Producenci
Producenci Galderma z rekordową sprzedażą i podniesioną prognozą na 2025 rok Galderma Group AG odnotowała rekordowe przychody netto w wysokości 3,737 mld dolarów za pierwsze dziewięć miesięcy 2025 roku, co oznacza wzrost o 15 proc. w stałych kursach walutowych. Wynik ten osiągnięto mimo trudnych warunków rynkowych i ograniczonych wydatków konsumenckich. Wzrost napędzały głównie wyższe wolumeny sprzedaży oraz korzystna struktura produktowa. W samym trzecim kwartale przychody wzrosły o 21 proc. rok do ... 24.10.2025
Producenci Zaskakujące wyniki sprzedażowe Unilever - prym wiodą segmenty beauty & body care Gigant dóbr konsumpcyjnych Unilever odnotował wyższą niż prognozowano sprzedaż w trzecim kwartale 2025. Przyczynił się do tego rosnący popyt konsumpcyjny w Ameryce Północnej, a także wyższe ceny produktów. Z drugiej strony producent marek Dove i Always odnotował spadek obrotów w tym okresie, związany ze spadkiem kursów walut i sprzedaży marek. 23.10.2025
Producenci Nowość! Limitowana seria Volume OnlyBio- idealny blowout bez zniszczeń OnlyBio wchodzi na nowy poziom pielęgnacji i stylizacji włosów! Marka prezentuje limitowaną linię Hair in Balance Volume OnlyBio, z której flagowy produkt Volume Spray termoochronny jest rekomendowany przez markę Shark Beauty – światowego eksperta od stylizacji włosów. To połączenie nauki, natury i technologii, które pozwala uzyskać maksymalną objętość, blask i ochronę bez ryzyka zniszczeń – nawet przy stylizacji na ... 22.10.2025
Biznes Czy LVMH sprzeda połowę udziałów w firmie Fenty Beauty? LVMH, gigant dóbr luksusowych, rozważa sprzedaż 50 proc. udziałów w Fenty Beauty. Twórczynią i współwłaścicielką marki jest piosenkarka i przedsiębiorczyni Rihanna. Jak podają anonimowi informatorzy, firma współpracuje już w tej sprawie z bankiem inwestycyjnym Evercore – informują branżowe media. 22.10.2025
Producenci L‘Oreal nie zrealizował prognoz sprzedaży, akcje firmy spadły o 7 proc. Francuski L‘Oreal, największy na świecie producent kosmetyków i kosmetyków, odnotował wzrost sprzedaży w trzecim kwartale o 4,2 proc. To poprawa w porównaniu z poprzednim kwartałem, jednak nie zrealizowano prognoz. Słaba sprzedaż miała miejsce w Ameryce Północnej i Południowej. 22.10.2025
Drogerie Do Hebe trafiła nowa polska marka kosmetyczna – stoi za nią Małgorzata Socha Na polskim rynku beauty zadebiutowała marka kosmetyczna Pure me, będąca efektem połączenia profesjonalnej nauki i autentycznego życia. Twórczyniami są Monika Dziubek, przedsiębiorczyni, chemiczka i technolog z 20-letnim doświadczeniem w branży kosmetycznej, oraz Małgorzata Socha – jedna z najbardziej lubianych polskich aktorek, która współtworzyła produkty i wniosła do projektu perspektywę realnych potrzeb kobiet, ceniących ... 22.10.2025
Producenci Coty sięga po historię: odtwarza zapach sprzed 120 lat, by wyróżnić się na tle rynku W czasach, gdy marki perfumeryjne coraz częściej korzystają z algorytmów sztucznej inteligencji, TikToka i błyskawicznych cykli premier, decyzja o wprowadzeniu zapachu opartego na 120-letniej recepturze wydaje się ryzykowna. Tymczasem koncern Coty stawia na swoje dziedzictwo – uznając, że właśnie historia i emocjonalne dziedzictwo marki mogą stać się wyróżnikiem na coraz bardziej nasyconym i zhomogenizowanym rynku. 21.10.2025
Producenci Shalimar od Guerlain obchodzi setne urodziny W 2025 roku dom Guerlain świętuje setną rocznicę powstania Shalimar – pierwszych w historii perfum ambrowych, stworzonych w 1925 roku przez Jacques’a Guerlaina. Z tej okazji marka wprowadza Shalimar L’Essence – współczesną, intensywną interpretację klasyka, koncentrującą charakterystyczne cechy pierwowzoru. Zapach, który od wieku symbolizuje miłość i zmysłowość, narodził się z inspiracji XVII-wieczną historią ... 20.10.2025
Producenci Kering i L’Oréal łączą siły; historyczne partnerstwo strategiczne luxe/wellness Koncerny Kering i L’Oréal ogłosiły strategiczne partnerstwo o wartości 4 miliardów euro, które uznawane jest za jedną z największych transakcji w branży beauty ostatnich lat. Współpraca ma na celu połączenie know-how Kering w segmencie luksusowej mody z globalną skalą operacyjną L’Oréala w kosmetykach i pielęgnacji. 20.10.2025
Producenci Azbestowa saga przenosi się na Wyspy Brytyjskie; 3000 osób pozywa Johnson & Johnson Johnson & Johnson oraz jej spółka zależna stanęły w obliczu jednego z największych pozwów zbiorowych w historii brytyjskiego rynku produktów konsumenckich. Ponad 3000 osób twierdzi, że koncern świadomie sprzedawał puder dla niemowląt zawierający talk zanieczyszczony azbestem, co miało przyczynić się do przypadków raka jajnika i międzybłoniaka opłucnej. Pozew został złożony w Wielkiej Brytanii przez kancelarię KP Law. 17.10.2025
Producenci Coty rozprzedaje dział makijażu. Reuters: Wartość transakcji może być niższa od oczekiwań Coty ogłosiło rozpoczęcie strategicznego przeglądu swojej działalności w segmencie kosmetyków masowych Consumer Beauty, obejmującej marki CoverGirl i Rimmel. Firma rozważa sprzedaż lub wydzielenie części portfolio, by obniżyć zadłużenie, poprawić przepływy pieniężne i skoncentrować się na bardziej rentownym segmencie perfum. Dział Consumer Beauty generuje ok. 1,2 mld dolarów rocznych przychodów, lecz jego sprzedaż w ... 17.10.2025
Producenci LVMH utrzymuje stabilny wzrost w segmencie perfum i kosmetyków Dywizja Perfumes & Cosmetics koncernu LVMH odnotowała w trzecim kwartale 2025 roku 2-proc. wzrost organiczny, utrzymując stabilne przychody w ujęciu dziewięciomiesięcznym. Wynik ten wskazuje na odporność segmentu luksusowych perfum i kosmetyków w warunkach spowolnienia gospodarczego oraz wysokiej konkurencji w globalnym rynku beauty. 15.10.2025
Biznes Unilever zdecydował o sprzedaży marki Kate Somerville. W czyje ręce trafi? Koncern Unilever poinformował o zamiarze sprzedaży marki Kate Somerville firmie Rare Beauty Brands. Kate Somerville to marka specjalizująca się w kosmetykach do pielęgnacji ciała, posiadająca również też obejmuje pielęgnację skóry, pielęgnację ciała oraz specjalistyczny salon piękności w Hollywood – przy Melrose Place. 15.10.2025
Producenci Avon International złożył wniosek o przejęcie Natura & Co UK Holdings 8 października 2025 r. do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynął wniosek w sprawie planowanej koncentracji pomiędzy Avon International Limited a Natura & Co UK Holdings Limited. Postępowanie prowadzone jest pod sygnaturą DKK-2.421.69.2025.RAW. Zgodnie z informacjami opublikowanymi w rejestrze UOKiK, wnioskodawcą jest Avon International Limited z siedzibą w Birmingham w Wielkiej Brytanii, a sprawa pozostaje na etapie ... 14.10.2025
Producenci Kimberly-Clark inwestuje 28,7 mln dolarów w programy wspierające kobiety i dziewczęta Kimberly-Clark Corporation ogłosiła nowy etap globalnego zaangażowania społecznego, którego celem jest poprawa dostępu do podstawowej opieki zdrowotnej dla kobiet i dziewcząt. W ramach czteroletnich partnerstw z organizacjami Baby2Baby, Plan International, Project HOPE oraz UNICEF, firma planuje wesprzeć około 24 miliony kobiet i dziewcząt w siedmiu krajach – Brazylii, Peru, Chinach, Indiach, Indonezji, Wietnamie i Stanach ... 10.10.2025
Producenci Coty pozyskuje 900 mln dolarów z emisji obligacji do 2031 roku Coty Inc. ogłosiło emisję obligacji o łącznej wartości nominalnej 900 mln dolarów z oprocentowaniem 5,600 proc., zapadających w 2031 roku. Zakończenie oferty planowane jest na około 15 października 2025 r., pod warunkiem spełnienia standardowych wymogów formalnych. 09.10.2025
Biznes Veoli Botanica z nowym dyrektorem generalnym. Od września jest nim Tomasz Słoniewski Z początkiem września Tomasz Słoniewski objął funkcję dyrektora generalnego Veoli Botanica oraz prezesa zarządu siostrzanej spółki – OneAnswer. To kolejny milowy krok w rozwoju, który niesie za sobą korzyści dla konsumentów, partnerów i całego naszego zespołu – informuje w komunikacie Veoli Botanica. 08.10.2025
Producenci Nivea Men i Real Madrid przedłużają współpracę do 2030 roku Real Madrid oraz Nivea Men ogłosiły przedłużenie globalnej umowy sponsorskiej o kolejne pięć sezonów – do 2030 roku. Partnerstwo, które rozpoczęło się w 2013 roku, oznacza już ponad dekadę wspólnych działań marketingowych i budowania wizerunku między jednym z najbardziej rozpoznawalnych klubów piłkarskich świata a wiodącą marką pielęgnacyjną dla mężczyzn należącą do koncernu Beiersdorf. 07.10.2025
Producenci Procter & Gamble wycofuje się z Pakistanu – koniec działalności Gillette i P&G Pakistan Amerykański gigant branży FMCG, Procter & Gamble (P&G), ogłosił zakończenie działalności w Pakistanie, w tym także likwidację spółki zależnej Gillette Pakistan Ltd. Decyzja ta jest częścią szeroko zakrojonej restrukturyzacji koncernu, mającej na celu redukcję kosztów i uproszczenie globalnego portfolio marek. Produkcja i operacje handlowe w Pakistanie zostaną wygaszone w najbliższych miesiącach. 07.10.2025
Producenci Armani rozważa sprzedaż mniejszościowego pakietu udziałów – rozmowy z L’Oréal i innymi gigantami luksusu Włoska grupa modowa Armani rozpoczęła pierwsze kroki w kierunku sprzedaży mniejszościowego pakietu udziałów. Jak podaje agencja Reuters, spółka prowadzi wstępne rozmowy m.in. z koncernem L’Oréal, z którym łączy ją umowa licencyjna na produkcję kosmetyków i perfum obowiązująca do 2050 roku. Na obecnym etapie negocjacje są bardzo wczesne, a według jednego ze źródeł „jakikolwiek postęp może zająć miesiące”. Z ... 06.10.2025
Makijaż Marki L’Oréal Paris i Mugler połączyły siły – efektem jest limitowana kolekcja kosmetyków L’Oréal Paris wraz z domem mody Mugler zaprezentowali limitowaną kolekcję, która celebruje kreatywność i ekspresję. Kolekcja redefiniuje makijaż jako narzędzie przemiany – od dziennego do wieczorowego, od naturalnego blasku po odważny glam. Każdy produkt został zaprojektowany w taki sposób, by umożliwiać warstwowanie, miksowanie i eksperymentowanie, tworząc nieskończone możliwości wyrażenia siebie poprzez kolor, fakturę ... 03.10.2025
Producenci PZ Cussons z rocznym wzrostem LFL o 8 proc., przy spadku przychodów raportowanych o 2,7 proc. Grupa PZ Cussons opublikowała wyniki finansowe za rok obrotowy 2025. Firma odnotowała wzrost przychodów like-for-like (LFL) o 8 proc., głównie dzięki wyższym cenom w Afryce oraz silnej aktywności marek w Wielkiej Brytanii i Indonezji. Po wyłączeniu Afryki dynamika wzrostu była znacznie niższa – 0,3 proc., przy jednoczesnym wzroście wolumenów o 0,7 proc. Jednocześnie raportowane przychody spadły o 2,7 proc. w związku z ... 03.10.2025