Producenci
Kim Kardashian zmienia strategię swojego imperium.

Producenci Kim Kardashian zamyka SKKN by Kim – czas na SKIMS Beauty Po nieco ponad trzech latach działalności marka SKKN by Kim oficjalnie zakończyła sprzedaż. 29 czerwca 2025 roku zniknęła z rynku, niemal bez żadnego komunikatu – nawet profil na Instagramie nie poinformował obserwatorów o zamknięciu. To kolejny kosmetyczny projekt Kim Kardashian, który nie przetrwał próby czasu – wcześniej, w 2021 roku, zakończyło działalność KKW Beauty. SKKN by Kim, uruchomione w 2022 roku, nie zdobyło ... 02.10.2025

Kultowy płyn do mycia naczyń zyska nową młodość marketingową.

Producenci Ludwiku, do rondla: Grupa INCO planuje ekspansję w wielkim stylu Grupa INCO, producent znanego płynu do mycia naczyń Ludwik, ogłosiła korektę swojej strategii rozwoju na lata 2024–2028. W ramach zmian firma podnosi wartość inwestycji do 250 milionów złotych, co oznacza wzrost o 20 proc. względem pierwotnych założeń. Środki zostaną przeznaczone m.in. na rozbudowę istniejących zakładów, budowę nowych linii produkcyjnych oraz wdrożenie innowacyjnej technologii wytwarzania nawozów ... 01.10.2025

Kosmetyczny gigant bierze pod uwagę sprzedać kilku swoich marek masowych.

Producenci Coty rozważa sprzedaż CoverGirl i Rimmel i stawia na segment perfum Amerykańska firma Coty ogłosiła we wtorek rozpoczęcie strategicznego przeglądu swojego biznesu konsumenckiego, który może zakończyć się sprzedażą marek takich jak CoverGirl czy Rimmel. Producent kosmetyków planuje skoncentrować się na bardziej rentownym segmencie perfum, odpowiadając w ten sposób na zmieniające się warunki rynkowe. Pod lupą znajdzie się przede wszystkim segment kolorowych kosmetyków masowych o wartości 1,2 ... 30.09.2025

Na zdjęciu od lewej: Agnieszka Cegielska, Ewelina Zięba (Farmona), Magdalena Tabor (Farmona), Barbara Barcikowska (Quality PR), dr Artur Zagajewski

Targi i konferencje Spotkanie z marką, która stawia na naturę – wśród gości doktor botaniki W tym tygodniu w warszawskiej restauracji Belvedere, w otoczeniu przyrody, odbył się event zorganizowany przez markę Herbal Care. Goście mogli się dowiedzieli się, jakie zmiany zaszły w tej marce, która postawiła na naturę. Spotkanie poprowadziła propagatorka naturalnego stylu życia – dziennikarka Agnieszka Cegielska, a gościem specjalnym był botanik, pasjonat roślin – dr Artur Zagajewski. 26.09.2025

Kultowe mydło odchodzi do historii.

Producenci Siabada, ty i ja, ale już nie mydełko Fa; koniec epoki kultowego mydła w kostce Ostatnia partia klasycznego mydła Fa w kostce trafiła na rynek na początku 2025 roku. Jak tłumaczą przedstawiciele Henkla, sprzedaż tego formatu od lat systematycznie spadała, ustępując miejsca żelom pod prysznic, mydłom w płynie i dezodorantom. To właśnie te kategorie produktów, sprzedawane pod marką Fa, odnotowują obecnie wzrosty i mają pozostać kluczowym filarem jej dalszego rozwoju. 18.09.2025

Magdalena Miele, prezeska Dr. Miele Cosmed Group S.A.

Biznes Dr. Miele Cosmed Group: dywersyfikacja rynków gwarantuje stabilność przychodów Dynamika przychodów skonsolidowanych Grupy Kapitałowej Dr. Miele Cosmed Group wyniosła w pierwszym półroczu 2025 roku 5 proc. rok do roku. Wyższy od dynamiki przychodów wzrost kosztów operacyjnych spowodował spadek zysków – podaje firma w swoim komunikacie. Grupa Kapitałowa Dr. Miele Cosmed Group od ponad dwóch lat (9 kwartałów) odnotowywała ciągły wzrost zysków. Zawdzięczała to rozwojowi przychodów ze sprzedaży ... 18.09.2025

Francuski koncern został Oficjalnym Partnerem drużyny Arsenal

Marketing i media L’Oréal Paris rozszerza współpracę z drużyną Arsenal London L’Oréal Paris zdecydował się na rozszerzenie współpracy z drużyną angielskiej Premier League – Arsenal London. Tym samym francuski koncern został Oficjalnym Partnerem drużyny po krótkim okresie “testowej” współpracy z początku 2025 roku. Partnerstwo będzie obejmować gamę produktów L’Oréal Paris, w tym linię do pielęgnacji włosów Elvive i linię kosmetyków dla mężczyzn – Men Expert. 18.09.2025

600658

Prawo Niełatwo podrobić nową serię kosmetyków Louis Vuitton. Jak dom mody chroni swoje wzory i oznaczenia? Louis Vuitton to jedna z najbardziej rozpoznawalnych luksusowych marek, znana z kultowych torebek z monogramem, walizek i wyrobów skórzanych. Jednocześnie należy do najczęściej podrabianych marek na świecie. 29 sierpnia 2025 br. w prywatnym apartamencie flagowego salonu Louis Vuitton przy New Bond Street w Londynie odbyła się wyjątkowa premiera kosmetyków do makijażu „La Beauté Louis Vuitton”. 16.09.2025

Giorgio Armani Beauty w Galerii Mokotów.

Producenci „Sukcesja” po włosku: Testament Armaniego otwiera drogę do sprzedaży udziałów lub giełdy Śmierć Giorgio Armaniego, który zmarł 4 września w wieku 91 lat, uruchomiła proces sukcesji w jednej z najsłynniejszych włoskich marek luksusowych. Testament projektanta zakłada stopniową sprzedaż udziałów w założonym przez niego domu mody lub alternatywnie wprowadzenie spółki na giełdę. To znacząca zmiana w strategii przedsiębiorstwa, które przez dekady broniło swojej niezależności. Wartość firmy szacowana jest na od ... 15.09.2025

Początki Goop sięgają roku 2006, kiedy to Paltrow zaczęła od wysyłania cotygodniowego newslettera.

Producenci Goop zamyka markę Good Clean Goop po niespełna dwóch latach Goop, firma założona przez Gwyneth Paltrow, ogłosiła wycofanie z rynku swojej masowej linii kosmetycznej Good Clean Goop. Marka, wprowadzona w 2023 roku, miała stanowić tańszą alternatywę dla luksusowej oferty Goop Beauty, oferując produkty pielęgnacyjne w cenie poniżej 40 dolarów. Good Clean Goop była dostępna m.in. w sieci Target oraz na platformie Amazon, jednak nie udało jej się zbudować silnej pozycji rynkowej. 12.09.2025

02. październik 2025 21:45