REKLAMAAjona banner główny - 90 dni v2
Warning: getimagesize(https://www.wiadomoscihandlowe.pl/img/artykuly/68350_adam kolodziejczyk-super-pharm-klienci-wr_1.jpg): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 400 Bad request in /home/vhost/wiadomoscikosmetyczne.pl/public_html/includes/klasy/class.artykuly.php on line 1376

Galerie handlowe pozostają głównymi lokalizacjami dla Super-Pharm – powiedział Adam Kołodziejczyk, prezes sieci dla retailnet.pl. Potwierdził, że od czerwca br. ruch w centrach handlowych powrócił do poziomu sprzed pandemii. Super-Pharm otworzy w tym roku kilka nowych drogerii. Uruchomi także nową aplikację do komunikacji z konsumentami.

REKLAMAStrategia zielona webinar (BelkawArtykułach)
Adam Kołodziejczyk, prezes Super-Pharm Poland

Adam Kołodziejczyk, prezes Super-Pharm Poland (fot. materiały prasowe)

Sieć Super-Pharm prowadzi obecnie w Polsce 77 placówek. W tym roku w planach jest otwarcie kilku nowych. W kolejnych latach ma ich być kilkanaście – zapowiedział prezes Super-Pharm Poland, Adam Kołodziejczyk, w rozmowie z retailnet.pl.

Większość sklepów Super-Pharm znajduje się w centrach handlowych (tylko 10 działa przy ulicach handlowych) i to się nie zmieni. – Galerie handlowe nadal pozostają naszymi głównymi lokalizacjami. Klienci bardzo chętnie wracają do centrów handlowych, więc tutaj absolutnie nie mamy zamiaru zmieniać naszej strategii – powiedział Adam Kołodziejczyk w rozmowie z portalem. Jego zdaniem ruch klientów w centrach handlowych powrócił do poziomu sprzed pandemii. Dzieje się tak od czerwca br. Sieć będzie także inwestować w parki handlowe. Super-Pharm jest zainteresowana lokalizacjami w miastach powyżej 80 tys. mieszkańców. W tym roku koncentruje się na warszawskiej aglomeracji.

Super-Pharm to sieć, której placówki są połączeniem drogerii, perfumerii i apteki. W niektórych lokalizacjach działają także salony optyczne. Format 4w1 wymaga dużej powierzchni, więc będzie rozwijany wtedy, gdy lokalowo będzie to możliwe. Super-Pharm do zdobywania większej powierzchni wykorzystuje okazje, gdy inni najemcy rezygnują z lokali. Tak stało się w przypadku niedawno otwartego na nowo modelowego sklepu Super-Parm w warszawskiej Galerii Mokotów, który zwiększył powierzchnię o metraż lokalu znajdującego się obok.

Super-Pharm intensywnie inwestuje także w digital. Systematycznie zwiększa obroty w swoim sklepie internetowym, pracuje nad marketpleacem i nad nową aplikacją do komunikacji z klientami.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony