5 czerwca 2023
Sieć Hebe znalazła się na liście firm odznaczonych Gwiazdą Jakości Obsługi 2023. Jest jedyną firmą z kategorii „drogerie, perfumerie", której przyznano...
2 czerwca 2023
1 czerwca 2023
14 kwietnia 2023
Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego...
7 grudnia 2022
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
Retinol to składnik coraz chętnej wykorzystywany przez marki kosmetyczne. Jednak przy sięganiu po produkty z jego zawartością trzeba zachować ostrożność i trzymać się...
Zbliżająca się premiera filmu Barbie zawsze staje się okazją do pojawienia się na rynku coraz większej liczby produktów licencjonowanych związanych z tą ikoniczną...
31 maja 2023
29 maja 2023
Bez względu na to, czy jest kryzys, czy go nie ma, sprzedaż produktów kosmetycznych nie zmienia się znacząco. To branża dosyć odporna – stwierdził Karol Szmich,...
23 maja 2023
16 maja 2023
HANDEL I DYSTRYBUCJA
E-commerce
Wyposażenie i technologie
Sieci drogeryjne
9 grudnia 2021, 11:49
wiadomoscikosmetyczne.pl
Klienci Douglas dostali do swojej dyspozycji konsultanta zapachowego opartego na sztucznej inteligencji, który na podstawie stworzonego przez siebie osobistego profilu węchowego, przedstawia najlepiej dopasowane do ich preferencji zapachy (źródło: LinkedIn)
Douglas, we współpracy z hiszpańską firmą perfumeryjną Puig, opracował cyfrowe rozwiązanie umożlwiające dobór zapachów przez pasjonatów e-zakupów.
Sieć Douglas udostępniła cyfrowe rozwiązanie umożliwiające dobór perfum online. Na podstawie ulubionych zapachów i różnych kryteriów, wyszukiwarka tworzy indywidualny profil węchowy i zapewnia przegląd rekomendowanych produktów.
Narzędzie zostało opracowane przez sieć we współpracy z hiszpańską firmą perfumeryjną Puig i wykorzystuje sztuczną inteligencję.
–Zdigitalizowaliśmy fizyczny wybór zapachów. W ten sposób umożliwiamy innowacyjne doradztwo online. Ułatwia to pasjonatom e-zakupów wybór perfum. Jestem ciekawa, jaką alternatywę dla mojego ulubionego zapachu Tom Ford - Lost Cherry zaproponuje wyszukiwarka – skomentowała Tina Müller, prezes Douglas Group, we wpisie w mediach społecznościowych.
Projekt jest częścią strategii Douglas #FORWARDBEAUTYDigitalFirst. Wyszukiwarka jest dostępna pod adresem parfumfinder.douglas.de
Douglas, pomimo wciąż trudnego otoczenia makroekonomicznego, osiągnął wzrost sprzedaży i
Dzień Matki, obchodzony corocznie w różnych krajach, jest doskonałą okazją do
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
10 maja 2023
zdjęć: 14
8 lutego 2023
zdjęć: 17
16 grudnia 2022
zdjęć: 26
20 października 2022
zdjęć: 269
13 lipca 2022
zdjęć: 20
11 kwietnia 2023
3 kwietnia 2023
24 lutego 2023
9 lutego 2023
25 stycznia 2023