StoryEditor
Makijaż
08.04.2021 00:00

Trendy makijażowe: Pomarańczowy najmodniejszym kolorem ust?

Szminka nie umarła! Teraz powraca w kolorze, którego nikt się nie spodziewał - jaskrawej, odważnej pomarańczy. To jeden z najpopularniejszych odcieni w mediach społecznościowych. Ten mocny, żywy odcień wprowadzi na wiosnę dawkę optymizmu w nasze codzienne życie.

Pandemia sprawiła, że ​​przez jakiś czas kosmetyk ten był poza centrum uwagi, zepchnięty na dalszy plan przez noszenie maseczki.  Teraz powraca w bardzo odważnym odcieniu - intensywnej pomarańczy, która może przyćmić inne w tym sezonie. Czy kolor ten zostanie zauważony przez konsumentki, czy będzie raczej sezonową gwiazdą wśród produktów beauty publikowanych na Instagramie? Przekonamy sie tego lata.

Potrzeba optymizmu

Wszystko wskazuje na to, że globalna pandemia była przyczyną powrotu do bardziej naturalnego wyglądu makijażu, z wygładzoną, ale nie przeciążoną make-upem cerą, ustami, które są błyszczące, ale nie zabarwione, i bardziej wyrazistym okiem, ale nie przesadnie wymalowanym. Ta skłonność do powrotu do podstaw jest bezpośrednio związana z lockdownami i pracą z domu, a także z koniecznością noszenia maseczki w miejscach publicznych.

Konsumentki nie chciały poświęcać czasu i wysiłku na wyrafinowany makijaż, którego nikt nie zobaczy. Czy powrót do tak żywego koloru, jak pomarańczowy oznacza koniec pandemii? To dalsza perspektywa, ale wydaje się, że bardziej wiąże się on z potrzebą optymizmu, świeżości i radości w odpowiedzi na ponury okres.

Bo pomarańczowe usta, wyglądające na pełne energii i odważne, mają nas dobry wpływ terapeutyczny w środku ery COVID-19. Dobrze znany jest pozytywny wpływ żywych kolorów na ludzki umysł.

Czy powracają odcienie z ultra-pigmentami?

Wraz z tą ​​wiosenną inspiracją, pojawia czy pytanie czy ultra-pigmentowane odcienie wracają do mody po miesiącach nieobecności. Nie tylko marki koncentrują się nie tylko na bogato napigmentowanych szminkach i błyszczykach w mediach społecznościowych. Influencerzy wydają się być zmęczeni naturalnym wyglądem i stopniowo wracają do odważniejszego looku. To trend, który zwykle obserwuje się w okresie jesienno-zimowym, ale tym razem możemy spodziewać się lata ekstrawagancji. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
03.10.2025 18:44
Marki L’Oréal Paris i Mugler połączyły siły – efektem jest limitowana kolekcja kosmetyków
Makijażysta L’Oréal Paris - Harold James - zainspirował się ikonicznymi kreacjami, noszonymi przez Kendall JennerL‘Oreal mat.pras.

L’Oréal Paris wraz z domem mody Mugler zaprezentowali limitowaną kolekcję, która celebruje kreatywność i ekspresję. Kolekcja redefiniuje makijaż jako narzędzie przemiany – od dziennego do wieczorowego, od naturalnego blasku po odważny glam. Każdy produkt został zaprojektowany w taki sposób, by umożliwiać warstwowanie, miksowanie i eksperymentowanie, tworząc nieskończone możliwości wyrażenia siebie poprzez kolor, fakturę i formę.

W kolekcji L’Oréal Paris x Mugler znalazło się sześć produktów do makijażu – w tym cienie do powiek, sztyft rozświetlający, maskara, wodoodporny eyeliner, pomadka do ust. Produkty pozwalają tworzyć nieograniczone looki i eksperymentowanie z makijażem. 

Kolekcja podkreśla ideę transformacji i ekspresji przez makijaż – linie, kolory i tekstury nakładane warstwowo nadają wymiar lookom, pozwalając każdemu produktowi stać się narzędziem kreatywności i stylizacji. Filozofia L’Oréal Paris – „Bo jestem tego warta” – harmonijnie łączy się z awangardowym DNA Muglera, którego esencją jest ekspresja, odwaga i ciągła transformacja. Połączenie innowacyjnych formuł L’Oréal Paris z modowym DNA Muglera tworzy globalny manifest kreatywności, siły i piękna, pokazując, że makijaż może być zarówno narzędziem wyrazu osobistego, jak i elementem haute couture.

image

Rusza kampania promocyjna kosmetyków do makijażu LV

Dodatkowo kolekcja prezentuje signature look stworzony przez Harolda Jamesa, globalnego makijażystę L’Oréal Paris. W atelier Muglera Harold James zainspirował się czterema ikonicznymi kreacjami noszonymi przez Kendall Jenner i stworzył cztery unikalne makijaże. Każdy look celebruje wizjonerskie projekty Muglera z końca lat 90., reinterpretując je na potrzeby współczesnej skóry, oczu i ust. Te makijaże pokazują, jak moda i uroda mogą współistnieć, dając nieskończone możliwości ekspresji i transformacji. 

Kolekcja dostępna jest w sklepie internetowym Notino.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
25.08.2025 12:05
Rusza kampania promocyjna kosmetyków do makijażu LV
Obok koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach LV zobaczyć modelki Idę Heiner i Awar OdhiangLV mat.pras.

Kilka dni temu Louis Vuitton poinformował o zbliżającej się premierze swojej pierwszej linii kosmetyków do makijażu La Beauté, stworzonych we współpracy z legendarną makijażystką i wizażystką Pat McGrath. Teraz francuski dom mody pokazał pierwsze filmy reklamowe z udziałem modelek.

Kampania została zrealizowana przez fotografa Stevena Meisela, reżyserem jest Damien Krisl.

W filmach reklamowych wzięła udział międzynarodowa obsada. Oprócz ambasadorki domu mody Louis Vuitton – koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach zobaczyć można też modelki, reprezentujące różne typy urody, uosabiające wizję kobiecości i siły Louis Vuitton. W filmikach wystąpiły: Ida Heiner, Chu Wong i Awar Odhiang.

Jak chwali się francuski dom mody, zachwycająca kolorystyką kampania w swoich założeniach chce zaprezentować  “żywą paletę barw kolekcji, niczym zaproszenie do podróży przez surrealistyczne miejsca”, a krajobraz zaciera granice między jawą a snem. 

Kampania reklamowa ruszyła już na platformach cyfrowych marki LV, globalnie ruszyć ma od 29 sierpnia, kiedy to kosmetyki z linii La Beauté zostaną w pełni wprowadzone na rynek. Wcześniejsza premiera produktów miała miejsce w Chinach.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
20. październik 2025 15:42