StoryEditor
Makijaż
09.08.2019 00:00

Peachy make-up – najgorętszy trend letniego makijażu

Inspirowany kolorem roku living coral makijaż w stylu peachy to propozycja idealna na lato – podkreśla subtelnie urodę. W jaki sposób osiągnąć efekt świeżego, soczyście zarumienionego wyglądu, który króluje w tym sezonie?

Od designu, przez modę, na makijażu skończywszy – kolor roku, definiowany corocznie przez instytut Pantone, dyktuje trendy w wielu dziedzinach życia. Kolorystyka inspirowana living coral, po triumfie w charakteryzacji modelek z wybiegów, zawładnęła internetem. Pod hashtagiem #peachymakeup znaleźć można różne interpretacje makijażu z ciepłym odcieniem brzoskwiniowym w roli głównej. To dobry wybór zwłaszcza na lato – dobór takich barw podkreśli naturalny koloryt cery, sprawiając, że twarz będzie zachwycać promiennym wyglądem.

Jak wykonać Peachy make-up?

Wykorzystanie kosmetyków w kolorze brzoskwini pomoże stworzyć świeży, romantyczny look. Zacznijmy od policzków. Rumieńce z łatwością uzyskamy sięgając po róż – płynne formuły mogą się okazać za ciężkie na upalne dni, dlatego wybierz produkt w kamieniu. Za pomocą miękkiego pędzla nałóż kosmetyk na środek policzków i rozetrzyj na zewnątrz, zaczynając pod okiem.

Kolejny krok to makijaż oka. W tym celu postawmy na cień do powiek w kolorze zbliżonym do wybranego różu. W tym przypadku również sprawdzi się wersja w kamieniu. Poszukajmy produktu mocno napigmentowanego, który zapewni błyszczące wykończenie.

Cień do oczu możemy także zastosować do nadania koloru ustom. Aby wargi wyglądały na pełne i naturalnie soczyste, nałóżmy na nie błyszczyk w kolorze nude. Kosmetyk możemy także nanieść na szczyty kości policzkowych – modny efekt glow gwarantowany. Nie zapomnijmy, by na koniec użyć mgiełki do twarzy, która zarówno wydłuży trwałość makijażu, jak i sprawi, że cera będzie delikatnie rozświetlona.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
03.10.2025 18:44
Marki L’Oréal Paris i Mugler połączyły siły – efektem jest limitowana kolekcja kosmetyków
Makijażysta L’Oréal Paris - Harold James - zainspirował się ikonicznymi kreacjami, noszonymi przez Kendall JennerL‘Oreal mat.pras.

L’Oréal Paris wraz z domem mody Mugler zaprezentowali limitowaną kolekcję, która celebruje kreatywność i ekspresję. Kolekcja redefiniuje makijaż jako narzędzie przemiany – od dziennego do wieczorowego, od naturalnego blasku po odważny glam. Każdy produkt został zaprojektowany w taki sposób, by umożliwiać warstwowanie, miksowanie i eksperymentowanie, tworząc nieskończone możliwości wyrażenia siebie poprzez kolor, fakturę i formę.

W kolekcji L’Oréal Paris x Mugler znalazło się sześć produktów do makijażu – w tym cienie do powiek, sztyft rozświetlający, maskara, wodoodporny eyeliner, pomadka do ust. Produkty pozwalają tworzyć nieograniczone looki i eksperymentowanie z makijażem. 

Kolekcja podkreśla ideę transformacji i ekspresji przez makijaż – linie, kolory i tekstury nakładane warstwowo nadają wymiar lookom, pozwalając każdemu produktowi stać się narzędziem kreatywności i stylizacji. Filozofia L’Oréal Paris – „Bo jestem tego warta” – harmonijnie łączy się z awangardowym DNA Muglera, którego esencją jest ekspresja, odwaga i ciągła transformacja. Połączenie innowacyjnych formuł L’Oréal Paris z modowym DNA Muglera tworzy globalny manifest kreatywności, siły i piękna, pokazując, że makijaż może być zarówno narzędziem wyrazu osobistego, jak i elementem haute couture.

image

Rusza kampania promocyjna kosmetyków do makijażu LV

Dodatkowo kolekcja prezentuje signature look stworzony przez Harolda Jamesa, globalnego makijażystę L’Oréal Paris. W atelier Muglera Harold James zainspirował się czterema ikonicznymi kreacjami noszonymi przez Kendall Jenner i stworzył cztery unikalne makijaże. Każdy look celebruje wizjonerskie projekty Muglera z końca lat 90., reinterpretując je na potrzeby współczesnej skóry, oczu i ust. Te makijaże pokazują, jak moda i uroda mogą współistnieć, dając nieskończone możliwości ekspresji i transformacji. 

Kolekcja dostępna jest w sklepie internetowym Notino.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
25.08.2025 12:05
Rusza kampania promocyjna kosmetyków do makijażu LV
Obok koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach LV zobaczyć modelki Idę Heiner i Awar OdhiangLV mat.pras.

Kilka dni temu Louis Vuitton poinformował o zbliżającej się premierze swojej pierwszej linii kosmetyków do makijażu La Beauté, stworzonych we współpracy z legendarną makijażystką i wizażystką Pat McGrath. Teraz francuski dom mody pokazał pierwsze filmy reklamowe z udziałem modelek.

Kampania została zrealizowana przez fotografa Stevena Meisela, reżyserem jest Damien Krisl.

W filmach reklamowych wzięła udział międzynarodowa obsada. Oprócz ambasadorki domu mody Louis Vuitton – koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach zobaczyć można też modelki, reprezentujące różne typy urody, uosabiające wizję kobiecości i siły Louis Vuitton. W filmikach wystąpiły: Ida Heiner, Chu Wong i Awar Odhiang.

Jak chwali się francuski dom mody, zachwycająca kolorystyką kampania w swoich założeniach chce zaprezentować  “żywą paletę barw kolekcji, niczym zaproszenie do podróży przez surrealistyczne miejsca”, a krajobraz zaciera granice między jawą a snem. 

Kampania reklamowa ruszyła już na platformach cyfrowych marki LV, globalnie ruszyć ma od 29 sierpnia, kiedy to kosmetyki z linii La Beauté zostaną w pełni wprowadzone na rynek. Wcześniejsza premiera produktów miała miejsce w Chinach.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
19. październik 2025 01:27