StoryEditor
Producenci
18.09.2017 00:00

Inglot po raz kolejny był partnerem pokazów podczas Nowojorskiego Tygodnia Mody

Polska marka Inglot była partnerem makijażowym pokazu duetu amerykańskich projektantów działających jako Badgley Mischka. Zadbała również o manicure oraz pedicure podczas pokazu amerykańskiego domu mody Coach.

Polska marka Inglot była partnerem makijażowym pokazu duetu amerykańskich projektantów działających jako Badgley Mischka, który odbył się podczas Nowojorskiego Tygodnia Mody. Była to już druga współpraca marki z projektantami.

Wydarzenie odbyło się w kultowej nowojorskiej dzielnicy Chelsea w budynku Skylight at Moynihan Station – głównej lokalizacji pokazów w ramach NYFW.

Inglot przy kreowaniu makijażu do pokazu współpracował ze znaną i cenioną w branży amerykańską wizażystką Gucci Westman, która na co dzień pracuje między innymi z takimi gwiazdami jak Jennifer Aniston, Natalie Portman czy Reese Witherspoon.

Elementem dominującym w makijażu były mocne, intensywnie czerwone usta z efektem metalicznej poświaty. Kontrastowały one z przydymionym makijażem oka w odcieniach delikatnego różu.

 

Podczas Nowojorskiego Tygodnia Mody marka Inglot nawiązał również współpracę ze znaną stylistką paznokci Naomi Yasudą. Wraz z nią zadbała o manicure oraz pedicure podczas pokazu amerykańskiego domu mody Coach.

Pokaz odbył się w Basketball City, a paznokciowy look zgodny był z ideą naturalnego i zdrowego stylu życia. Paznokcie modelek zostały pokryte bazą wypełniającą nierówności Ridge Filler, co nadało im półmatowego wykończenia.

Na pokazie zjawiły się najbardziej znane postaci z branży modowej i świata show biznesu. W pierwszym rzędzie zasiadły m.in. Anna Wintour, blogerki Chiara Ferragni czy Camila Coelho. Nie zabrakło również ambasadorów marki – Seleny Gomez i James’a Franco. W samym pokazie wystąpiła Kaia Gerber, córka Cindy Crawford, Winnie Harlow i wiele innych topmodelek oraz modeli.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
03.07.2025 14:42
PZ Cussons odstępuje od sprzedaży marki St. Tropez
St. Tropez to marka produktów do samoopalania należąca do PZ Cussons.St. Tropez

W kwietniu 2024 r. Grupa PZ Cussons ogłosiła zamiar sprzedaży marki St. Tropez i rozpoczęła szeroki proces aukcyjny, który przyciągnął „liczne oferty”. Decyzja zapadła w momencie, gdy segment Beauty notował spadek wycen, a przychody spółki w USA w roku obrotowym FY25 malały. Mimo szczegółowej analizy propozycji zarząd ostatecznie postanowił markę zatrzymać i nadać jej nowy kierunek rozwoju.

Kluczowym elementem nowej strategii jest powołanie dedykowanego zespołu, którego rezultaty będą mierzone trzema wskaźnikami: skutecznością działań handlowych (w tym aktywności cyfrowych), tempem wdrażania innowacji oraz odświeżeniem wizerunku St. Tropez. Ma to pozwolić na lepsze wykorzystanie potencjału marki w międzynarodowym portfolio PZ Cussons.

Istotnym krokiem będzie również partnerstwo z amerykańską firmą The Emerson Group. Emerson przejmie obsługę kluczowych sieci detalicznych w USA, oferując zarządzanie klientem, logistykę i wsparcie marketingowe. Model ten ma zniwelować problem „niedoskalowanego” biznesu PZ Cussons w Stanach Zjednoczonych i ponownie wprowadzić markę na ścieżkę wzrostu dzięki połączeniu zasięgu dystrybucyjnego Emersona i kapitału marki St. Tropez.

Ze względu na ostatnie wyniki St. Tropez (marka wypracowała 7,5 mln funtów skorygowanego zysku operacyjnego w FY25) Grupa spodziewa się ujęcia odpisu aktualizującego o charakterze niepieniężnym, który zostanie zaprezentowany w wynikach za FY25 we wrześniu 2025 r. Szczegółowy plan dalszego rozwoju marki ma zostać przedstawiony również we wrześniu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 16:35
Kosmetyki marki Runmageddon? Marka eventowo-sportowa wkracza w nowe segmenty
Czy Runmageddon stanie się konkurentem globalnych graczy w segmencie kosmetyków sportowych?DALL-E

Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.

Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.

Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:

Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie [...] Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie — stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku.

Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.

Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. lipiec 2025 20:23