4 lipca 2022
Rossmann rozda tysiące voucherów na tańsze zakupy w cotygodniowej „szybkiej akcji”. Zdobyć je będzie można w aplikacji, ale zrealizować tylko w drogerii...
1 lipca 2022
8 czerwca 2022
Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową...
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
Józef Szmich, założyciel firmy Delia Cosmetics, został odznaczony Złotym Krzyżem Zasługi Prezydenta RP. Krzyż zasługi jest nadawany osobom, które...
Rosnące ceny zniechęcają Polaków do wydawania pieniędzy. Aż 63 proc. konsumentów deklaruje, że stara się oszczędzać – wynika z czerwcowego badania GfK...
29 czerwca 2022
28 czerwca 2022
24 czerwca 2022
Eurus to polski dystrybutor kosmetyków, który mocno odczuł bojkot niektórych produktów po wybuchu wojny w Ukrainie. Maciej Pawłowski, prezes firmy,...
27 czerwca 2022
31 maja 2022
30 maja 2022
18 maja 2022
STREFA URODY
Akcesoria
8 czerwca 2021, 15:57
wiadomoscikosmetyczne.pl
Sztuczne paznokcie i gumki do włosów znalazły się wśród nostalgicznych trendów kosmetycznych na TikToku (fot. Shutterstock)
Przeprowadzona przez PolicyBee analiza ponad 100 hasztagów dotyczących piękna ujawniła najważniejsze trendy w urodzie oparte na nostalgii, które szturmem podbijają platformę TikTok.
Wraz z pojawieniem się trendu Y2K w świecie mody, na Tik Toku, fenomenie mediów społecznościowych polegającym na udostępnianiu filmików wideo, pojawiły urodowe fetysze z lat 90. I tak hasztag #pressonnails (sztuczne paznokcie) był oglądany ponad 1,3 miliarda razy do 7 maja, zajmując pierwsze miejsce jako najczęściej oglądany trend kosmetyczny.
Frotki czyli rodzaj gumek do włosów były kolejnymi najpopularniejszymi filmami na chińskim portalu społecznościowym - zgromadziły ponad 946 milionów wyświetleń, a następnie sztuczna opalenizna i ulubiony trend z lat 90., tymczasowe tatuaże z odpowiednio 593 milionami i 554 milionami wyświetleń. Czerwona szminka i eyeliner również znalazły się w pierwszej dziesiątce, podobnie jak brokatowe usta, wszystkie osiągnęły ponad 150 mln wyświetleń.
- Obecny trend Y2K [inspirowany modą z połowy lat 90. i początku 2000 r.], a także odrodzenie wszystkich rzeczy z lat 90. w ciągu ostatniego roku, przywrócił wiele nostalgicznych trendów kosmetycznych z powrotem do głównego nurtu – powiedziała szefowa działu obsługi klienta w PolicyBee, Kerri-Ann Hockley.
Nature Box, marka należąca do koncernu Henkel, rozpoczęła na TikToku kampanię, która
W ciągu ostatnich pięciu lat nastąpił ogromny wzrost liczby marek kosmetycznych należących do
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zdjęć: 92
12 maja 2022
zdjęć: 20
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
21 kwietnia 2022
zdjęć: 97
15 czerwca 2022
26 maja 2022