REKLAMAHeinz Glas_banner glowny_czerwiec-sierpień 2020
Warning: getimagesize(https://www.wiadomoscihandlowe.pl/img/artykuly/64826_l’occitane-au-bresil-debiutuje-pierwsza-_1.jpg): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 400 Bad request in /home/vhost/wiadomoscikosmetyczne.pl/public_html/includes/klasy/class.artykuly.php on line 1376

PRODUCENCI I MARKI

Inwestycje

Biznes

Marketing

 

17 czerwca 2020, 16:03



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹

Utworzona siedem lat temu brazylijska marka grupy L’Occitane niedawno wprowadziła na rynek pierwszą ofertę dla dzieci. Celem marki jest zwiększenie średnich wydatków od lojalnych klientów i przyciągnięcie nowych nabywców.

REKLAMAForum Branży Kosmetycznej (belka w artykułach) 4-31.08.2020 r.
Nowa kolekcja L’Occitane au Brésil jest skierowana do dzieci w wieku od 3 do 8 lat

Nowa kolekcja L’Occitane au Brésil jest skierowana do dzieci w wieku od 3 do 8 lat (fot. loccitaneaubresil.com)

„Nadszedł czas, aby skorzystać z kategorii, która nie była jeszcze częścią naszego portfolio” - powiedziała Victoria Gallo, dyrektor marketingu L’Occitane au Brésil.

Według Mintela, Brazylia jest trzecim co do wielkości rynkiem kosmetyków dla dzieci, stanowiącym 5 proc. światowej sprzedaży. Wzrost rynku jest napędzany głównie produktami do kąpieli i higieny.

Nowa oferta dla dzieci L'Occitane au Brésil nazwana została  Bagunça i jest skierowana do dzieci w wieku 3-8 lat i obejmuje szampony, mydła w płynie i kostkach, wodę kolońską, odżywki itp.

„Szukaliśmy zabawnych formatów i innowacyjnych tekstur, takich jak mydło Geleca oraz pianka do włosów i ciała, aby kąpiel była jeszcze bardziej wyjątkowa” - dodała Victoria Gallo.

Zgodnie z filozofią marki, w skład asortymentu wchodzą brazylijskie składniki, w szczególności masło Bacuri, pochodzące z owoców popularnych w północnej części kraju, znanych ze swoich właściwości nawilżających i ochronnych dla skóry. Gama produktów zawiera 90 proc. naturalnych składników i jest hipoalergiczna.

Nawet w obecnym trudnym kontekście Brazylia nadal jest kluczowym rynkiem dla Grupy L'Occitane, która sprzedaje swoje marki L'Occitane en Provence i L'Occitane au Brésil w kraju, a gdzie grupa posiada swoją pierwszą fabrykę poza Francją. Będziemy nadal inwestować w Brazylii - podsumowała dyrektor marketingu.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony