Producenci
W ramach akcji kobiety i dziewczynki na całym globie otrzymają pomoc materialną.

Producenci Kimberly-Clark inwestuje 28,7 mln dolarów w programy wspierające kobiety i dziewczęta Kimberly-Clark Corporation ogłosiła nowy etap globalnego zaangażowania społecznego, którego celem jest poprawa dostępu do podstawowej opieki zdrowotnej dla kobiet i dziewcząt. W ramach czteroletnich partnerstw z organizacjami Baby2Baby, Plan International, Project HOPE oraz UNICEF, firma planuje wesprzeć około 24 miliony kobiet i dziewcząt w siedmiu krajach – Brazylii, Peru, Chinach, Indiach, Indonezji, Wietnamie i Stanach ... 10.10.2025

Hiszpańska drużyna kolejny sezon będzie grać wspólne mecze z Nivea.

Producenci Nivea Men i Real Madrid przedłużają współpracę do 2030 roku Real Madrid oraz Nivea Men ogłosiły przedłużenie globalnej umowy sponsorskiej o kolejne pięć sezonów – do 2030 roku. Partnerstwo, które rozpoczęło się w 2013 roku, oznacza już ponad dekadę wspólnych działań marketingowych i budowania wizerunku między jednym z najbardziej rozpoznawalnych klubów piłkarskich świata a wiodącą marką pielęgnacyjną dla mężczyzn należącą do koncernu Beiersdorf. 07.10.2025

Na zdj. siedziba Procter&Gamble.

Producenci Procter & Gamble wycofuje się z Pakistanu – koniec działalności Gillette i P&G Pakistan Amerykański gigant branży FMCG, Procter & Gamble (P&G), ogłosił zakończenie działalności w Pakistanie, w tym także likwidację spółki zależnej Gillette Pakistan Ltd. Decyzja ta jest częścią szeroko zakrojonej restrukturyzacji koncernu, mającej na celu redukcję kosztów i uproszczenie globalnego portfolio marek. Produkcja i operacje handlowe w Pakistanie zostaną wygaszone w najbliższych miesiącach. 07.10.2025

Przyszłość Armaniego i jego linii beauty jest niepewna.

Producenci Armani rozważa sprzedaż mniejszościowego pakietu udziałów – rozmowy z L’Oréal i innymi gigantami luksusu Włoska grupa modowa Armani rozpoczęła pierwsze kroki w kierunku sprzedaży mniejszościowego pakietu udziałów. Jak podaje agencja Reuters, spółka prowadzi wstępne rozmowy m.in. z koncernem L’Oréal, z którym łączy ją umowa licencyjna na produkcję kosmetyków i perfum obowiązująca do 2050 roku. Na obecnym etapie negocjacje są bardzo wczesne, a według jednego ze źródeł „jakikolwiek postęp może zająć miesiące”. Z ... 06.10.2025

Makijażysta L’Oréal Paris - Harold James - zainspirował się ikonicznymi kreacjami, noszonymi przez Kendall Jenner

Makijaż Marki L’Oréal Paris i Mugler połączyły siły – efektem jest limitowana kolekcja kosmetyków L’Oréal Paris wraz z domem mody Mugler zaprezentowali limitowaną kolekcję, która celebruje kreatywność i ekspresję. Kolekcja redefiniuje makijaż jako narzędzie przemiany – od dziennego do wieczorowego, od naturalnego blasku po odważny glam. Każdy produkt został zaprojektowany w taki sposób, by umożliwiać warstwowanie, miksowanie i eksperymentowanie, tworząc nieskończone możliwości wyrażenia siebie poprzez kolor, fakturę ... 03.10.2025

503541

Producenci PZ Cussons z rocznym wzrostem LFL o 8 proc., przy spadku przychodów raportowanych o 2,7 proc. Grupa PZ Cussons opublikowała wyniki finansowe za rok obrotowy 2025. Firma odnotowała wzrost przychodów like-for-like (LFL) o 8 proc., głównie dzięki wyższym cenom w Afryce oraz silnej aktywności marek w Wielkiej Brytanii i Indonezji. Po wyłączeniu Afryki dynamika wzrostu była znacznie niższa – 0,3 proc., przy jednoczesnym wzroście wolumenów o 0,7 proc. Jednocześnie raportowane przychody spadły o 2,7 proc. w związku z ... 03.10.2025

603188

Marketing i media Celine Dion – gwiazdą świątecznej kampanii kosmetyków Charlotte Tilbury Marka Charlotte Tilbury potwierdziła, że twarzą jej świątecznej kampanii 2025 będzie kanadyjska piosenkarka Celine Dion. Brytyjska marka podaje, że kampania będzie się koncentrować na takich motywach, jak wiara w siebie, transformacja i wpływ piękna na poczucie własnej wartości. Dion została wybrana z uwagi na swoje oddziaływanie na światową kulturę i rozrywkę od kilku dekad, a także prywatną historię. 03.10.2025

Kim Kardashian zmienia strategię swojego imperium.

Producenci Kim Kardashian zamyka SKKN by Kim – czas na SKIMS Beauty Po nieco ponad trzech latach działalności marka SKKN by Kim oficjalnie zakończyła sprzedaż. 29 czerwca 2025 roku zniknęła z rynku, niemal bez żadnego komunikatu – nawet profil na Instagramie nie poinformował obserwatorów o zamknięciu. To kolejny kosmetyczny projekt Kim Kardashian, który nie przetrwał próby czasu – wcześniej, w 2021 roku, zakończyło działalność KKW Beauty. SKKN by Kim, uruchomione w 2022 roku, nie zdobyło ... 02.10.2025

Produkty z portfolio firmy dostępne są już na ponad 20 rynkach, w tym w Niemczech, Wielkiej Brytanii, USA, Kanadzie, Wietnamie i krajach skandynawskich

Producenci Grupa INCO planuje ekspansję w wielkim stylu Grupa INCO, producent znanego płynu do mycia naczyń Ludwik, ogłosiła korektę swojej strategii rozwoju na lata 2024–2028. W ramach zmian firma podnosi wartość inwestycji do 250 milionów złotych, co oznacza wzrost o 20 proc. względem pierwotnych założeń. Środki zostaną przeznaczone m.in. na rozbudowę istniejących zakładów, budowę nowych linii produkcyjnych oraz wdrożenie innowacyjnej technologii wytwarzania nawozów ... 01.10.2025

Kosmetyczny gigant bierze pod uwagę sprzedać kilku swoich marek masowych.

Producenci Coty rozważa sprzedaż CoverGirl i Rimmel i stawia na segment perfum Amerykańska firma Coty ogłosiła we wtorek rozpoczęcie strategicznego przeglądu swojego biznesu konsumenckiego, który może zakończyć się sprzedażą marek takich jak CoverGirl czy Rimmel. Producent kosmetyków planuje skoncentrować się na bardziej rentownym segmencie perfum, odpowiadając w ten sposób na zmieniające się warunki rynkowe. Pod lupą znajdzie się przede wszystkim segment kolorowych kosmetyków masowych o wartości 1,2 ... 30.09.2025

Na zdjęciu od lewej: Agnieszka Cegielska, Ewelina Zięba (Farmona), Magdalena Tabor (Farmona), Barbara Barcikowska (Quality PR), dr Artur Zagajewski

Targi i konferencje Spotkanie z marką, która stawia na naturę – wśród gości doktor botaniki W tym tygodniu w warszawskiej restauracji Belvedere, w otoczeniu przyrody, odbył się event zorganizowany przez markę Herbal Care. Goście mogli się dowiedzieli się, jakie zmiany zaszły w tej marce, która postawiła na naturę. Spotkanie poprowadziła propagatorka naturalnego stylu życia – dziennikarka Agnieszka Cegielska, a gościem specjalnym był botanik, pasjonat roślin – dr Artur Zagajewski. 26.09.2025

10. październik 2025 15:30