REKLAMAFBK-banner główny-lipiec 2020
Cyfrowa perfumeria Sephora powstanie na platformie społecznościowej Instagram

Cyfrowa perfumeria Sephora powstanie na platformie społecznościowej Instagram (fot. materiały prasowe )

Instagram i sieć perfumerii Sephora budują sklep internetowy, który stanie na platformie społecznościowej. Klienci będą mogli kupować i płacić za zakupy bez wychodzenia z aplikacji Instagram. Początkowo w ofercie znajdzie się 80 marek z portfolio Sephory.

REKLAMA

Zakupy społecznościowe – social shopping – robią coraz większą karierę. Analitycy spodziewają się złotych czasów dla tej formy e-commerce. Z tego trendu od jakiegoś czasu korzysta Instagram, który rozwija narzędzia służące do kupowania produktów prezentowanych przez detalistów bezpośrednio z poziomu serwisu. Udostępnia je firmom, ale także własnej społeczności influencerów.

Jesteśmy w firmie Sephora podekscytowani możliwością współpracy z Instagramem przy projekcie, który dostarczy konsumentom unikalne doświadczenia zakupów społecznościowych. Nasi klienci na wiele sposobów angażują się w mediach społecznościowych – czerpią z nich inspirację, otrzymują wskazówki od ekspertów, dowiadują się o nowych trendach – szukamy zatem nowych sposobów, by uprzyjemnić im podróż po krainie urody. Jesteśmy podekscytowani faktem, że oddajemy konsumentom usługę płatności na Instagramie – to nowy, wygodny sposób bezpiecznego i bezpośredniego płacenia za towary z naszej oferty – powiedziała Carolyn Bojanowski, starszy wiceprezes i dyrektor generalny ds. e-commerce w firmie Sephora.

Sephora kilka lat temu zaczęła wdrażać rozwiązania łączące sprzedaż stacjonarną ze światem online. Należy do nich m.in, wirtualne testowanie odcieni produktów.

Dzięki usłudze klienci będą mogli kupować i płacić za zakupy bez wychodzenia z aplikacji Instagram. Zakupy te zostaną objęte firmowym programem lojalnościowym. Sephora będzie też świadczyć konsumentom usługi okołosprzedażowe, w tym także przyjmowanie zwrotów.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony