REKLAMATestowane przez WK

wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Pionowe wózki kompletacyjne z nawigacją umożliwiają natychmiastowy dostęp do każdej pozycji na półce, bez względu na wysokość składowania

Pionowe wózki kompletacyjne z nawigacją umożliwiają natychmiastowy dostęp do każdej pozycji na półce, bez względu na wysokość składowania (źródło: LinkedIn)

Do centrum dystrybucyjnego Notino w czeskich Syrovicach trafiły pionowe wózki towarowe z nawigacją. Dla personelu oznacza to wygodniejsze kompletowanie zamówień z wysokich regałów, a dla e-drogerii szybsze dostarczanie wysyłek do klientów.

REKLAMABio madent_Testowane przez WK

Innowacja w postaci 12 pionowych wózków kompletacyjnych trafiła do centrum dystrybucyjnego Notino w czeskich Syrobcach kilka miesięcy temu. Jej zadaniem jest zwieszenie wydajności podczas kompletacji zamówień.

– Poza sezonem pakujemy 50 tys. zamówień dziennie, a w okresie świątecznym nawet do 150 tys.. Potrzebowaliśmy technologii, która ułatwi naszym pracownikom ten proces – powiedział Tomáš Hofer, dysrektor logistyki w Notino .

Wózki do Notino dostarczyła firma Jungheinrich. Są one wyposażone w nawigację, która ułatwia dotarcie do produktów przechowywanych na regałach wysokiego składowania.

– Praca w magazynach Notino polega na kompletowaniu zamówień złożonych z drobnych produktów. Dlatego szukaliśmy efektywnego rozwiązania najkorzystniejszego z punktu widzenia ekonomii i czasu. Zdecydowaliśmy się na pionowe wózki kompletacyjne z nawigacją, które umożliwiają natychmiastowy dostęp do każdej pozycji na półce. Tym samym proces kompletacji zamówień jest wygodniejszy dla pracowników i został znacznie przyspieszony – wyjaśnił David Kubiš, specjalista ds. projektwania systemów logistycznych w Jungheinrich.

Notino to największy w Europie sklep internetowy z bogatą ofertą perfum i kosmetyków. Firma powstała w Czechach w 2004 roku. Obecnie działa na 27 europejskich rynkach, oferując swoje usługi w internecie oraz 26 sklepach stacjonarnych. Jest autoryzowanym partnerem największych światowych marek kosmetycznych, takich jak Dior, Lancôme, Gucci, Yves Saint Laurent, Jean Paul Gaultier, Chloé i Estée Lauder. Całe portfolio to ponad 83 tys. produktów ponad 1500 marek.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony