1 czerwca 2023
DM-Drogerie Markt w Polsce nie planują fali obniżek cen produktów marki własnej Balea, tak jak zrobiła to spółka w Austrii. – Ceny oferowanych produktów...
31 maja 2023
14 kwietnia 2023
Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego...
7 grudnia 2022
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
Avon zdigitalizował swój model biznesowy, wprowadzając wirtualne metody kontaktu. Było to konieczne wobec zmian cyfrowych, społecznych i demograficznych. Wywołało to...
Człowiek ma na swoim ciele blisko 5 mln włosów (na głowie rośnie ich jedynie około 120 tysięcy)! Już w starożytnym Egipcie poddawano się zabiegom usuwania owłosienia...
29 maja 2023
26 maja 2023
Polska jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków kosmetycznych w Europie. Bo choć polskie społeczeństwo się starzeje, tak jak i w innych krajach, to nadal jest...
23 maja 2023
16 maja 2023
21 kwietnia 2023
13 kwietnia 2023
Tempo rozwoju Rituals Cosmetics na polskim rynku nadal przyśpiesza, a w czerwcu zaplanowane są otwarcia w trzech nowych lokalizacjach. Tym razem Rituals zagości w Toruniu (Toruń Plaza, 07.06), Lesznie (Galeria Leszno, 14.06.2023) oraz Koszalinie (Forum Koszalin, 28.06), co uczyni z tego ostatniego już 30. sklep marki w Polsce.
Firma Primavera Parfum została wyłącznym operatorem logistycznym dla marki Bon Dia Beauty – brandu założonego przez Małgorzatę Heretyk-Musiał, aktorkę i influencerkę. Primavera będzie wspierać markę w całym procesie logistycznym i sprzedażowym.
Marka kosmetyczna Miya Cosmetics wsparła Fundację Rak'n'Roll w ramach projektu Boskie Matki - 10 proc. przychodów ze sprzedaży produktów w Dzień Matki zostało przekazanych na rzecz pomocy kobietom chorym na raka, a będącym jednocześnie w ciąży.
Holify to nowa marka kosmetyczna odpowiadająca na najbardziej gorące trendy. Naturalne produkty pielęgnacyjne mają wegańskie składy, a ich opakowania przeznaczone są do recyklingu. Kosmetyki są delikatne i pięknie pachną. Może je stosować cała rodzina.
L’Oréal Professionnel Paris wprowadza program szkoleniowy Head Up, aby zwiększyć świadomość wyzwań, z jakimi w pracy mierzą się osoby pracujące w branży fryzjerskiej oraz by działać na rzecz ich zdrowia psychicznego. Do końca 2023 roku marka chce przeszkolić 20 tys. fryzjerów oraz kolejne 100 tys. do 2025 roku.
Wielokrotnie nagradzana za swoje filmowe dokonania aktorka Florence Pugh została nową twarzą Valentino Beauty; dom modowy i Pugh mają wieloletnią relację, a współpraca w roli ambasadorki jest jej przypieczętowaniem.
W artykule pt. „Kolejny produkt Revers Cosmetics zgłoszony do systemu RAPEX” znalazły się informacje dotyczące produktu spółki Revers Cosmetics, które zostały zilustrowane niewłaściwym zdjęciem oraz błędnie zestawiono ze sobą nazwy Gordano Parfums Assailant i Giordano Parfums Assailant. Za powyższe błędy przepraszamy.
Globalna firma kosmetyczna Bath & Body Works Inc. ogłosiła wyniki za pierwszy kwartał 2023 roku. Zgłoszona sprzedaż netto wyniosła 1,396 miliardów dolarów w pierwszym kwartale zakończonym 29 kwietnia 2023 r., co oznacza spadek o 4 proc. w porównaniu ze sprzedażą netto w wysokości 1,450 miliardów dolarów w pierwszym kwartale
L’biotica z portfolio firmy Oceanic, wprowadza na rynek nową dermokosmetyczną markę do pielęgnacji twarzy L’biotica Estetic Clinic. Marka została stworzona pod patronatem merytorycznym dr Ewy Chlebus, autorytetu w dziedzinie dermatologii i medycyny estetycznej w Polsce. Marka wchodzi do rywalizacji o rosnący rynek dermokosmetyków i jest jedną z wielu
Johnny Depp podpisał kontrakt na kolejny okres jako twarz marki Dior's Sauvage w sierpniu zeszłego roku, która została ujawniona jako najbardziej lukratywny kontrakt na bycie twarzą męskich perfum wszechczasów, zgodnie z raportem opublikowanym przez TMZ.