StoryEditor
Zapachy
05.12.2022 00:00

Fragrantica rozpoczyna głosowanie w ramach Reader‘s Choice Awards 2022

Największy portal perfumeryjny na świecie, Fragrantica, rozpoczyna swoje coroczne głosowanie w ramach Reader‘s Choice Awards; w tym roku w kategoriach znalazły się między innymi najlepsze perfumy damskie, najlepsze perfumy męskie, najlepsze perfumy unisex, najlepsza i najgorsza kampania marketingowa i wiele więcej.

Można już zagłosować w corocznych wyborach Reader‘s Choice Awards w serwisie Fragrantica. Głosy oddawać można do 29. grudnia 2022 r. po zalogowaniu się w serwisie.

Tegoroczne kategorie, w których można wybierać swoich ulubieńców, to:

  1. Najlepszy zapach dla kobiet
  2. Najlepszy zapach dla mężczyzn
  3. Najlepszy zapach unisex
  4. Najlepszy zapach niszowy
  5. Najlepszy brytyjski zapach niszowy
  6. Najlepszy amerykański zapach niszowy
  7. Najlepszy włoski zapach niszowy
  8. Najlepszy francuski zapach niszowy
  9. Najlepszy zapach bliskowschodni
  10. Najlepszy zapach afrykański
  11. Zapach z najlepszymi zdjęciami na Instagramie
  12. Najlepszy zapach damski wszechczasów
  13. Najlepszy zapach męski wszechczasów
  14. Najlepszy zapach niszowy wszechczasów
  15. Najlepsza kampania marketingowa
  16. Najgorsza kampania marketingowa
  17. Najbardziej świeży zapach dla mężczyzn
  18. Najlepszy zapach miodowy
  19. Najlepszy zapach wiśniowy
  20. Najlepszy zapach szyprowy ostatniej dekady
  21. Najbardziej znienawidzony zapach

Przypomnijmy, że w zeszłym roku laury zdobyły takie hity, jak Libre Intense Yves Saint Laurent (najlepszy zapach damski),Sauvage Elixir Dior (najlepszy zapach męski), Angels‘ Share By Kilian (najlepszy zapach unisex i najładniejszy flakon), a także 1 Million Parfum Paco Rabanne (najbardziej znienawidzony zapach).

Czytaj także: Niestandardowe nuty zapachowe – coraz silniejszy trend perfumeryjny

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Zapachy
13.05.2025 08:45
Legendarni Rolling Stones firmują pięć nowych zapachów unisex „Subversive Scents”
The Rolling Stones firmuje  serię pięciu zapachów unisex „Subversive Scents”mat.prasowe

Zespół The Rolling Stones firmuje swoją marką serię pięciu zapachów unisex o nazwie „Subversive Scents”. Poszczególne kompozycje noszą nazwy, nawiązujące do hitów zespołu: Wild Horses, Sticky Fingers, Satisfaction, Urban Jungle i Paint It Black.

Bravado, dział merchandisingu i zarządzania marką Universal Music Group, nawiązał współpracę z mistrzami perfumiarstwa Nirvana Brands, aby wprowadzić na rynek linię ekskluzywnych zapachów unisex, które trafią na rynek pod marką RS No.9 The Rolling Stones

Kolekcja została opracowana przy użyciu nowoczesnej technologii zapachowej Headspace. Pięć kompozycji zapachowych było opracowywanych przez ponad dwa i pół roku, nacisk położono na autentyczność i jakość. Cena za 100 ml perfum wynosi 99 funtów. 

Design flakonu perfum wyróżnia się innowacyjnym mechanizmem nasadki typu „turn-and-spray” oraz klasycznym logo Stonesów, pierwotnie stworzonym przez Johna Pasche w 1970 roku.

Stworzenie tej kolekcji zapachów we współpracy z Nirvana Brands było dla nas niezwykle ekscytującym projektem i otwiera nowy rozdział w ciągle ewoluującej historii marki RS No.9. Jesteśmy podekscytowani, że możemy zaoferować fanom szansę na jeszcze większą więź z The Rolling Stones i pogłębienie ich sympatii do nich poprzez te urzekające zapachy – wyjaśnia David Boyne, dyrektor zarządzający Bravado. 

image
The Rolling Stones firmuje  serię pięciu zapachów unisex „Subversive Scents”
mat.prasowe

Ken Rushton z Nirvana Brands, który kierował projektem w fazie koncepcji i jej rozwoju, przypomniał, że The Rolling Stones są wszechobecni w kulturze popularnej, a ich wpływ na styl i popkulturę jest wciąż żywy.

Kolekcję można już kupić w flagowym sklepie The Rolling Stones – RS No.9 Carnaby przy 9 Carnaby Street w Londynie, a także w sklepie online. 

Zobacz też, co pisaliśmy ostatnio o innych zapachach, firmowanych przez muzyków:

Duran Duran i Xerjoff, czyli collab jakiego nikt się nie spodziewał

Douglas będzie wyłącznym dystrybutorem na Europę nowych perfum Billie Eilish

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Zapachy
12.05.2025 10:05
Co wspólnego mają liderzy i zapach? Feromony PheroStrong w zarządzaniu
Co wspólnego mają liderzy i zapach? Feromony PheroStrong w zarządzaniuMateriał Partnera

Liderzy i zapach – więcej niż styl

Co sprawia, że niektórzy liderzy przyciągają uwagę jeszcze zanim się odezwą? Charyzma, pewność siebie, sposób poruszania się – to tylko część odpowiedzi. Coraz więcej mówi się o sile niewerbalnych sygnałów, które wpływają na nas podświadomie. Jednym z nich jest zapach, a konkretnie – feromony PheroStrong.

Marka PheroStrong wykorzystuje tę wiedzę, oferują feromony PheroStrong dla kobiet i mężczyzn, którzy zarządzają, inspirują i działają z myślą o efektach. 

To propozycja dla nowoczesnych liderów i liderek, którzy świadomie budują swój wizerunek.

Czym są feromony PheroStrong i co mają wspólnego z przywództwem?

Feromony PheroStrong to substancje, które nie są wyczuwane w klasycznym sensie, ale oddziałują na innych poprzez specjalny narząd lemieszowo-nosowy (VNO). 

Ich działanie obejmuje obszary mózgu odpowiedzialne za emocje, zaufanie i reakcje społeczne.

W praktyce oznacza to, że osoby stosujące feromony PheroStrong mogą być częściej odbierane jako pewne siebie, stabilne i naturalnie charyzmatyczne – czyli takie, jakie przypisujemy liderom z prawdziwego zdarzenia. 

PheroStrong przekłada tę wiedzę na zapachy, które wzmacniają naturalną obecność i wpływ w otoczeniu zawodowym.

Feromony PheroStrong w zarządzaniu – jak mogą pomóc?

- Mogą budować autorytet

Feromony PheroStrong mogą wspierać odbiór lidera jako osoby zdecydowanej, godnej zaufania i emocjonalnie stabilnej. 

Nie dominują – ale wzmacniają wizerunek profesjonalisty, który budzi respekt.

- Mogą wzmocnić relacje w zespole

Przywództwo to nie tylko podejmowanie decyzji, ale również zdolność do budowania więzi. Feromony PheroStrong mogą zwiększać poczucie bezpieczeństwa i otwartości w relacjach służbowych.

- Mogą pomóc w trudnych sytuacjach

Prezentacje, kryzysy, reorganizacje – to momenty, w których lider musi panować nad emocjami. Feromony PheroStrong mogą wspierać kontrolę nad stresem i komunikację niewerbalną, co przekłada się na większą efektywność.

- Mogą ułatwić networking i autoprezentację

Spotkania biznesowe i branżowe wymagają błyskawicznego budowania kontaktu. Odpowiednio dobrane feromony PheroStrong mają za zadanie subtelnie wyróżnić lidera i sprawić, że zostanie on zapamiętany.

Dla kogo są feromony PheroStrong?

Dla kobiet i mężczyzn, którzy budują swoją markę osobistą, rozwijają karierę i zarządzają zespołami. 

Dla tych, którzy wiedzą, że pierwsze wrażenie zaczyna się zanim padną słowa – a zapach wzmocniony feromonami PheroStrong może być ich cichym sprzymierzeńcem.

Sprawdź więcej na stronie: pherostrong.pl

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
13. maj 2025 11:00