StoryEditor
Producenci
22.07.2020 00:00

Alżbeta Lenska twarzą kampanii społecznej Mary Kay „Dłonie pełne dobra”

W tegorocznej edycji kampanii „Dłonie pełne dobra” marki Mary Kay, która po raz kolejny wspiera podopiecznych Fundacji One Day, ambasadorką została Alżbeta Lenska. 

Spierzchnięte usta to problem, z którym część z nas boryka się niezależnie od pory roku. Picie zbyt małej ilości wody, suche lub mroźne powietrze, różnice temperatur, a nawet spożywanie pikantnych potraw sprawia, że wargi stają się przesuszone i mogą boleśnie pękać. Możesz jednak temu łatwo zaradzić, regularnie o nie dbając.

Do ich pielęgnacji można wybrać produkt, który kompleksowo zadba o ich stan i pomoże drugiej osobie. Bo to właśnie produkty do ust wspierają zainicjowaną przez firmę Mary Kay kampanię społeczną „Dłonie pełne dobra”. Jeden dolar z każdego sprzedanego Zestawu Satin Lips zostanie przekazany podopiecznym Fundacji One Day. Środki zebrane dzięki akcji zostaną przeznaczone na kursy zawodowe dla wychowanków domów dziecka.

Ambasadorką tegorocznej edycji kampanii jest Alżbeta Lenska - polska aktorka filmowa i teatralna, czeskiego pochodzenia. Prywatnie jest żoną aktora Rafała Cieszyńskiego, wraz z którym angażuje się w działalność charytatywną i społeczną. Jest też jedną z ambasadorek i osób promujących Wigilię One Day - wigilijnego spotkania dla dzieci z domów dziecka. 

Jak stać się częścią kampanii „Dłonie pełne dobra”? Wystarczy, że w terminie od 12 maja do 31 grudnia 2020 roku dokonasz zakupu Zestawu Satin Lips White Tea & Citrus u konsultantki Mary Kay. Zeszłoroczna, pierwsza edycja kampanii „Dłonie pełne dobra” była sukcesem a zebrane pieniądze pomogły zorganizować kursy dla dziesięciu podopiecznych Fundacji One Day w ramach programu USAMODZIELNIENI, który funduje kursy zawodowe oraz odkrywa talenty młodych osób poprzez wykonywanie testów Gallupa, coaching indywidualny i pracę warsztatową. Co roku program pomaga usamodzielnić się 200 osobom – młodzieży opuszczającej pieczę zastępczą. 

- Zeszłoroczna edycja kampanii „Dłonie pełne dobra” tylko utwierdziła nas w przekonaniu, jak wiele możemy osiągnąć działając wspólnie za pomocą małych gestów. Dzięki zaangażowaniu naszych konsultantek oraz klientek, mogliśmy wesprzeć wspaniałą młodzież: aż 10 podopiecznych Fundacji One Day miało dzięki temu szansę odbyć kursy zawodowe lub rozwijać swoje pasje. Głęboko wierzymy, że w przyszłości pomoże im to w podjęciu wymarzonej pracy. Cieszymy się, że możemy być częścią tej wspaniałej inicjatywy i mamy nadzieję, że w tym roku uda się jeszcze bardziej wydłużyć tę listę – komentuje Natalia Zgorzelska, Marketing Communication Coordinator, Mary Kay Polska. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Opakowania
01.12.2025 15:09
Chińczycy inwestują 17 mln euro w fabrykę opakowań kosmetycznych w Portugalii
Grupa SHP, założona w 1970 roku, posiada cztery fabryki na całym świecie - dwie w Chinach i dwie w MeksykuShyaHsin Packaging

Chińska firma ShyaHsin Packaging zainwestuje 16,86 mln euro w budowę zakładu produkcyjnego opakowań kosmetycznych premium w Portugalii – poinformowałą AICEP (Agência para o Investimento e Comércio Externo de Portugal).

Fabryka chińskiej firmy, specjalizującej się w projektowaniu i produkcji opakowań kosmetycznych (m.in. na tusze do rzęs, błyszczyki do ust, pomadki, pudry w kompakcie, pędzle i lakiery do paznokci) oraz dostarczaniu kompletnych rozwiązań dla przemysłu kosmetycznego, jest już na zaawansowanym etapie budowy. Lokalizacja fabryki to Maceria na zachodzie Portugalii. Oddanie inwestycji do użytku planowane jest na koniec października 2026 roku. Będzie ona korzystać z 17-procentowej zachęty inwestycyjnej, w pełni kwalifikującej się do finansowania europejskiego.

Inwestycja ta jest uznawana za „strategicznie interesującą dla gospodarki kraju lub danego regionu”, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Spójności Terytorialnej z 5 sierpnia, a także „spełnia warunki niezbędne do przyznania zachęt finansowych” – wynika z analizy przeprowadzonej przez AICEP.

Projekt, który otrzyma 2,86 mln euro wsparcia z programu Compete 2030, „ma na celu utworzenie w Portugalii jednostki produkcyjnej Grupy SHP, która będzie wytwarzać opakowania kosmetyków dla segmentu premium” – jak można przeczytać w opisie projektu.

image

Chiny modernizują regulacje kosmetyczne: wielki smok zacieśnia pasa

Grupa SHP, założona w 1970 roku, posiada cztery fabryki na całym świecie, dwie w Chinach i dwie w Meksyku, i specjalizuje się w produkcji opakowań kosmetyków od ponad 50 lat. W styczniu 2024 roku poinformowano, że chińska firma stworzy w budynku dawnej fabryki Dexprom „jedną z największych fabryk opakowań kosmetycznych”, która będzie obsługiwać wiodących producentów kosmetyków, w tym L’Oréal.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.11.2025 09:32
Estée Lauder zamyka centrum technologiczne w Bukareszcie i redukuje zatrudnienie
Estée Lauder zapowiada poważne zmiany w strukturze firmy.M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl

Estée Lauder Companies ogłosiła zamknięcie swojego bukareszteńskiego centrum technologicznego, co wiąże się ze zwolnieniem 150 pracowników. Decyzja wpisuje się w szeroko zakrojony program restrukturyzacyjny Beauty Turnaround, który firma realizuje w odpowiedzi na pogorszenie wyników sprzedażowych w ostatnich miesiącach.

Bukareszteński hub technologiczny został uruchomiony w kwietniu 2023 roku jako trzecie globalne centrum technologiczne ELC. Jak podaje serwis Profit.ro, obiekt został całkowicie zamknięty, choć decyzja ta nie obejmuje większego biura Estée Lauder w stolicy Rumunii, które kontynuuje działalność bez zmian. Zamknięcie tak niedawno uruchomionej jednostki podkreśla skalę i pilność bieżących działań oszczędnościowych.

Restrukturyzacja, zapowiedziana przez CEO Stéphane’a de La Faverie w lutym 2025 roku, przewiduje redukcję nawet do 7 000 etatów na całym świecie. Do tej pory zlikwidowano już 3 200 stanowisk, a zamknięcie rumuńskiego centrum stanowi kolejny krok w realizacji strategii cięcia kosztów i porządkowania globalnej struktury operacyjnej.

Program Beauty Turnaround został wdrożony po roku słabszych wyników sprzedaży, które skłoniły firmę do rewizji dotychczasowych działań i ograniczenia kosztów tam, gdzie jest to możliwe. Władze ELC podkreślają, że zmiany mają na celu przywrócenie dynamiki wzrostu oraz wzmocnienie efektywności technologicznej i operacyjnej przedsiębiorstwa.

Zamykanie wybranych jednostek i redukcje zatrudnienia są częścią szerszej strategii restrukturyzacyjnej obejmującej rynki na wielu kontynentach. Estée Lauder zapowiada, że kolejne etapy programu będą konsekwentnie wdrażane w 2025 roku, a firma koncentruje się na osiągnięciu stabilizacji finansowej po okresie osłabionych wyników sprzedaży.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
02. grudzień 2025 20:07