StoryEditor
Perfumerie
12.10.2022 00:00

Dawne rosyjskie sklepy Sephora ponownie otwierają się jako Ile de Beauté

Sephora, część koncernu LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy), sprzedała 100 proc. udziałów swojej spółki zależnej w Rosji lokalnemu dyrektorowi generalnemu, Jewgienijowi Drozdowowi, w lipcu bieżącego roku. Sklepy otwierają się ponownie pod szyldem Ile de Beauté.

Dawne sklepy Sephora w Rosji zostały ponownie otwarte jako Ile de Beauté. Zgodnie z ogłoszeniem zamieszczonym na stronie internetowej, na którą przekierowuje adres sephora.ru, klienci mogą spodziewać się wysokiego poziomu obsługi i szerokiej gamy światowych marek. Mówi się, że program lojalnościowy pozostał niezmieniony, a zakupów nadal można dokonywać za pomocą kart podarunkowych Sephora i/lub Ile de Beauté.

Zamieszczone na stronie oświadczenie brzmi: „W tym trudnym okresie patrzymy w przyszłość z optymizmem i z przyjemnością otwieramy drzwi sklepów Ile de Beauté, zapraszając do świata luksusowego piękna!” Ponowne otwarcie sklepów w tym kraju jest następstwem decyzji LVMH o sprzedaży 100 proc. udziałów rosyjskiej spółki zależnej Sephora lokalnemu dyrektorowi generalnemu na Rosję, ogłoszonej w lipcu 2022 roku.

Pisaliśmy o tym tutaj: Sephora opuszcza Rosję i sprzedaje swoje perfumerie

Potwierdzono wówczas, że działalność dawnej spółki zależnej będzie funkcjonować pod historyczną marką Ile de Beauté. Sephora po raz pierwszy zainwestowała w rosyjską sieć detaliczną Ile de Beauté w 2008 roku, kupując 45 proc. udziałów, i powiększając swoje portfolio udziałów w kolejnych latach. Według agencji Reuters, w 2018 roku w Rosji rozpoczęto rebranding sklepów lIe de Beauté, co zakończyło się w 2020 r. Teraz marka dokona odwrotnego procesu.

Według Rzeczpospolitej, Ile de Beauté będzie sprzedawać zachodnie kosmetyki z importu równoległego, na co zgodę wydała rosyjska Duma w ramach reakcji na sankcje ze strony Zachodu. Oznacza to, że perfumerie mogą  sprzedawać produkty dotychczas dostępne w Sephora bez zgody i licencji właścicieli zachodnich marek.

Przypomnijmy, że w związku z inwazją na Ukrainę, filie dziesiątek zachodnich sklepów i sieci w Rosji zamknięto na początku marca. Chociaż niektóre z nich od tego czasu całkowicie wyzbyły się lokali, stoisk i powierzchni handlowych, wiele sklepów w Moskwie po prostu przez kilka miesięcy pozostawało tymczasowo zamkniętych, a towar został usunięty z wystaw.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
07.05.2025 09:21
Brytyjska sieć perfumerii zamraża ceny blisko 200 bestsellerów do 2026 roku
Sieć The Perfume Shop rozszerzyła ofertę Perfume Price Promise do 174 najlepiej sprzedających się perfumarchiwum

Sieć Perfume Shop kontynuuje swoją obietnicę utrzymywania cen perfum na niezmienionym poziomie już trzeci rok z rzędu. Do 2026 roku “zamrożone” pozostają ceny 174 najlepiej sprzedających się markowych zapachów (do tej puli dodano 28 nowych perfum).

Perfume Price Promise to długofalowy projekt, mający na celu utrzymanie dostępności perfum dla klientów bez uszczerbku jakości kupowanych produktów do 2026 roku. Dodatkowo klienci mogą spodziewać się akcji promocyjnych, sięgających nawet 75-procentowych zniżek na kultowe, popularne zapachy aż 38 marek, w tym Police, Guess, Yves Saint Laurent i Calvin Klein.

Jesteśmy niezmiernie dumni, że kontynuujemy naszą obietnicę utrzymywania cen perfum już trzeci rok z rzędu, pomagając miłośnikom perfum cieszyć się ich ulubionymi zapachami w najlepszej cenie. Chcemy, by perfumy stały się jeszcze lepiej dostępne – wyjaśnia Andrea Rickard, dyrektor handlowa w The Perfume Shop. Jak wskazuje, w bieżącym roku sieć rozszerzyła ofertę Perfume Price Promise do 174 najlepiej sprzedających się perfum, wśród których znalazły się ponadczasowe klasyki i zapachy marek premium. Do puli dodano 28 nowych pozycji, co daje klientom jeszcze lepszy wybór. 

Zobacz też: Sieć The Perfume Shop podała dane o skoku sprzedaży perfum na Dzień Matki

Oferta Perfume Price Promise obejmuje szeroki wybór perfum, od klasycznych marek mainstreamowych po ekskluzywne marki własne, takie jak The Perfume Edit. Spośród 174 perfum z oferty 127 to zapachy damskie, a 47 – męskie. Ceny zaczynają się 10 funtów, a ponad połowa (60 proc.) produktów z oferty jest dostępne za 30 funtów lub mniej.

Chcąc zwiększyć bazę lojalnych klientów, sieć rozwinęła ofertę VIP Rewards Club, gdzie zapisało się już ok. 6 mln klientów. Członkostwo daje dodatkowe 10 proc. zniżki na produkty z linii Price Promise. Członkowie otrzymują ponadto spersonalizowane oferty, wcześniejszy dostęp do wyprzedaży, upominki urodzinowe, bezpłatne próbki i zaproszenia na ekskluzywne wydarzenia. 

Czytaj też: Perfumy gourmand na lekko: kiedy słodycz spotyka świeżość

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Zapachy
02.05.2025 13:46
Douglas będzie wyłącznym dystrybutorem na Europę nowych perfum Billie Eilish
Your Turn jest już czwartym zapachem Billie Eilishmat.promocyjne

Billie Eilish wprowadzi Your Turn, swój najnowszy i czwarty już zapach, do sprzedaży na rynku europejskim wyłącznie poprzez sieć perfumerii Douglas.

Niemiecka sieć perfumeryjna Douglas będzie sprzedawać najnowszą kompozycję perfum młodej artystki zarówno w swoich sklepach tradycyjnych, jak również online. Jak zapewnia, ten krok ma wzmocnić obecność marki na rynku perfumeryjnym.

Your Turn został opracowany we współpracy z globalnym koncernem beauty Parlux Ltd. Jest to już czwarty zapach, wprowadzonym na rynek przez Billie Eilish od 2021 roku, kiedy to zadebiutowała woda perfumowana Eilish. Kolejno ukazywały się Eilish No. 2 i Eilish No. 3, które odniosły sukces na rynku i zdobyły wiele pozytywnych komentarzy od konsumentów.

Więcej na ten temat: Your Turn – nowy rozdział w perfumowej drodze Billie Eilish

Nowy zapach ma być „nowoczesny i zmysłowy”, będzie zawierał nuty zapachowe bergamotki, kardamonu i świeżego imbiru, brzoskwini, jaśminu i wody kokosowej. W bazie znajdą się nuty sandałowca, piżma i molekuły Sylvamber.

Podobnie jak w przypadku wcześniejszych perfum Billie Eilish, również flakonik Your Turn wyróżnia się oryginalnym designem: chromowany flakonik ma kształt kości do gry.

Woda perfumowana Your Turn to kosmetyk wegański, nie zawierający parabenów. Jak podkreśla marka, do produkcji opakowania wykorzystano Envirofoil. Produkt powstał w 100 proc. dzięki wykorzystaniu odnawialnych źródeł energii. Perfumy posiadają również certyfikat cruelty-free w programie PETA Global Beauty Without Bunnies.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. maj 2025 09:10