REKLAMAFBK 2020 - baner główny - 24.09.-19.11.2020

wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
 Transmisja e-eventu Garniera odbyła się z płynącej po Wiśle barki. Wydarzenie prowadziły Agnieszka Więdłocha i Katarzyna Bujakiewicz, ambasadorki marki. O zobowiązaniach  Garniera opowiadały m.in. Katarzyna Chaber, dyrektor komunikacji marki L’Oréal oraz Barbara Stępień, dyrektor komunikacji korporacyjnej L’Oréal

Transmisja e-eventu Garniera odbyła się z płynącej po Wiśle barki. Wydarzenie prowadziły Agnieszka Więdłocha i Katarzyna Bujakiewicz, ambasadorki marki. O zobowiązaniach  Garniera opowiadały m.in. Katarzyna Chaber, dyrektor komunikacji marki L’Oréal oraz Barbara Stępień, dyrektor komunikacji korporacyjnej L’Oréal (fot. materiały prasowe )

Marka Garnier zorganizowała e-event, aby poruszyć główne problemy, z którymi zmaga się nasza planeta. Były one również punktem wyjścia dla stworzenia długofalowej strategii marki pod hasłem Green Beauty, którą Garnier kontynuuje swoje wcześniejsze działania na rzecz środowiska. Jej kluczowe założenia przedstawiono podczas rejsu po Wiśle. Wydarzenie prowadziły Agnieszka Więdłocha i Katarzyna Bujakiewicz, ambasadorki marki.

REKLAMA

Marka Garnier stworzyła i będzie stopniowo wdrażać program zrównoważonej produkcji, którego celem jest dobro natury. W jej ramach podjęła zielone zobowiązania w pięciu kluczowych obszarach: opakowania, formuły produktów, proces produkcyjny, odpowiedzialne pozyskiwanie surowców oraz walka z zanieczyszczeniem plastikiem. Podczas wydarzenia omówiono każdy z problemów, wyzwań stojących przed marką i całą branżą kosmetyczną, a także zaprezentowano plan działania, aby te zobowiązania spełnić.

W obszarze opakowań Garnier zamierza do 2025 roku wyeliminować całkowicie produkcję butelek i tubek z tworzyw pierwotnych i zastąpić je plastikiem z recyklingu.

Zapowiada też więcej zielonych formuł i zobowiązuje się do zwracania uwagi na każdy etap ich pozyskiwania, aby śledzić wpływ jaki ich wytwarzanie wywierana środowisko i społeczności, które biorą udział w ich pozyskiwaniu.

Ewa Urbaniak, dyrektor fabryki L’Oréal w Kaniach pod Warszawą, która jest największym zakładem produkcyjnym L’Oréal, zapowiedziała też, że już w 2021 roku fabryka będzie całkowicie pracowała w obiegu zamkniętym, co oznacza 100 proc. odzyskiwanie energii i wody oraz recykling odpadów plastikowych. 

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony