Perfumerie Douglas Polska uruchomiły nowy projekt na YouTubie. Jest nim kanał Beauty Stories, na którym swoje treści publikują zaproszone do projektu blogerki i vlogerki. Wśród nich są: Agnieszka Grzelak, GlamPaula, Czarszka i BlessTheMess. Kanał ma być centralnym punktem platformy contentowej, która zintegruje działania na Facebooku, Instagramie i Snapchacie. Będą tu też prowadzone konkursy.
Douglas nieustannie rozwija swoją sieć, dążąc do bycia bliżej klientów i jeszcze lepiej zaspokajać ich potrzeby. W nowo otwartej perfumerii w Koszalinie, Grupa Douglas prezentuje szeroki wybór produktów beauty, liczący kilkanaście tysięcy pozycji. Na przestrzeni 220 metrów kwadratowych, klienci mogą eksplorować aromaty od czołowychmarek, oraz korzystać z obszernej gamy kosmetyków do makijażu i kompleksowej pielęgnacji twarzy, oraz ciała. Oferta została skomponowana z myślą o preferencjach lokalnych konsumentów, wzbogacona o marki, które dotąd nie były dostępne w Koszalinie. Wnętrze sklepu charakteryzuje się nowoczesnymi rozwiązaniami, w tym ekranami multimedialnymi, które podnoszą zarówno estetykę, jak i funkcjonalność miejsca.
Perfumeria znajduje się w centrum handlowym Koszalin Power Center, położonym bezpośrednio przy skrzyżowaniu drogi ekspresowej S6, która łączy Szczecin z Trójmiastem, oraz ulicy Władysława IV, będącej główną trasą wyjazdową w kierunku morza.
Perfumeria zapewnia również szeroki zakres usług dodatkowych, w tym indywidualne konsultacje pomagające w wyborze najodpowiedniejszych kosmetyków do pielęgnacji, makijażu i perfum. Klienci mogą również skorzystać z bezpłatnych, zaawansowanych analiz stanu skóry przy pomocy profesjonalnego sprzętu diagnostycznego lub zdecydować się na szybki, darmowy makijaż trwający 5 minut. Dostępna jest również bezpłatna opcja dostawy przez internetową usługę Click & Collect. Dodatkowo, perfumeria Douglas umożliwia składanie zamówień przez konsultanta na miejscu z dostępem do sklepu internetowego, z możliwością odbioru zakupów w perfumerii lub w domu klienta, oferując darmową dostawę.
Czytaj także: Douglas wszedł na giełdę. Ze sprzedaży akcji może uzyskać 850 mln euro
Sephora zapowiedziała, że podjęła decyzję o wycofaniu się południowokoreańskiego rynku. Pierwszy sklep ruszył tam w 2019 roku. Do dziś powstało ich zaledwie pięć, z czego dwa zostały zamknięte już jakiś czas temu. Teraz zamknie pozostałe trzy, a także zlikwiduje biznes online.
Stopniowe likwidowanie działalności rozpocznie się 6 maja. Wtedy też uczestnicy programu lojalnościowego stracą wszystkie niewykorzystane punkty, a ich dane zostaną usunięte. Strona e-sklepu informuje też, że jest to też ostatni dzień, w którym klienci mogą składać zamówienia online. Natomiast zespół obsługi klienta w Korei będzie działał do połowy sierpnia i przyjmował ewentualne zwroty i reklamacje.
Portal beautypackaging.com upatruje problemów Sephory ze sprzedażą w Korei w dominacji lokalnego detalisty – CJ Olive Young – który w całym kraju dysponuje siecią ponad 1,3 tys. sklepów.
Po zamknięciu sklepów w Korei, Sephorze nadal zostanie ponad 200 perfumerii w regionie Azji i Pacyfiku, w tym w Chinach i Tajlandii.