1 czerwca 2023
DM-Drogerie Markt w Polsce nie planują fali obniżek cen produktów marki własnej Balea, tak jak zrobiła to spółka w Austrii. – Ceny oferowanych produktów...
31 maja 2023
14 kwietnia 2023
Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego...
7 grudnia 2022
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
Avon zdigitalizował swój model biznesowy, wprowadzając wirtualne metody kontaktu. Było to konieczne wobec zmian cyfrowych, społecznych i demograficznych. Wywołało to...
Człowiek ma na swoim ciele blisko 5 mln włosów (na głowie rośnie ich jedynie około 120 tysięcy)! Już w starożytnym Egipcie poddawano się zabiegom usuwania owłosienia...
29 maja 2023
26 maja 2023
Polska jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków kosmetycznych w Europie. Bo choć polskie społeczeństwo się starzeje, tak jak i w innych krajach, to nadal jest...
23 maja 2023
16 maja 2023
21 kwietnia 2023
13 kwietnia 2023
KONKURSY
22 grudnia 2021, 12:55
wiadomoscikosmetyczne.pl
Część środków ze sprzedaży toreb, na których zostanie nadrukowana zwycięska praca, będzie przekazana na cele charytatywne. (fot. Shutterstock)
Sieć drogerii Hebe zorganizowała konkurs, w którym profesjonalni artyści oraz amatorzy mieli za zadanie zaprojektować grafikę będącą interpretacją hasła „Odkryj siebie z Hebe“. Autorka zwycięskiego projektu już w nowym roku zobaczy swoją pracę na torbach dostępnych w ogólnej sprzedaży w drogeriach Hebe. Część środków ze sprzedaży toreb zostanie przekazana na cele charytatywne.
Do konkursu zgłoszonych zostało 456 prac, z których 274 spełniło warunki regulaminu i zostało zakwalifikowane do konkursu. Podczas obrad, które odbyły się 8 grudnia br., jury konkursowe podjęło się wyselekcjonowanie dwunastu prac (metodą głosowania), które przeszły do II etapu konkursu. Ostatecznie, udało się wybrać trzy finałowe prace.
Pierwsze miejsce zdobyła Ewelina Gąska i to jej projekt już wkrótce zostanie nadrukowany na czarnych torbach z drelichu, które trafią do sprzedaży w drogeriach Hebe już w nowym roku, a część środków z ich sprzedaży zostanie przekazana na cele charytatywne. Drugie miejsce przypadło Wiktorii Przybeckiej, a trzecie miejsce zdobyła Anna Wardęga-Czaja. Laureatki trzech pierwszych miejsc otrzymają nagrody pieniężne.
Źródło: mat.pras.Hebe: Zwycięską praca Eweliny Gąski
Laureatów wyłoniło jury złożone z przedstawicieli kultury i sztuki, w którego skład wchodziły: Dominika Wirkowska-Raczkowska – graficzka i dyrektorka artystyczna poczytnych czasopism, związana z Akademią Sztuk Pięknych, Marta Kwiatek, kierowniczka pracowni sitodruku i rysunku w warszawskiej School of Form, która także objęła wydarzenie swoim patronatem, Natalia Mikołajek, artystka znana internautom jako „Jadźka”, z bloga graficznego Jadźka Rysuje oraz dwie przedstawicielki Hebe: Magdalena Mularuk - dyrektor marketingu oraz Cecylia Drzewowska - starszy menadżer ds. marketingu.
Właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011 r. jest Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Grupa jest też właścicielem dyskontów Biedronka.
Przeczytaj również: Hebe ma już 35 sklepów w Warszawie. Najnowszy ruszył w Ursusie
Hebe otworzyło drugą już drogerię w Piotrkowie Trybunalskim. Sklep zlokalizowany jest w Centrum
Sieć Hebe ma już pięć drogerii w Białymstoku. 26 maja nowy sklep ruszył w Centrum Handlowym
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
10 maja 2023
zdjęć: 14
8 lutego 2023
zdjęć: 17
16 grudnia 2022
zdjęć: 26
20 października 2022
zdjęć: 269
13 lipca 2022
zdjęć: 20
11 kwietnia 2023
3 kwietnia 2023
24 lutego 2023
9 lutego 2023
25 stycznia 2023