25 maja 2022
Rozdaliśmy nagrody w kolejnej edycji rankingu Drogeria Roku. Ponad 30-osobowe jury złożone z menedżerów reprezentujących firmy kosmetyczne wskazało zwycięzców w 8...
24 maja 2022
23 maja 2022
14 grudnia 2021
Płatności odroczone zachęcają do zakupów w szczególności młodszych klientów, którzy są bardziej wrażliwi na cenę i często oglądają interesujące...
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
17 września 2021
Mamy do czynienia z nowym światem. W perspektywie nową zimną wojnę, tworzenie się nowych bloków gospodarczych w celu zapewnienia stabilności łańcuchów dostaw, czy...
19 maja 2022
Klienci funkcjonują w środowisku podlegającym szybkim zmianom i w coraz większym stopniu zajmują ich kwestie zaufania, wartości i uczciwości. Zdaniem 88 proc....
11 maja 2022
18 maja 2022
– Nie postawiliśmy sobie za cel otwarcia konkretnej liczby drogerii w Polsce. Ważna jest dla nas jakość, nie ilość – mówi dla wiadomoscikosmetyczne.pl...
4 maja 2022
2 maja 2022
20 kwietnia 2022
11 kwietnia 2022
HANDEL I DYSTRYBUCJA
Perfumerie
STREFA URODY
Zdrowie i relaks
15 października 2019, 16:34
wiadomoscikosmetyczne.pl
Premiera marki Ultimate Skin odbyła się podczas wydarzenia Douglas Beauty City, prezentującego jesienne trendy i nowości. (fot. wiadomoscikosmetyczne.pl)
Perfumerie Douglas, zgodnie z trendem beauty food, wprowadzają do swojej oferty markę własną suplementów diety. Ultimate Skin to m.in. kolagenowe shoty, zbilansowane mieszanki do sporządzania koktajli oraz kapsułki, których zadaniem jest utrzymanie lub poprawa kondycji skóry, włosów i paznokci.
– Wiele naszych klientek przychodzi do nas i pyta, czy w trosce o piękną skórę, włosy czy paznokcie warto wspierać pielęgnację suplementami diety – zdradziła Monika Mantewka, główny ekspert ds. pielęgnacji w sieci Douglas. Dodała, że w perfumeriach przeszkolone ekspedientki podpowiadały czasem, po jakie witaminy i minerały warto sięgnąć, ale na tym ich rola się kończyła.
– Zainteresowanie suplementacją jednak rośnie, a trend beauty food staje się coraz bardziej widoczny. Dlatego postanowiliśmy wprowadzić na nasze półki produkty, które od wewnątrz dbają o skórę, włosy i paznokcie – mówi Monika Mantewka. O ich stworzenie Douglas zwrócił się do firmy farmaceutycznej. W ten sposób powstały suplementy pod marką #innerbeauty, mające zaradzić najczęściej pojawiającym się problemom pielęgnacyjnym.
Jak przekonuje ekspertka sieci Douglas, jest to propozycja dla kobiet żyjących zbyt szybko, które nie śpią wystarczająco długo, a ich obowiązki nie zawsze pozwalają im na zdrowe odżywianie się. Produkty marki #innerbeauty mają być sposobem na dostarczenie organizmowi składników do utrzymania zdrowej skóry, paznokci i włosów.
W ofercie sieci już niedługo znajdą się m.in. kolagenowe shoty, zbilansowane mieszanki do sporządzania koktajli oraz kapsułki o działaniu liftingującym, antyoksydacyjnym czy utrzymujące efekt opalonej skóry.
Sieć perfumerii Douglas, pomimo koncentracji na e-commmerce, nie zrezygnowała z otwierania nowych
Spółka Miraculum przeprowadziła w pierwszych trzech miesiącach 2022 roku akcje
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
12 maja 2022
zdjęć: 20
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
21 kwietnia 2022
zdjęć: 97
10 lutego 2022
zdjęć: 9
22 kwietnia 2022
12 kwietnia 2022