W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie oraz realizację kompleksowej strategii w obszarze PR produktowego. Do zadań Big Picture należy między innymi prowadzenie biura prasowego, media i influencer relations oraz działań z zakresu kreowania wizerunku marki.
L’Oréal Professionnel Paris to brand z portfolio koncernu L’Oréal, który specjalizuje się w koloryzacji, pielęgnacji i stylizacji włosów. Marka kierowana jest do salonów fryzjerskich.
Od stycznia br. za kompleksową obsługę działań komunikacyjnych marki odpowiada Big Picture. Do zadań agencji Bi należy opracowanie całościowej strategii działań PR marki, prowadzenie a biura prasowego, koordynacja współpracy z mediami oraz influencerami. Agencja będzie również odpowiadała za działania z zakresu brand experience oraz realizację projektów i wydarzeń specjalnych.
Współpraca agencji z L’Oréal Professionnel Paris trwa od 2020 r. i dotychczas miała charakter projektowy. Obecna współpraca została nawiązana od stycznia 2022 r. w wyniku przetargu i ma charakter długofalowy.