7 czerwca 2023
Nowy sklep Hebe zlokalizowany w Centrum Handlowym Atrium Promenada przy ul. Ostrobramskiej w Warszawie został otwarty 7 czerwca. To już kolejna warszawska lokalizacja...
14 kwietnia 2023
Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego...
7 grudnia 2022
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
Konsultantki Avon mogą współpracować także z drogeriami i coraz chętniej z tego korzystają. Biorą udział w targach branżowych, gdzie zachęcają detalistów do...
6 czerwca 2023
Atrakcyjne ceny i wyprzedaże stały się kluczowym czynnikiem wyboru centrum handlowego. Dogodna lokalizacja nie jest już tak ważna. Kosmetyki i perfumy znalazły się...
2 czerwca 2023
31 maja 2023
29 maja 2023
5 czerwca 2023
Bez względu na to, czy jest kryzys, czy go nie ma, sprzedaż produktów kosmetycznych nie zmienia się znacząco. To branża dosyć odporna – stwierdził Karol Szmich,...
1 czerwca 2023
23 maja 2023
16 maja 2023
Od kilku lat można zaobserwować zjawisko przenikania znanych dotąd z kuchni składników do kosmetycznych receptur. Jednak ostatnio nabrało ono większego rozpędu podsycane przez inne trendy z tej konstelacji.
"Naturalny" był najpopularniejszym oświadczeniem dotyczącym produktu w globalnej przestrzeni pielęgnacji urody i higieny osobistej online w 2019 roku, napędzanym przez ogromną falę nowych marek wchodzących na rynek. Jednak zainteresowanie konsumentów tym obszarem słabnie - informują analitycy Euromonitora International na
Zmieniły się wzorce konsumpcji w każdej kategorii, w tym kosmetyków. W przypadku firm, które zaspokajają potrzeby klientów końcowych, niepewna i złożona rzeczywistość, jak również zmiany zachowań konsumentów, wymogły na nich transformację cyfrową. Zrozumienie tempa zmian konsumenckich pomoże firmom poradzić sobie z
Preferencje dotyczące zapachów różnią się znacznie na całym świecie. Konsumenci perfum w Europie szukają „świeżych” zapachów w swoich perfumach, ale producenci powinni pójść o krok dalej oferując im "ucieczkę" i wielofunkcyjność w obliczu zakłóceń wywołanych przez COVID-19 - sugeruje
Ponad połowa Polaków (54 proc.) deklaruje, że pandemia nie miała wpływu na zmianę sytuacji finansowej ich gospodarstw domowych. Jednocześnie, 58 proc. pytanych uważa za nieprawdopodobną możliwość odłożenia jakichkolwiek pieniędzy w ciągu najbliższego kwartału - wynika z badania nastrojów gospodarstw domowych Polskiego Funduszu Rozwoju i
Dopasowanie wzoru manicure do swojej maseczki to top trend 2020 roku. Taką serię oryginalnych połączeń maseczki i manicure można zobaczyć w mediach społecznościowych.
Pandemia COVID-19 zapoczątkowała nową erę zachowań konsumenckich. W badaniu Ernst & Young Polska ok. 16 proc. Polaków przyznało, że zmiany gospodarcze są w znacznym stopniu dla nich dotkliwe i dlatego muszą wprowadzać oszczędności w domowych budżetach. Większą uwagę zwracamy również na odpowiedni poziom higieny w sklepach, komunikacji
Jakie są kluczowe wyzwania stojące przed indyjską branżą kosmetyczną? Kim jest konsument i czego oczekuje? Jakie są szanse, ryzyko i czego można się spodziewać? Agencja Mintel zbadała trendy związane z konsumentem kosmetyków w Indiach.
Ekspertka Euromonitora International przedstawiła najnowsze trendy konsumenckie, z których wynika, że konsumenci zmienią swoje decyzje zakupowe i wydatki, koncentrując się na produktach związanych ze zdrowiem i dobrym samopoczuciem.
W obliczu epidemii tylko niespełna 26 proc. polskich gospodarstw domowych zdecydowało się na ograniczenie wydatków. Pozostała część ankietowanych stara się funkcjonować jak dotychczas i nie decyduje się na oszczędności. Większość Polaków liczy, że ich życie jak najszybciej wróci do normalności, a dalsze oszczędności i cięcia