REKLAMAWebinarium DZP_baner główny_maj-czerwiec 2022

PRODUCENCI I MARKI

Marketing

MARKETING

 

9 maja 2017, 15:59



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Fragment plakatu towarzyszącego kampanii Euromelanoma

Fragment plakatu towarzyszącego kampanii Euromelanoma (fot. mat. prasowe)

9 maja rusza kampania Euromelanoma, podczas której chętni mogą skorzystać z bezpłatnej diagnostyki znamion skóry w 300 gabinetach dermatologicznych w całej Polsce. Akcja została objęta patronatem Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego, a jej partnerem od 13 lat jest marka La Roche-Posay należąca do firmy L’Oréal.

REKLAMARetail Trends_belka w artykułach

W ubiegłym roku w kampanię Euromelanoma zaangażowało się 280 polskich dermatologów, którzy charytatywnie w 261 gabinetach i klinikach  dermatologicznych przebadali 3700 pacjentów. Według zebranych danych u 34 pacjentów (1 proc.) zdiagnozowano czerniaka, natomiast nowotwory nieczerniakowe skóry (BCC+SCC) rozpoznano u 93 uczestników akcji (2,6 proc.). Dodatkowo lekarze zidentyfikowali inne podejrzane znamiona atypowe wśród 17,8 proc. pacjentów. 79 proc. uczestników kampanii Euromelanoma 2016 po raz pierwszy poddało się pełnemu badaniu skóry.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony