REKLAMAHeinz Glas Banner Główny październik 2020

WYDARZENIA I PREMIERY

 

9 września 2020, 16:47



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Always i Polski Czerwony Krzyż planują przekazanie kolejnych produktów uczennicom w roku szkolnym 2020–2021

Always i Polski Czerwony Krzyż planują przekazanie kolejnych produktów uczennicom w roku szkolnym 2020–2021 (fot. pixabay)

Na początku 2020 roku miała premierę kampania marki Always #AkcjaDonacja, której celem jest podniesienie świadomości ubóstwa menstruacyjnego wśród uczennic oraz zmniejszenie skutków tego problemu w Polsce. Dzięki wsparciu osób, które kupiły produkty Always między 1 lutego a 14 marca br., Procter and Gamble, właściciel marki Always, za pośrednictwem Polskiego Czerwonego Krzyża przekazał ponad 2,7 miliona podpasek potrzebującym uczennicom. Właśnie wystartowała druga edycja kampanii, w ramach której każdy, kto kupi produkty Always do 29 września br. przyczynia się do powiększenia puli pomocy.

REKLAMA

W Polsce niemal 1 na 6 dziewcząt opuściła zajęcia lekcyjne podczas miesiączki z powodu braku dostępu do artykułów higienicznych – wynika z badań Procter and Gamble dotyczących ubóstwa menstruacyjnego.

Marka Always, po latach realizacji programu Always #JakDziewczyna, postawiła sobie nowy cel. We współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem zainicjowała kampanię społeczną Always #AkcjaDonacja. Jej celem jest zmniejszenie skali ubóstwa menstruacyjnego w Polsce, które niesie za sobą szereg negatywnych skutków. Gdy brakuje podpasek czy tamponów, młode dziewczyny używają papieru toaletowego lub skrawków ubrań. Wpływa to negatywnie na ich komfort i samoocenę. Przez nieobecność w szkole dziewczęta tracą kontakt z przyjaciółmi i możliwość uczestnictwa w aktywnościach, które są istotne dla budowania ich pewności siebie, a to z kolei jest niezwykle ważnym elementem dojrzewania. Dlatego w ramach pierwszej edycji kampanii Always #AkcjaDonacja, Procter and Gamble  przekazał polskim nastolatkom ponad 2,7 miliona podpasek. Takie wsparcie  pozwoli dziesiątkom tysięcy  potrzebującym uczennicom pozostać w szkole podczas miesiączki przez cały semestr.

Marka nie poprzestała na dotychczasowych działaniach. We wrześniu ruszyła druga edycja akcji, w ramach której za każde opakowanie podpasek Always zakupione w dowolnym sklepie na terenie całego kraju do 29 września przekazana zostanie donacja potrzebującym dziewczynkom w wieku szkolnym za pośrednictwem Polskiego Czerwonego Krzyża.

– Jesteśmy dumni, że możemy kontynuować naszą misję, której celem jest umożliwienie jak największej liczbie dziewcząt uczestniczenie w zajęciach szkolnych i życiu społecznym, dostarczając im niezbędne produkty higieniczne. Równie ważne jest zwiększenie świadomości problemu jakim jest ubóstwo menstruacyjne – powiedziała Adrianna Harasymowicz, dyrektor kategorii w Europie Środkowej w Procter and Gamble.

W ramach drugiej edycji kampanii #AkcjaDonacja, Always podejmuje dodatkowe działania mające na celu walkę z ubóstwem menstruacyjnym. Swoimi produktami wesprze również Fundację Akcja Menstruacja, która również walczy o szeroki dostęp kobiet do artykułów higienicznych. Partnerowi przekazanych zostanie dodatkowo ponad 50 tysięcy sztuk produktów menstruacyjnych.

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony