REKLAMATestowane przez WK

KONKURSY

 

22 grudnia 2021, 12:55



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Część środków ze sprzedaży toreb, na których zostanie nadrukowana zwycięska praca, będzie przekazana na cele charytatywne.

Część środków ze sprzedaży toreb, na których zostanie nadrukowana zwycięska praca, będzie przekazana na cele charytatywne. (fot. Shutterstock)

Sieć drogerii Hebe zorganizowała konkurs, w którym profesjonalni artyści oraz amatorzy mieli za zadanie zaprojektować grafikę będącą interpretacją hasła „Odkryj siebie z Hebe“. Autorka zwycięskiego projektu już w nowym roku zobaczy swoją pracę na torbach dostępnych w ogólnej sprzedaży w drogeriach Hebe. Część środków ze sprzedaży toreb zostanie przekazana na cele charytatywne.

REKLAMAFBK_Belka w artykułach

Do konkursu zgłoszonych zostało 456 prac, z których 274 spełniło warunki regulaminu i zostało zakwalifikowane do konkursu. Podczas obrad, które odbyły się 8 grudnia br., jury konkursowe podjęło się wyselekcjonowanie dwunastu prac (metodą głosowania), które przeszły do II etapu konkursu. Ostatecznie, udało się wybrać trzy finałowe prace.  

Pierwsze miejsce zdobyła Ewelina Gąska i to jej projekt już wkrótce zostanie nadrukowany na czarnych torbach z drelichu, które trafią do sprzedaży w drogeriach Hebe już w nowym roku, a część środków z ich sprzedaży zostanie przekazana na cele charytatywne. Drugie miejsce przypadło Wiktorii Przybeckiej, a trzecie miejsce zdobyła Anna Wardęga-Czaja. Laureatki trzech pierwszych miejsc otrzymają nagrody pieniężne.


Źródło: mat.pras.Hebe: Zwycięską praca Eweliny Gąski

Laureatów wyłoniło jury złożone z przedstawicieli kultury i sztuki, w którego skład wchodziły: Dominika Wirkowska-Raczkowska – graficzka i dyrektorka artystyczna poczytnych czasopism, związana z Akademią Sztuk Pięknych, Marta Kwiatek, kierowniczka pracowni sitodruku i rysunku w warszawskiej School of Form, która także objęła wydarzenie swoim patronatem, Natalia Mikołajek, artystka znana internautom jako „Jadźka”, z bloga graficznego Jadźka Rysuje oraz dwie przedstawicielki Hebe: Magdalena Mularuk - dyrektor marketingu oraz Cecylia Drzewowska - starszy menadżer ds. marketingu.

Właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011 r. jest Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Grupa jest też właścicielem dyskontów Biedronka.

Przeczytaj również: Hebe ma już 35 sklepów w Warszawie. Najnowszy ruszył w Ursusie

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony