Drogerie
Saga The Body Shop trwa i nic nie wskazuje na to, żeby miała się szybko zakończyć.

Drogerie Nowy etap dla The Body Shop: zmiana prezesa po restrukturyzacji i powrocie do zysków The Body Shop ogłasza zmianę na stanowisku prezesa zarządu w momencie, gdy firma kosmetyczna kończy intensywną fazę restrukturyzacji i szykuje się do nowego etapu rozwoju. Marka, która w 2024 roku przeszła przez postępowanie upadłościowe, została przejęta przez fundusz inwestycyjny Auréa. Od tego czasu wdrożono szeroko zakrojone zmiany, które miały na celu odbudowę stabilności finansowej. 16.07.2025

Mixsoon to jedna z ośmiu nowych marek z Korei Płd, które trafiły do sieci Ulta Beauty w ramach K-Beauty World

Drogerie K-Beauty World – debiutuje w amerykańskiej sieci Ulta Beauty K-Beauty World to pierwsza swojego rodzaju platforma detaliczna, skupiona na odkrywaniu marek kosmetycznych z Korei Południowej. Zadebiutowała właśnie w sklepach sieci Ulta Beauty w USA. Pomysłodawcą tej inicjatywy jest Sarah Chung Park, wspierana przez dystrybutora kosmetyków Landing International. W ramach projektu amerykańscy konsumenci będą mogli poznać osiem koreańskich marek: Chasin‘ Rabbits, I‘m From, Mixsoon, Neogen, ... 15.07.2025

Jakub Kudzia, menadżer ds. projektów detalicznych Ambry (Grupa Eurocash)

Wywiady Jakub Kudzia, drogerie Koliber/ Ambra: To nie jest łatwy czas dla rynku drogerii, ale my robimy dobrą robotę Niedawno w Zabrzu odbyły się Targi Ambra – wyjątkowe, bo świętowano w ich trakcie 25-lecie sieci drogerii Koliber. O tym, co kształtuje obecnie rynek drogeryjny w Polsce i jakie są największe wyzwania, stojące przed drogeriami małoformatowymi, rozmawiałam podczas tego wydarzenia z Jakubem Kudzią, menadżerem ds. projektów detalicznych Ambry (Grupa Eurocash). 02.07.2025

Tak wygląda dział perfumeryjny Rossmanna po tegorocznym remodelingu 

Drogerie Rossmann jest nie do zatrzymania? W tym roku sieć przekroczy 2 tys. placówek Polsce Największa w Polsce sieć drogerii zamknęła miniony rok imponującymi wynikami – zarówno jeśli chodzi o finanse, jak i rozwój sieci. W 2025 roku Rossmann planuje dalszą ekspansję – ma zostać otwartych ponad 150 nowych drogerii, w wyniku czego sieć przekroczy liczbę 2 tys. Część z istniejących placówek jest sukcesywnie poddawana remodelingowi. Spółka podkreśla z drugiej strony, że mierzy się z rosnącą niestabilnością ... 23.06.2025

<em>- Chcemy inspirować i pokazać, jak poprzez codzienne rytuały można kochać siebie każdego dnia - uzasadnia Rossmann launch nowej nowej marki własnej Amo‘ya</em>

Rynek i trendy Rossmann reaguje na najnowsze trendy mindfulness – i tworzy w tym celu nową markę Rossmann przygotował dla swoich klientek i klientów nową markę własną, skupioną na tym, aby traktować swoje ciało “z uwagą i czułością” oraz dzięki rytuałom piękna i mindfulness “być dla siebie codziennie”. W ramach marki Amo’ya na półkach drogerii znaleźć można aż 42 produkty – są to kosmetyki i akcesoria pielęgnacyjne oraz produkty do aromaterapii, akcesoria do masażu, zapachy dla domu oraz napoje ... 20.06.2025

W najnowszej kampanii Rossmann położył nacisk na relacyjność i nawiązania do autentycznej bliskości

Drogerie Rossmann w nowej ofercie proponuje klientom “więcej”. Czyli co? Rossmann daje klientom więcej. Nie tylko dosłownie: nowa kampania “Mam Więcej” to wyraźny kontrapunkt wobec komunikacji z udziałem gwiazd i influencerów, a zarazem dopełniające ją, przemyślane rozwinięcie. Rossmann inspiruje i wyznacza trendy beauty i pielęgnacyjne, ale także zaprasza do nawiązania relacji, oferując wsparcie i zaspakajanie potrzeb – przekonuje sieć drogerii w swoim komunikacie. 16.06.2025

Wiosenne porządki w drogeriach Rossmann?

Drogerie "Remontujemy drogerie w całej Polsce"; nawet 400 remontów i 160 nowych drogerii Rossmann w 2025 roku Remonty i nowe otwarcia wpisują się w szerszy trend transformacji handlu stacjonarnego, w którym rosnąca rola estetyki, komfortu zakupów oraz efektywnego układu przestrzennego staje się równie ważna jak oferta produktowa. Modernizacje mają na celu poprawę doświadczenia konsumenckiego i zwiększenie efektywności sprzedaży, co w przypadku sieci o tak dużej skali działania jak Rossmann, może przynieść wymierne efekty finansowe. 30.05.2025

Coroczny bieg Rossmann Run pobił w 2025 r. rekord.

Drogerie Rekordowy Rossmann Run: ponad 375 tys. uczestników i 2,8 mln zł na sport dla osób z niepełnosprawnością W sobotę 24 maja odbył się największy na świecie wirtualny bieg – Rossmann Run, w którym wzięło udział ponad 375 tys. osób. Zawodnicy startowali indywidualnie o dowolnej porze i w dowolnym miejscu w Polsce, rejestrując swój wynik za pomocą aplikacji Rossmann PL. Pierwszy uczestnik ruszył dokładnie o 00:01 we Wrocławiu, a ostatni – o 23:59 w Warszawie. Uczestnicy mogli pokonać maksymalnie 10 km, a każdy przebyty kilometr ... 30.05.2025

Fundacja pomaga kobietom, których zmarli mężowie byli funkcjonariuszami publicznymi.

Drogerie Drogerie Natura i Fundacja Dorastaj z Nami wspierają samotne mamy w Dzień Matki W ramach tegorocznych obchodów Dnia Matki Fundacja Dorastaj z Nami oraz Drogerie Natura połączyły siły, by uhonorować kobiety, które straciły partnerów pełniących służbę publiczną. Inicjatywa objęła uczestniczki programu “Siła Wsparcia Kobiet”, który zrzesza matki dzieci, których ojcowie zginęli na służbie. To właśnie dla nich przygotowano specjalne zestawy kosmetyczne, mające dostarczyć chwili relaksu i ... 27.05.2025

Rossmann kontynuuje swoją politykę CSR.

Drogerie Rossmann kontynuuje wsparcie dla dziecięcej neurologii – 15 mln zł na remont klinik Rossmann po raz kolejny angażuje swoich klientów w akcję charytatywną „Pomagamy jak umiemy”. W podziękowaniu za udział w inicjatywie, sieć przygotowała dla odwiedzających paczki krówek z napisem „Podziel się z najbliższymi i podaj dobro dalej”. To symboliczny gest wdzięczności dla osób, które skanują aplikację Rossmann PL podczas zakupów – tym samym wspierając remont Kliniki Neurologii i Neurochirurgii w łódzkim ... 27.05.2025

Kazimierz Dulas, dyrektor operacyjny dmTECH Polska.

Drogerie dmTECH Polska nagrodzone za analitykę doświadczeń pracowników Firma dmTECH Polska zdobyła główną nagrodę w konkursie HR Analytics Star Award 2025 za projekt „Employee Experience Lifecycle Analytics”. Wyróżnienie ogłoszono 20 maja podczas konferencji „Strategie HR” w Warszawie. Polski oddział spółki technologicznej dm zdobył najwyższe uznanie za kompleksową analizę danych na każdym etapie życia pracownika w organizacji – od rekrutacji po odejście z firmy. 27.05.2025

18. lipiec 2025 21:48