19 sierpnia 2022
Amazon, gigant e-commerce rozszerza swoją obecność na japońskim rynku kosmetycznym poprzez sojusz biznesowy z Istyle, który jest właścicielem i operatorem sklepu @Cosme...
18 sierpnia 2022
17 sierpnia 2022
8 czerwca 2022
Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową...
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
Guerlain wprowadza możliwość uzupełniania luksusowych perfum. Takie opakowanie do ponownego napełniania mają perfumy z kolekcji Aqua Allegoria. To działanie wspierające...
Amerykańscy konsumenci, których roczne dochody w gospodarstwie domowym przekraczają 100 000 USD wydali prawie 9 miliardów USD na produkty kosmetyczne w pierwszej...
16 sierpnia 2022
8 sierpnia 2022
3 sierpnia 2022
Polski rynek kosmetyczny jest nasycony, ale nadal jest na nim miejsce na nowe, interesujące marki. Takie nowości sprowadza do Polski firma Milton CDI, w której portfolio...
10 sierpnia 2022
5 sierpnia 2022
4 sierpnia 2022
KONKURSY
22 grudnia 2021, 12:55
wiadomoscikosmetyczne.pl
Część środków ze sprzedaży toreb, na których zostanie nadrukowana zwycięska praca, będzie przekazana na cele charytatywne. (fot. Shutterstock)
Sieć drogerii Hebe zorganizowała konkurs, w którym profesjonalni artyści oraz amatorzy mieli za zadanie zaprojektować grafikę będącą interpretacją hasła „Odkryj siebie z Hebe“. Autorka zwycięskiego projektu już w nowym roku zobaczy swoją pracę na torbach dostępnych w ogólnej sprzedaży w drogeriach Hebe. Część środków ze sprzedaży toreb zostanie przekazana na cele charytatywne.
Do konkursu zgłoszonych zostało 456 prac, z których 274 spełniło warunki regulaminu i zostało zakwalifikowane do konkursu. Podczas obrad, które odbyły się 8 grudnia br., jury konkursowe podjęło się wyselekcjonowanie dwunastu prac (metodą głosowania), które przeszły do II etapu konkursu. Ostatecznie, udało się wybrać trzy finałowe prace.
Pierwsze miejsce zdobyła Ewelina Gąska i to jej projekt już wkrótce zostanie nadrukowany na czarnych torbach z drelichu, które trafią do sprzedaży w drogeriach Hebe już w nowym roku, a część środków z ich sprzedaży zostanie przekazana na cele charytatywne. Drugie miejsce przypadło Wiktorii Przybeckiej, a trzecie miejsce zdobyła Anna Wardęga-Czaja. Laureatki trzech pierwszych miejsc otrzymają nagrody pieniężne.
Źródło: mat.pras.Hebe: Zwycięską praca Eweliny Gąski
Laureatów wyłoniło jury złożone z przedstawicieli kultury i sztuki, w którego skład wchodziły: Dominika Wirkowska-Raczkowska – graficzka i dyrektorka artystyczna poczytnych czasopism, związana z Akademią Sztuk Pięknych, Marta Kwiatek, kierowniczka pracowni sitodruku i rysunku w warszawskiej School of Form, która także objęła wydarzenie swoim patronatem, Natalia Mikołajek, artystka znana internautom jako „Jadźka”, z bloga graficznego Jadźka Rysuje oraz dwie przedstawicielki Hebe: Magdalena Mularuk - dyrektor marketingu oraz Cecylia Drzewowska - starszy menadżer ds. marketingu.
Właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011 r. jest Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Grupa jest też właścicielem dyskontów Biedronka.
Przeczytaj również: Hebe ma już 35 sklepów w Warszawie. Najnowszy ruszył w Ursusie
Makijaż naturalny nie jest tak popularny jak naturalna pielęgnacja. Wszystko za sprawą
W drogeriach Hebe w związku z rosnącym zainteresowaniem konsumentów pielęgnacją
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
13 lipca 2022
zdjęć: 20
31 maja 2022
zdjęć: 92
12 maja 2022
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
15 lipca 2022
8 lipca 2022
28 czerwca 2022
15 czerwca 2022
26 maja 2022