REKLAMARetail Trends_banner główny

PRODUCENCI I MARKI

Innowacje

 

8 czerwca 2021, 15:11



Swoje nowości Farmona zaprezentowała podczas spotkania, w którym udział wzięły (od prawej):  Agnieszka Gryc, dyrektor strategiczny ds.  rozwoju, marketingu i PR w Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona, Ewelina Zięba, lider zespołu badań i rozwoju oraz Adrianna Głodowicz, junior brand manager. Spotkanie poprowadził Mateusz Hładki, dziennikarz TVN

Swoje nowości Farmona zaprezentowała podczas spotkania, w którym udział wzięły (od prawej):  Agnieszka Gryc, dyrektor strategiczny ds.  rozwoju, marketingu i PR w Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona, Ewelina Zięba, lider zespołu badań i rozwoju oraz Adrianna Głodowicz, junior brand manager. Spotkanie poprowadził Mateusz Hładki, dziennikarz TVN (fot. wiadomoscikosmetyczne.pl)

Trudny okres pandemii nie przeszkodził firmie Farmona w przygotowaniu licznych nowości na nowy sezon. Rozbudowana została oferta marek Herbal Care, Nivelazione, Radical i Jantar. W portfolio firmy pojawił się też nowy brand – Green Menu, z produktami do pielęgnacji ciała i składnikami określanymi jako Super Foods.

REKLAMARetail Trends_belka w artykułach

– Dla firmy Farmona, tak jak dla innych firm z branży kosmetycznej, miniony rok był trudny. Odczuwalna była zmiana potrzeb konsumenckich oraz zmniejszenie się popytu na produkty – przyznała Agnieszka Gryc, dyrektor strategiczny ds. rozwoju, marketingu i PR w Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona.

Trudny rok nie przeszkodził jednak firmie w przygotowaniu licznych nowości na nowy sezon. Jedną z nich jest nowa marka – Green Menu.

– W formułach tych kosmetyków znajdziemy składniki z listy SuperFoods, które nawilżą, odżywią, dodają blasku i świeżości, a także minerały: magnez, mangan i wapń, które stanowią zastrzyk energii dla ciała. Bazę wszystkich produktów stanowi woda kokosowa, będąca naturalnym izotonikiem. Produkty mają certyfikat Viva! i są przyjazne weganom i wegetarianom – opowiedziała o nowej marce Adrianna Głodowicz, junior brand manager.

Zaprezentowała też nowe produkty do pielęgnacji twarzy z linii Herbal Care, które powstały w odpowiedzi na niegasnącą popularność kosmetyków z zawartością oleju konopnego.

Oferta Farmony poszerzyła się też o nowości do pielęgnacji stóp. Jedną z nich jest dezodorant do stóp z szałwią lekarską i olejkiem herbacianym Herbal Care. Firma rozbudowała też ofertę marki Nivelazione w tym zakresie. Pojawił się tu żel złuszczający do stóp i antyperspirant do stóp z jedwabiem, a także blokery zapachu dla kobiet i mężczyzn.

– Maja one formę antyperspirantów w kulce, ale nie zawierają soli aluminium, bo widzimy, że wielu konsumentów zaczyna unikać tego składnika w dezodorantach. Zadbaliśmy tez o to by ich formuły były naturalne i wegańskie – wyjaśniła Ewelina Zięba, lider zespołu badań i rozwoju w firmie Farmona.

Dodała też, że cała marka Nivelazione została odświeżona i pojawi się w sklepach w nowych opakowaniach o zmienionej kolorystyce i unowocześnionej szacie graficznej.

O nowościach do włosów opowiedziała Agnieszka Gryc. Zaprezentowała m.in. szampon w kremie marki Radical oraz szampon w paście Jantar.

– Wyjątkowa receptura obu tych produktów zawiera o 30 proc. mniej wody w porównaniu z tradycyjnymi szamponami, jest więc stworzona dla tych, którzy w swoich wyborach kierują się troską o środowisko – zwróciła uwagę przedstawicielka firmy.

W związku ze zbliżającymi się wakacjami Farmona przypomniała też o swojej serii letnich kosmetyków zabezpieczających skórę przed promieniowaniem UV – Jantar Sun.

.

-

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony