StoryEditor
Producenci
24.11.2021 00:00

Henkel Polska po raz kolejny uznany za przyjaznego pracodawcę

Henkel Polska otrzymał wyróżnienie w plebiscycie „Friendly Workplace”. To wyróżnienie dla firm, które zapewniają i wspierają model równowagi między pracą a życiem prywatnym, tworzą zdrowe środowisko pracy, przyjazne pracownikom oraz stawiają nacisk na partnerskie relacje z pracownikami, inwestując w ich rozwój własny i nowe kompetencje zawodowe.

Kapituła programu doceniła firmę za nowoczesne podejście do relacji z pracownikami oraz za przekrojowe działania na rzecz tworzenia otwartego i przyjaznego środowiska pracy w oparciu o zasady szacunku i różnorodności. Firmy biorące udział w programie oceniane są w pięciu kategoriach: relacje z pracownikami, rozwój pracowników, work-life balance, zdrowe miejsce pracy i benefity. 

Henkel został wyróżniony za szereg działań, które realizuje w ramach swojej polityki personalnej oraz Globalnej Polityki Różnorodności i Inkluzji. Szczególnie wysoko oceniono ofertę w kontekście rozwoju pracowników, w tym programy mentoringowe, wolontariat wiedzy, a także programy wspierające karierę i rozwój zawodowy kobiet. Na uznanie zasługuje również fakt, że Henkel Polska angażuje się społecznie, a pracownicy firmy działają prężnie w ramach wolontariatu pracowniczego. Doceniono również aktywność firmy w obszarze edukacji młodych ludzi np. w ramach programów kształcenia zawodowego, programów stypendialnych i edukacyjnych dla uczniów. 

– Cieszymy się, że nasze starania i działania zostały ponownie docenione przez kapitułę programu. Rozwój zawodowy pracowników i ich kompetencji, a także pasji w życiu prywatnym jest dla nas, jako firmy, bardzo ważny. Troska o zapewnienie równowagi między pracą a życiem prywatnym i szacunek zawsze procentują. Być może także dlatego nasi pracownicy bardzo chętnie angażują się w wolontariat pracowniczy i innego rodzaju akcje społeczne. Czujemy, że ich chęć działania wynika z tego, że dobrze się czują w środowisku pracy, które dla nich tworzymy. Ta nagroda to wyróżnienie dla nas wszystkich – podkreśla Karolina Szmidt, prezes zarządu Henkel Polska oraz dyrektor działu HR w Polsce i w regionie North-East Europe.  

Przeczytaj również: Podsumowanie akcji edukacyjnej Henkel Polskiej i Fundacji Nasza Ziemia

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 16:35
Kosmetyki marki Runmageddon? Marka eventowo-sportowa wkracza w nowe segmenty
Czy Runmageddon stanie się konkurentem globalnych graczy w segmencie kosmetyków sportowych?DALL-E

Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.

Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.

Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:

Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie [...] Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie — stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku.

Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.

Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 13:30
Yves Rocher zamyka zakłady produkcyjne swojej marki w Izraelu – 270 osób straci pracę
Plaza Poznań

Marka kosmetyczna Sabon, należąca do francuskiego koncernu Yves Rocher, ogłosiła decyzję o zamknięciu swojego zakładu produkcyjnego, centrum logistycznego oraz globalnej siedziby w Izraelu. Zmiany te wiążą się z likwidacją około 270 miejsc pracy i mają na celu konsolidację działalności produkcyjnej w już istniejącym zakładzie we Francji.

Zamknięcie obejmie zakład produkcyjny i globalne centrum logistyczne w Kiryat Gat. Operacje logistyczne zostaną zakończone do października 2025 roku, natomiast całkowite zamknięcie planowane jest na czerwiec 2026 roku. Firma prowadzi rozmowy w sprawie sprzedaży zakładu i podpisała niewiążący list intencyjny z potencjalnym nabywcą. W przypadku niepowodzenia transakcji, zakład zostanie całkowicie zamknięty.

Sabon planuje również sprzedaż swoich 22 sklepów detalicznych w izraelskich centrach handlowych. Zgodnie z planem, przyszły nabywca miałby pełnić rolę wyłącznego dystrybutora produktów marki Sabon na rynku izraelskim. Na ten moment nie wiadomo, czy negocjacje zakończą się podpisaniem wiążącej umowy.

Zamknięcie izraelskich struktur obejmie 60 pracowników centrali, 104 osoby zatrudnione w fabryce, 16 pracowników logistyki oraz około 90 pracowników sklepów, których przyszłość zależy od powodzenia procesu sprzedaży. Firma uzasadnia swoją decyzję koniecznością redukcji kosztów i uproszczenia działalności poprzez likwidację dwóch równoległych ośrodków produkcyjnych – w Izraelu i we Francji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2025 06:48