REKLAMAKonferencja Politechnika Wrocławska konferencja ISEO

HANDEL I DYSTRYBUCJA

Perfumerie

HANDEL

 

28 lipca 2022, 17:00



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Douglas inwestuje w swoje stacjonarne perfumerie.

Douglas inwestuje w swoje stacjonarne perfumerie. (fot. mat. pras.)

Sieć Douglas podobnie, jak wiele sieci drogeryjnych i perfumeryjnych na świecie, dostrzega konieczność zaoferowania swoim klientom unikalnych doświadczeń zakupowych. Niedawno ruszyła zmodernizowana perfumeria w Bolonii, a wkrótce zostanie otwarty kolejny, flagowy sklep sieci na Węgrzech.

Pod koniec czerwca został ponownie otwarty sklep Douglas w Bolonii, który oferuje klientom wiele udogodnień i usług w ramach nowoczesnej koncepcji sklepu. Architektura budynku jest szczególna, a zabytkowe wnętrze sklepu jest zaaranżowane w kilku pokojach. Bolońska perfumeria Douglas zaskakuje nowymi doświadczeniami takimi jak: innowacyjny salon kosmetyczny, usługa fryzjerska i ekskluzywna strefa makijażu.

Flagowy sklep sieci Douglas w Unter den Linden w Berlinie od października 2019 roku również inspiruje klientów unikalną koncepcją. Na 800 metrach kwadratowych klienci Douglas mogą wypróbować nowe produkty i trendy, a także cyfrowo przetestować różne stylizacje makijażowe za pomocą Douglas Beauty Mirror. W berlińskiej perfumerii Douglas są również dostępne usługi fryzjerskie, manicure i kosmetyczne.

Przeczytaj również: Lush inwestuje w nowe sklepy stacjonarne

Wkrótce zostanie otwarty kolejny, flagowy sklep sieci Douglas w centrum handlowym Mammut w Budapeszcie, gdzie również będą dostępne usługi i innowacyjne rozwiązania w ramach koncepcji sklepu nastwionej na unikalne potrzeby współczesnych, omnichanelowych klientów.

Douglas to wiodąca sieć perfumerii w Europie. Oferuje ponad 130 tys. produktów kosmetycznych i lifestylowych w sklepach internetowych i w ponad 2 tys. sklepów stacjonarnych. Na skutek pandemii i zmiany nawyków zakupowych konsumentów zarząd sieci podjął w 2021 r. roku decyzję o zamknięciu ok. 500 stacjonarnych perfumerii w całej Europie, z czego około 60 w Niemczech. Największy wysiłek został położony w dalszy rozwój sprzedaży internetowej. Jak widać, obecnie oferta stacjonarnych perfumerii zaczęła być ponownie ważnym elementem strategii sprzedażowej sieci Douglas.

Przeczytaj również: Douglas skoncentruje się na rozszerzaniu kategorii produktów clean beauty i kosmetyków naturalnych  [RAPORT]

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

1Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Fragramce 1 9 dni temu

    Co z tego, jak w większość sklepów osiadła na laurach i ich zdemotywowani do pracy kadra.

    Edytowany: 9 dni temu

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony