Producenci
Uriage jest największą marką w segmencie kosmetyków do pielęgnacji skóry w portfolio Puig 

Producenci Puig: sprzedaż kosmetyków znowu wzrasta – we wszystkich kategoriach i regionach Koncern Puig odnotował w pierwszej połowie bieżącego roku 7,6-procentowy wzrost przychodów (2,299 mld euro). Jak podkreśla firma, wzrosty nastąpiły we wszystkich segmentach. Właściciel takich marek jak Byredo i Charlotte Tilbury odnotował wzrosty przychodów we wszystkich regionach: o 10,9 proc. w obu Amerykach, 16,5 proc. w regionie Azji i Pacyfiku oraz 3,6 proc.w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). 18.07.2025

Francuska grupa kosmetyczna świętuje sukcesy.

Producenci L’Occitane Group z rocznymi przychodami 2,8 mld euro – Sol de Janeiro odpowiada za ponad 30 proc. sprzedaży Grupa L’Occitane ogłosiła roczne przychody w wysokości 2,8 miliarda euro za rok finansowy zakończony 31 marca 2025 r., notując wzrost sprzedaży o 11,7 proc. w ujęciu stałym rok do roku. Był to pierwszy raport finansowy spółki po jej wycofaniu z giełdy w Hongkongu w październiku 2024 r. Firma określiła ten okres jako „rok przełomowy”, wskazując na intensywne zmiany organizacyjne oraz umocnienie pozycji na kluczowych rynkach. 17.07.2025

Fluorek sodu (Sodium fluoride) stosowany jest m.in. w pastach do zębów jako substancja zapobiegająca powstawaniu próchnicy i wzmacniająca szkliwo.

Prawo Fluorek sodu i chlorek srebra zagrożone zakazem w kosmetykach – nowe wnioski o klasyfikację CMR W ramach procedury zharmonizowanej klasyfikacji i oznakowania substancji chemicznych (CLH) państwa członkowskie Unii Europejskiej regularnie zgłaszają wnioski, mające na celu aktualizację lub wprowadzenie nowych klasyfikacji dla wybranych substancji chemicznych. Działania te są związane z zapewnieniem spójnego podejścia na poziomie całej UE. W ostatnim czasie Francja oraz Szwecja zgłosiły intencję w zakresie klasyfikacji ... 17.07.2025

593025

Marketing i media Bohaterka największego glow up tego roku – ambasadorką marki Schwarzkopf Schwarzkopf – niemiecki gigant kosmetyczny, specjalizujący się w produktach pielęgnacyjnych do włosów – mianował aktorkę i celebrytkę Lindsay Lohan nową ambasadorką marki. Amerykanka dołączyła do grona takich gwiazd, jak Sofia Vergara i Dove Cameron. Na początku tego roku 39-letnia Lohan zachwyciła swoją metamorfozą: promienną, gładką cerą oraz piękną blond fryzurą. 16.07.2025

Kosmetyki Cosmoss od Kate Moss zadebiutowały na rynku w 2022 r.

Producenci Kosmetyczne imperium Kate Moss upada po niespełna trzech latach działalności Marka Cosmoss, założona przez supermodelkę Kate Moss, wystartowała we wrześniu 2022 r. z bardzo kameralnym portfolio: łącznie sześć produktów – trzy preparaty do pielęgnacji skóry, dwie mieszanki ziołowych herbat oraz jedną mgiełkę zapachową Sacred Mist. Projekt powstał przy wsparciu przyjaciół Moss: dietetyczki Rose Ferguson i homeopatki Victorii Young, a od początku celował w segment premium. 07.07.2025

Za sterami marki stoi m.in. Sylwia Gołębiewska.

Producenci Highlander Enterprise stawia na kosmetyki: marka 8belle debiutuje w regularnej sprzedaży Highlander Enterprise S.A. (do 2024 r. działająca jako Advanced Graphene Products S.A.) rozpoczęła 1 lipca 2025 r. sprzedaż własnej linii kosmetycznej 8belle. To pierwszy tak duży projekt spółki od czasu, gdy nowy zarząd i akcjonariat objęli stery około pół roku temu. Wprowadzenie marki poprzedziło pełne przygotowanie infrastruktury – od zapasów magazynowych po logistykę – tak, aby od pierwszego dnia obsłużyć wysyłkę ... 01.07.2025

18. lipiec 2025 14:07