Apteki
Amazon kupił paraaptekę w Mediolanie. Czy wchodzi tym samym na europejski rynek farmaceutyczny?
Amazon kupił paraaptekę w Mediolanie i wchodzi na rynek sprzedaży detalicznej OTC – poinformował portal pharmacyscanner.it. Zakupu dokonała pod koniec stycznia założona specjalnie na tę okazję spółka Pellicano Italy, która na początku marca została przejęta przez Amazon.
19.03.2024
Hurt i dystrybucja
Robert Zeszutek business development managerem w Albert Roger Group
Robert Zeszutek objął stanowisko business development managera na Polskę w Albert Roger Group – międzynarodowej firmie dystrybucyjnej i marketingowej zajmującej się m.in. wprowadzaniem marek kosmetycznych do sprzedaży w handlu stacjonarnym i w e-commerce.
19.03.2024
Drogerie
W drogeriach Natura trwa wyprzedaż. Kosmetyki można teraz kupić już za 1 grosz
Drogerie Natura zorganizowały wielką wyprzedaż kosmetyków. Obniżki cen i promocja, w której produkty można kupić za 1 grosz obowiązują w sklepach stacjonarnych i w internecie.
19.03.2024
E-commerce
Allegro wkracza na Słowację, otwierając nowy rynek dla polskich sprzedawców
Allegro, zgodnie z zapowiedziami, rozwija się w regionie. Niespełna rok po ekspansji na rynek czeski, marketplace ruszył na Słowacji, otwierając tym samym nowe możliwości eksportowe dla polskich i czeskich sprzedawców.
19.03.2024
Drogerie
Leszek Szwajcowski, DP Drogerie Polskie: Siła mniejszych sieci tkwi w unikalnej ofercie
Liczba klientów robiących zakupy zmniejsza się we wszystkich formatach sklepów. Dlatego warto zwiększyć wysiłki w celu pozyskania nowych kupujących oraz lojalizowania obecnych – podkreślił Leszek Szwajcowski, wiceprezes DP Drogerie Polskie, podczas wiosennych targów handlowych sieci, zwracając się do franczyzobiorców. Przypomniał o korzyściach płynących z dystrybucji gazetek reklamowych oraz z aplikacji mobilnej, jednak aby ...
18.03.2024
Drogerie
Hebe otworzyło trzy nowe drogerie jednego dnia
Hebe ma coraz więcej drogerii. Sieć otworzyła ostatnio trzy nowe sklepy jednego dnia. Drogerie powstały w Warszawie, Grójcu i Świdniku.
17.03.2024
E-commerce
UCE Research: Tylko co trzeci polski kupujący online robi zakupy w zagranicznych e-sklepach
Z najnowszego badania wynika, że jedna trzecia Polaków, którzy regularnie robią zakupy online, wybiera produkty z zagranicznych sklepów internetowych. Wśród nich, nieco więcej niż 10 proc. robi to systematycznie, około 11 proc. robi zakupy zagraniczne rzadko, a ponad 12 proc. bardzo sporadycznie. Z drugiej strony, osoby, które nie korzystają z tej możliwości, najczęściej obawiają się kłopotów związanych ze zwrotem ...
15.03.2024
E-commerce
Komisja Europejska wszczyna dochodzenie wobec AliExpress
Komisja Europejska rozpoczęła oficjalne śledztwo przeciwko AliExpress, globalnej platformie handlu elektronicznego należącej do chińskiej korporacji Alibaba. Celem dochodzenia jest zbadanie różnych problemów związanych z AliExpress, w tym obecności treści zakazanych, materiałów pornograficznych oraz dystrybucji produktów niezgodnych z prawem.
15.03.2024
Apteki
Komisja Europejska zaskarża polskie prawo farmaceutyczne do unijnego Trybunału Sprawiedliwości
Krytykowane od dawna polskie prawo farmaceutyczne, które zakazuje reklamowania aptek i punktów aptecznych, doczekało się skargi do Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej. 13 marca bieżącego roku, Trybunał został poinformowany o złożeniu przez Komisję Europejską skargi przeciwko Polsce.
15.03.2024
Drogerie
Drogerie DM testują system do napełniania produktów sypkich do wielorazowych opakowań
Drogerie DM w wybranych sklepach w Niemczech testują system do napełniania produktów sypkich, takich jak orzechy, musli czy kawa z oferty dmBio. Celem jest ograniczenie zużycia opakowań, dzięki zastosowaniu wielorazowych pojemników.
15.03.2024
Perfumerie
Jann, twórcy internetowi i pracownicy Sephora w kampanii mówiącej o sile społeczności i samooakceptacji. Razem tworzymy piękno
Jann – artysta muzyk młodego pokolenia, osobowości ze świata beauty social mediów, a także pracownicy Sephora Polska, biorą udział w lokalnej odsłonie globalnej kampanii marki We belong to someting beautiful, która podkreśla, że każdy powinien czuć się sobą i może wyrażać siebie na swój sposób.
15.03.2024
Drogerie
Drogerie dm wesprą Jeleniogórskie Stowarzyszenie Rodzin i Przyjaciół Dzieci z Zespołem Downa
Drogeria dm znajdująca się na ul. Jana Pawła II 31B w Jeleniej Górze serdecznie zaprasza na niecodzienne wydarzenie. W najbliższą sobotę, 16 marca, w godzinach od 11:00 do 13:00, obsługą kasy zajmą się przedstawiciele Jeleniogórskiego Stowarzyszenia Rodzin i Przyjaciół Dzieci z Zespołem Downa. Wszystkie środki uzyskane ze sprzedaży w tym okresie zostaną przekazane na cele charytatywne wspierające działania Stowarzyszenia.
14.03.2024
Drogerie
DM Drogerie Markt podnoszą płace pracownikom sklepów w Niemczech
DM Drogerie Markt poinformowały, że od 1 kwietnia br. zwiększają zaproponowaną już podwyżkę płac o kolejne 4,5 proc. W sumie pensje pracowników w handlu w Niemczech wzrosną o 10,5 proc. Gwarantowana płaca minimalna to 14 euro.
14.03.2024
E-commerce
Allegro ma niemal 20 mln aktywnych kupujących w całej Europie Środkowej
Liczba aktywnych kupujących na Allegro w Polsce wzrosła siódmy kwartał z rzędu, osiągając poziom 14,6 mln na koniec 2023 roku. W Czechach platforma podwoiła liczbę aktywnych kupujących kwartał do kwartału do 1,6 mln i pół roku od startu jest numerem 2 pod względem ruchu w czeskim e-commerce. Pierwsi klienci korzystają też z Allegro na Słowacji, gdzie oficjalny start sprzedaży planowany jest na dniach.
14.03.2024
Perfumerie
Douglas promuje tusz do rzęs marki własnej angażując wirtualną influencerkę. Co na to internauci?
Douglas ruszył z kampanią nowej maskary Mini Maxi marki własnej Douglas Collection. W działania promocyjne sieć zaangażowała influencerkę wygenerowaną przez sztuczną inteligencję – znaną z TikToka Meta_Queen.
13.03.2024
Drogerie
Sieć DM w Polsce zwiększa liczbę swoich sklepów do 25. Niebawem dwa otwarcia – w Bełchatowie i Żernikach Wrocławskich
Drogerie DM otworzą dwa nowe sklepy – w galerii Olimpia Bełchatowie oraz w Żernikach Wrocławskich. Otwarcie sklepu w Bełchatowie będzie jednocześnie debiutem DM w województwie łódzkim. Dotychczas sieć rozwijała się głównie na południowym zachodzie Polski, gdzie działają już 23 sklepy. Jak zapowiadali przedstawiciele DM, w 2024 roku sieć planuje podwojenie liczby swoich sklepów i dalszą ekspansję w tym rejonie oraz w ...
13.03.2024
Hurt i dystrybucja
Błysk wdraża system automatycznej kompletacji zamówień
Firma dystrybucyjna Błysk, już od maja tego roku, będzie kompletować zamówienia w swoich magazynach przy pomocy robotów. Pozwoli to na szybsze przygotowywanie produktów dla sklepów, wyeliminowanie pomyłek oraz optymalizację kosztów całego procesu. Teresa Jonas, prezes sieci DP Drogerie Polskie i firmy Błysk uważa, że rozwiązanie zapewni dystrybutorowi niezwykłą konkurencyjność przez kolejne lata. Firma wprowadza bowiem to ...
12.03.2024
Drogerie
W wiosennych targach DP Drogerii Polskich wzięło udział ponad 40 firm
W wiosennych targach DP Drogerii Polskich wzięło udział ponad 40 producentów. Swoją ofertę prezentowały też marki własne dystrybutora i organizatora sieci – firmy Błysk.
12.03.2024
Sieci i centra handlowe
Lidl wprowadził do sprzedaży perfumowany papier toaletowy...o zapachu EDT Chloé?
W ostatnim czasie internet obiegła zaskakująca teoria: użytkownicy sieci zaczęli dostrzegać zaskakujące podobieństwo między zapachem perfumowanego papieru toaletowego marki własnej sieci Lidl, Floralys, a prestiżową wodą toaletową marki Chloé. Ta niecodzienna obserwacja szybko zyskała na popularności, stając się gorącym tematem dyskusji wśród internautów.
11.03.2024
Drogerie
Hebe otworzyło czwartą drogerię w Zielonej Górze
Hebe otworzyło drogerię w Galerii Zielonej w Zielonej Górze. To czwarty sklep sieci w tym mieście, a równocześnie czwarte otwarcie w tym roku. Tym samym portugalska sieć ma już 347 drogerii w Polsce.
11.03.2024
Perfumerie
Sephora rozpoczyna całoroczny program warsztatów makijażowych. Ich celem jest wzmocnienie samooceny kobiet
Sephora zbiera zapisy na pierwsze z cyklu bezpłatnych warsztatów makijażowo-pielęgancyjnych. Oferta skierowana jest do kobiet w trudnych sytuacjach życiowych, które potrzebują wzmocnienia samooceny i pewności siebie. Spotkania Classes for Confidence odbywać będą się cyklicznie w 10 perfumeriach stacjonarnych Sephora w całej Polsce, a także w formule on-line.
11.03.2024
Handel
Strategiczne zmiany w Unilever. Marka Timotei ma w Polsce nowego wyłącznego dystrybutora.
Europe Distribution Group – globalny dostawca kosmetyków oraz środków do prania i sprzątania nawiązał właśnie współpracę z koncernem Unilever International, w ramach której uzyskał prawa do wyłącznej dystrybucji produktów do pielęgnacji włosów Timotei – jednej z wiodących marek w kategorii hair care o ponad 40-letniej historii.
11.03.2024
Handel
Dzień Kobiet w handlu: co Jasmin, Lidl, Rossmann, Natura, Hebe i inni przygotowali dla klientek
Jak co roku, z okazji Dnia Kobiet, drogerie, perfumerie oraz sklepy sieciowe kuszą klientek nieodpartymi ofertami promocyjnymi, zarówno w sprzedaży stacjonarnej, jak i online. To idealna okazja, aby obdarować kobiety w naszym życiu czymś wyjątkowym lub po prostu pozwolić sobie na odrobinę luksusu. W tym roku branża detaliczna przygotowała szereg atrakcyjnych zniżek i promocji na bestsellery, nowości produktowe oraz limitowane ...
06.03.2024
Drogerie
2 dni przed Dniem Kobiet, a Rossmann i Hebe nie mają komunikacji marketingowej in-store
Tuż przed Międzynarodowym Dniem Kobiet, obchodzonym 8 marca, wiele sklepów i marek intensyfikuje swoje działania marketingowe, by przyciągnąć uwagę klientek specjalnymi ofertami i promocjami. Jednakże, w przypadku sieci drogeryjnych Hebe i Rossmann, zauważalny jest brak kompleksowej komunikacji marketingowej związanej z tym świętem. Mimo że obie sieci słyną z regularnego informowania swoich klientów o nadchodzących promocjach i ...
06.03.2024
19. marzec 2024 12:47