11 sierpnia 2022
W drogeriach Hebe w związku z rosnącym zainteresowaniem konsumentów pielęgnacją K-beauty, powiększa się oferta koreańskich kosmetyków i zabiegów...
10 sierpnia 2022
9 sierpnia 2022
8 czerwca 2022
Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową...
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
Marka produktów do pielęgnacji włosów Olaplex odnotowała w ciągu sześciu miesięcy 2022 roku wzrost sprzedaży netto o niemal 47 proc. Liczy też na dalsze wzrosty...
8 sierpnia 2022
8 na 10 konsumentów przywiązuje dużą wagę do tego, czy w produktach są wykorzystywane odzyskane surowce. Tyle samo życzyłoby sobie wyraźnego oznaczania produktów...
3 sierpnia 2022
29 lipca 2022
28 lipca 2022
Dorota Soszyńska, współwłaścicielka i dyrektor kreatywna jednej z największych polskich, rodzinnych firm kosmetycznych – Oceanic. Przyznaje, że kiedyś była...
5 sierpnia 2022
4 sierpnia 2022
PRODUCENCI I MARKI
Marketing
MARKI
WYDARZENIA I PREMIERY
2 sierpnia 2022, 15:10
wiadomoscikosmetyczne.pl
Marka Live daje możliwość farbowania włosów na odważne, nietypowe kolory. Tu przykład z fanpage marki na fb (fot. facebook.com/Schwarzkopf/LiveColour)
Marka Schwarzkopf stworzyła filtr, który umożliwia sprawdzenie, jak wyglądamy w nietypowych kolorach włosów. Udostępniła go użytkownikom TikToka. Można go także zeskanować z opakowań farb do włosów marki Live.
Schwarzkopf daje konsumentom możliwość sprawdzenia, jak będą wyglądać w nietypowych kolorach włosów. Służy do tego specjalny filtr, który został stworzony na potrzeby wakacyjnej kampanii z TikTokiem. „Wybierz swój letni nastrój z Live” to jej hasło.
Użytkownicy TikToka korzystając z filtra mogą przetestować pięciu wariantów kolorystycznych kolorów włosow, które wyrażają jednocześnie jeden z konkretnych nastrojów: Festival Mood, Beach Mood, House Party Mood, Date Night Mood oraz Picnic Mood. W akcję zaangażowali się znani influencerzy: Adrianna Skon, Marlena Sojka, Viciia oraz Dominik Rupiński, których łączna liczba followersów to ponad 15 mln.
Niezależnie od TikToka, podobny efekt konsumenci mogą uzyskać, skanując kody QR, umieszczone na opakowaniach produktów do koloryzacji marki LIVE. Przekierowuje on na stronę marki Schwarzkopf, na której można „przymierzyć” dany kolor włosów.
Czytaj także: Henkel przyznał główną nagrodę Marthy Schwarzkopf polskiej naukowczyni
Schwarzkopf i Live to marki koncernu Henkel, jednego z największych dostarczających kosmetyki i środki czystości. W pierwszym kwartale 2022 r. Grupa Henkel odnotowała przychody na poziomie 5,3 mld euro.
Czytaj: Henkel publikuje oficjalne wyniki i potwierdza wzrost sprzedaży. Zapewniły go kosmetyki profesjonalne i chemia domowa
Henkel poinformował, że z sukcesem zakończył przejęcie biznesu fryzjerskiego Shiseido, w
Henkel ustanowił nową nagrodę badawczą „Martha Schwarzkopf Award for Women in
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
13 lipca 2022
zdjęć: 20
31 maja 2022
zdjęć: 92
12 maja 2022
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
15 lipca 2022
8 lipca 2022
28 czerwca 2022
15 czerwca 2022
26 maja 2022