27 maja 2022
– Współpracujemy z e-aptekami i z aptekami stacjonarnymi. Wyraźnie widać również w tym kanale, że sprzedaż kosmetyków przesuwa się w stronę...
25 maja 2022
14 grudnia 2021
Płatności odroczone zachęcają do zakupów w szczególności młodszych klientów, którzy są bardziej wrażliwi na cenę i często oglądają interesujące...
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
17 września 2021
Takie stanowisko prezentuje Komisja Europejska i tak wynika też z orzecznictwa polskich sądów. Dlatego teraz, gdy UOKiK zaczął przyglądać się działalności...
26 maja 2022
Gdy pytamy klientów, co kieruje ich decyzjami zakupowymi, to na pierwszym miejscu pojawia się cena, a na drugim i trzecim promocje i wyprzedaże. Jednak już z obserwacji...
19 maja 2022
11 maja 2022
18 maja 2022
– Nie postawiliśmy sobie za cel otwarcia konkretnej liczby drogerii w Polsce. Ważna jest dla nas jakość, nie ilość – mówi dla wiadomoscikosmetyczne.pl...
4 maja 2022
2 maja 2022
20 kwietnia 2022
11 kwietnia 2022
Karol Kamiński został web services directora w Grupie Blix. Zarząd firmy spodziewa się, że dzięki pozyskaniu jednego z najbardziej doświadczonych ekspertów w obszarze digitalizacji gazetek firma stanie się wiodącą firmą oferującą e-gazetki i rozwinie nowe produkty reklamowe dla klientów z branży FMCG oraz retail.
Wiodące trendy na rynku kosmetycznym. Nurt eko, zrównoważony rozwój, nowości, relacje z konsumentami, partnerstwo na linii dostawca-handel – to tytuł debaty podczas 10. Forum Branży Kosmetycznej 2022, w której weźmie udział Kiril Marinov, general manager Henkel Beauty Care. Forum odbędzie się już 24 maja w ramach Retail Trends 2022.
Sieć Drogerie Natura została partnerem głównym konkursu Miss Polonia. To jedno z działań zaplanowanych z okazji 25-lecia działalności sieci. W ramach tego wydarzenia klienci Natury wytypują spośród 20 finalistek Miss Polonia Drogerii Natura. W planach jest także wprowadzenie do sprzedaży limitowanej edycji kosmetyków sygnowanych logo Miss
Już 24 maja 2022 r. w DoubleTree by Hilton w Warszawie odbędzie się Retail Trends - wydarzenie, które po raz pierwszy łączy w jednym miejscu i czasie doskonale znane konferencje branżowe: Forum Branży Kosmetycznej oraz Kongres Rynku FMCG.
Lidl kontynuuje kampanię marketingową, w ramach której świętuje 20-lecie istnienia w Polsce. Jednym z jej nośników są murale, których powstanie sześć. Zlokalizowane będą w kilku największych miastach w Polsce – Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu oraz Gdyni. Do ich namalowania są wykorzystywane ekologiczne farby antysmogowe.
Moda po raz kolejny spotyka się ze światem beauty. Viola Piekut i Douglas Polska podjęły współpracę, której owocem jest apaszka zaprojektowana przez znaną projektantkę. Można ją otrzymać przy zakupach w perfumeriach Douglas. 28 kwietnia 2022 r., w atelier Violi Piekut, odbyło się spotkanie z udziałem gwiazd, podczas którego zaprezentowane
Blanka Chmurzyńska-Brown, dyrektor generalna Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego, zasiądzie w gronie prelegentów 10. Forum Branży Kosmetycznej. Liderka największej branżowej organizacji zrzeszającej firmy kosmetyczne weźmie udział w dyskusji panelowej pt. „Wpływ wewnętrznych i zewnętrznych czynników gospodarczych i politycznych na
Rituals Cosmetics, z okazji zbliżającego się dnia ziemi ogłosił, że zobowiązuje się posadzić 5 millionów drzew w 2022 r. Jedno za każdy sprzedany refill.
Kosmetyki do makijażu i zapachy – to gwiazdy świąteczno-wiosennych gazetek promocyjnych sieci drogeryjnych. Konsumenci są też zachęcani do zakupów produktów do pielęgnacji twarzy i włosów, ale też skarpet złuszczających do stóp czy kremów przeciwsłonecznych do opalania. Nie zabrakło również szerokiej oferty z
10 Forum Branży Kosmetycznej odbędzie się już 24 maja br. Spotkamy się stacjonarnie i będziemy mówić o trendach, które obecnie kształtują polski rynek kosmetyczny. Forum odbywa się pod parasolową marką Retail Trends 2022. W jednym miejscu i czasie organizujemy dwie najważniejsze konferencje Kongres Rynku FMCG i Forum Branży Kosmetycznej ze