w Polsce, który w ostatnich miesiącach dokonał spektakularnej ekspansji koreańskich brandów w największych sieciach drogeryjnych i ... 29.10.2025
Twarz Z PERFECTA PRO age FACTOR CZAS DZIAŁA NA TWOJĄ KORZYŚĆ PERFECTA PRO age FACTOR to innowacyjna linia pielęgnacyjna, która wspiera naturalne piękno skóry i aktywuje jej wewnętrzny potencjał. Synergiczne działanie pięciu bioaktywnych czynników wzrostu w połączeniu z precyzyjnie dobranymi składnikami aktywnymi – takimi jak peptydy i ceramidy – zapewnia wielowymiarowe efekty: wspomaga odbudowę skóry, wygładza ją i wyraźnie redukuje widoczność oznak starzenia. To połączenie ... 28.10.2025
Twarz THERAMID — skoncentrowane produkty dla gładszej i bardziej promiennej skóry Marka Theramid to prawdziwe odkrycie w świecie świadomej pielęgnacji. Powstała w hiszpańskim laboratorium Niche Beauty Lab, które od początku swojej działalności kieruje się ideą „from the lab to you” — czyli tworzenia formuł bezpośrednio w oparciu o badania naukowe, a nie chwilowe trendy 23.10.2025
Producenci Nowość! Limitowana seria Volume OnlyBio- idealny blowout bez zniszczeń OnlyBio wchodzi na nowy poziom pielęgnacji i stylizacji włosów! Marka prezentuje limitowaną linię Hair in Balance Volume OnlyBio, z której flagowy produkt Volume Spray termoochronny jest rekomendowany przez markę Shark Beauty – światowego eksperta od stylizacji włosów. To połączenie nauki, natury i technologii, które pozwala uzyskać maksymalną objętość, blask i ochronę bez ryzyka zniszczeń – nawet przy stylizacji na ... 22.10.2025
Mężczyzna RALLS. – polska marka męskiej pielęgnacji premium, która podbija Europę RALLS. to jedna z najszybciej rosnących polskich marek męskiej pielęgnacji. Od początku łączy profesjonalizm kosmetyki dermatologicznej i barberskiej z codziennymi potrzebami nowoczesnych mężczyzn. Marka konsekwentnie buduje wizerunek premium, pokazując, że codzienna pielęgnacja może być naturalną częścią męskiej rutyny. 21.10.2025
Marketing i media Pasja, sport i naturalność: Iga Świątek w kampanii Lancôme z Notino Lancôme od lat inspiruje kobiety do odkrywania i wyrażania swojego piękna. Najnowsza współpraca z Igą Świątek, ambasadorką marki, to wyjątkowe spotkanie świata sportu i sztuki makijażu. Utalentowana, pełna pasji i autentyczności Iga pokazuje, że piękno to nie perfekcja, lecz harmonia siły i naturalności. 21.10.2025
E-commerce Drogeria Roku 2025 – poznaliśmy laureatów! Oto wyniki Podczas uroczystej gali wieńczącej Forum Branży Kosmetycznej 2025 ogłosiliśmy wyniki Drogerii Roku 2025. Poznaj listę laureatów, czyli najlepszych miejsc sprzedaży kosmetyków w Polsce według konsumentów. 16.10.2025
Drogerie Agata Ptak, Lula Pink: Estetyka sex shopowa nie sprzeda się w drogeriach [FBK 2025] - Temat sexual wellness do dzisiaj wyrzuca ludzi z papci. Rozumiem te obawy. Potraktujmy tę kategorię jako element generalnego self care premium — mówiła podczas Forum Branży Kosmetycznej 2025 Agata Ptak, współwłaścicielka Lula Pink. 16.10.2025
E-commerce Agata Jasińska, Amazon: Beauty to najszybciej u nas rosnąca globalnie kategoria [FBK 2025] - Kategoria Beauty jest dla nas bardzo ważna, ponieważ jest najszybciej rosnącą kategorią globalną w Amazonie. Jeśli chodzi o Amazon.pl, to beauty jest nie tylko najszybciej rosnącą, ale również największą kategorią w segmencie dóbr konsumpcyjnych - mówiła podczas Forum Branży Kosmetycznej 2025 Agata Jasińska, menedżerka ds. usług handlowych Amazon.pl. 16.10.2025
E-commerce Dagmara Gołek, Allegro: Co trzeci zakup kosmetyków na Allegro jest spontaniczny [FBK 2025] - Aż 45 proc. wszystkich respondentów zaczyna poszukania produktów od platform handlowych. Zapytaliśmy, których konkretnie i trzy czwarte osób odpowiedziało, że właśnie Allegro. Osoby, które wskazały Allegro, stanowią 36 proc. wszystkich badanych. Na drugim miejscu wskazano wyszukiwarkę Google‘a - mówiła podczas Forum Branży Kosmetycznej 2025 Dagmara Gołek, group category manager beauty w Allegro. 16.10.2025
Handel Milena Gasperowicz-Burdyńska, Avon: Polskie marki są odważne, nie boją się ryzykować [FBK 2025] - Polska jest jednym z nielicznych rynków europejskich, gdzie pojawia się bardzo dużo nowych, innowacyjnych produktów. Polskie marki są odważne, inowacyjne, nie boją się ryzykować. Jeśli się nie uda, to najwyżej się wycofują. Duże koncerny nie mogą sobie na to pozwolić. To będzie napędzać rozwój rynku kosmetycznego w Polsce - mówiła podczas Forum Branży Kosmetycznej 2025 Milena Gasperowicz-Burdyńska, head of marketing w ... 16.10.2025
Beauty Katarzyna Reizer, Katarzyna Waszek, NielsenIQ: W pokoleniu X drzemie największy potencjał na wzrosty dla branży beauty [FBK 2025] Kosmetyki to jedyna kategoria w koszyku kosmetyczno-chemicznym, która rośnie nie tylko pod względem wartości, ale także wolumenu - wynika z danych NIelsenIQ. Nawet w tej kategorii wzrosty nie są jednak duże. Żeby je osiągać, warto skoncentrować uwagę na pokoleniu X - podkreślają ekspertki z tego instytutu. 16.10.2025
Beauty Nowa włoska marka wchodzi do Polski. Motto przewodnie marki to Piękno bez kompromisów. Jakość nie musi być luksusem, dlatego marka oferuje kosmetyki do makijażu i pielęgnacji urody o najwyższej jakości i potwierdzonym działaniu, wyprodukowane we Włoszech w niesamowitych cenach. Jak to się udaje? 16.10.2025
Salony beauty Jak dobrze wyposażyć salon fryzjerski, w jakie elementy warto zainwestować? Prowadzenie salonu fryzjerskiego to zadanie nie dla każdego. Liczy się nie tylko talent i umiejętności w strzyżeniu czy koloryzacjach, bo ważna jest także kwestia odpowiedniego przygotowania przestrzeni. Dobrze dobrane wyposażenie wpływa nie tylko na komfort pracy, ale również i na to, jak klienci postrzegają miejsce i czy chętnie do niego wracają po kolejne metamorfozy. Dziś, kiedy konkurencja w branży fryzjerskiej jest ogromna, ... 15.10.2025
Twarz Sekrety K-beauty i J-beauty: od glass skin do mochi skin Azjatycka pielęgnacja od kilku lat podbija światowe rynki beauty i inspiruje do zmiany codziennych rytuałów pielęgnacyjnych. Choć koreańskie i japońskie podejście do dbania o skórę różnią się stylem i intensywnością, łączy je wspólna filozofia – pielęgnacja rozumiana jako troska o zdrowie i piękno w długofalowej perspektywie. Co sprawia, że są tak wyjątkowe i popularne na całym świecie – wyjaśniają eksperci z ... 13.10.2025
Zdrowie Dr Agnes Frankel X Vichy Hormonall – kobiety, hormony, zdrowie W warszawskiej restauracji Pod Gigantami odbyło się wyjątkowe wydarzenie, zainicjowane i zorganizowane przez dr n. med. Agnes Frankel, lekarkę, ekspertkę medycyny estetycznej i anti-aging, założycielkę Dr. Frankel‘s Clinic. Spotkanie poświęcone było świadomości hormonalnej kobiet i wpływowi hormonów na zdrowie, urodę oraz samopoczucie. 11.10.2025
Rynek i trendy Raport Oriflame: Piękno a znaczenie dobrego samopoczucia emocjonalnego Firma Oriflame opublikowała swój pierwszy raport Beauty & Wellbeing, ujawniający znaczącą zmianę w sposobie postrzegania i definiowania piękna przez kobiety na całym świecie. Opierając się na badaniach przeprowadzonych wśród 3,5 tys. kobiet w siedmiu krajach, raport podkreśla kluczową rolę, jaką piękno odgrywa w budowaniu dobrego samopoczucia emocjonalnego, pewności siebie i codziennej dbałości o siebie. 09.10.2025
Zdrowie Różowy Październik: kampania DOTYKAM=WYGRYWAM ruszyła po raz 14! 1 dnia października, miesiąca świadomości raka piersi, którego symbolem jest różowa wstążka, w hotelu Sheraton Grand w Warszawie odbyło się spotkanie prasowe inaugurujące 14. edycję społecznej ogólnopolskiej kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM, której celem jest profilaktyka raka piersi. Hasłem przewodnim tegorocznej akcji jest: Przykładem ratujesz, bo troska zaczyna się od dotyku i potrafi uratować życie. 03.10.2025
Makijaż Marki L’Oréal Paris i Mugler połączyły siły – efektem jest limitowana kolekcja kosmetyków L’Oréal Paris wraz z domem mody Mugler zaprezentowali limitowaną kolekcję, która celebruje kreatywność i ekspresję. Kolekcja redefiniuje makijaż jako narzędzie przemiany – od dziennego do wieczorowego, od naturalnego blasku po odważny glam. Każdy produkt został zaprojektowany w taki sposób, by umożliwiać warstwowanie, miksowanie i eksperymentowanie, tworząc nieskończone możliwości wyrażenia siebie poprzez kolor, fakturę ... 03.10.2025
Beauty Opcja Natura – gdy siła natury spotyka rzemiosło „Natura się nie podrabia. Można ją tylko czerpać i pakować do słoików oraz buteleczek tak, by każdy składnik mógł pracować dla skóry” – mówi Agata, biolog, harcerka z serca, miłośniczka przyrody i założycielka rodzinnej manufaktury kosmetyków naturalnych. „W Opcji Natura stawiamy na autentyczność, prostotę i rzemiosło. Bo za każdym naszym kosmetykiem stoją ludzkie ręce, historie i wartości.” 03.10.2025
Producenci Nowa polska marka stawia na kolagen morski, wspiera ją Ania Mucha W kampanii inauguracyjnej marki Glam4YOU, odbywającej się pod hasłem „Postaw na piękno. Bez kompromisów” występuje Anna Mucha, popularna aktorka, mająca na Instagramie ponad 1 mln obserwujących. W pierwszej kampanii marki Mucha pokazuje, jak produkty z kolagenem mogą stać się naturalnym elementem codziennej suplementacji. 23.09.2025